Ράλι Ντακάρ - Έλληνας οδηγός: «Είχα τούμπα αλλά και εγώ και ο Βουκεφάλας είμαστε καλά»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Με βελτιωμένη την κατάταξη του κατά έξι θέσεις, μία ανώδυνη πτώση σε αμμόλοφο και με μία ακόμα σημαντική εμπειρία στην πλάτη του ολοκληρώθηκε η τρίτη ημέρα στο ράλι Ντακάρ για τον Βασίλη Μπούδρο. Ο Έλληνας αναβάτης από τη Ραφήνα που με την Husqvarna 4,5 Rally Replica μοντέλο 2020 και το νούμερο 147 έτρεξε γρήγορα στο μεγαλύτερο διάστημα της 3ης ημέρας . Παρότι είχε την πτώση κατάφερε να βελτιώσει την θέση του.
«Δεν ένιωθα τα βλέφαρα μου»
Όπως είπε στο live που έκανε μετά τον τερματισμό το κρύο είναι το σημαντικότερο πρόβλημα... "Το πρωί δεν ένιωθα τα βλέφαρα μου (σ.σ. όταν ξημερώνει το θερμόμετρο πέφτει κοντά στους 2 βαθμούς Κελσίου). Μάνα τι θα γίνει με εκείνη την ζακέτα; Το πρωί δεν ένιωθα τα βλέφαρα μου από το κρύο. Η σημερινή ημέρα είχε αρχικά μία διαδομή 214 χιλιόμετρα. Η αρχική ειδική ήταν 225 χιλιόμετρα. Ηταν πολύ ωραία ημέρα. Εκπληκτική. Όλη την ημέρα χρησιμοποίησα 5η και 6η ταχύτητα. Είχε αμμόλοφους και ανοικτά κομμάτια. Σήμερα γυρίσαμε νωρίς. Οταν ξεκινήσαμε. Το φίλο μου τον Αλί από το Μαρόκο. Στο τελείωμα των αμμόλοφων με έφτασε ο Αλί. Στον ανεφοδιασμό ήταν λίγο μπροστά 30-40 δεύτερα. Του λέω «άντε άλλα 60 χιλιόμετρα έμειναν". Μου λέει "κάνεις λάθος, έχουμε άλλα 140 χιλιόμετρα". Παρόλα αυτά, σήμερα πέρασα έξι άτομα (σ.σ. στην κατάταξη).
«Είχα τούμπα σλόου μόσιον»
Μετά συναντηθήκαμε με έναν αναβάτη από τον Άγιο Δομήνικο νομίζω ήταν... Ηταν φοβερός. Εκπληκτικά καλός το πως προσέγγιζε τους αμμόλοφους. Μου έδειξε ωραία πράγματα. Με οδήγησε και χωρίς να το καταλάβω και χωρίς λόγο και αιτία είχαμε τσίτα τα γκάζια. Στο τελείωμα ενός αμμόλοφου δεν τα κατάφερα. Μπήκα με λάθος ταχύτητα. Είχα "σλόου μόσιον" τούμπα. Ενεργοποιήθηκε ο αερόσακος, αλλά όλα καλά. Εχασα τον οδηγό από τον Άγιο Δομήνικο.
«Ο Βουκεφάλας παίρνει αγάπη»
"Επιασα έναν Βέλγο πηγαίναμε μαζί αλλά δεν είχε αυτό το ωραίο συναίσθημα του προηγούμενου τον οποίο και ευχαρίστησα όταν τερματίσαμε. Μετά είχαμε 160 χιλιόμετρα να γυρίσουμε πίσω. Καλά είμαι. Δεν έχω κάποιον πόνο. Είμαι πέντε μέρες πάνω στο μηχανάκι και οι αγωνιστικές ημέρες είναι τρεις. Να τρελένεσαι. Πάνω στο μηχανάκι μόνο να σκέφτεσαι μπορείς. Τώρα ο Βουκεφάλας παίρνει την αγάπη των μηχανικών. Καινούργια λάστιχα, σέρβις, τα πάντα. Αύριο είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα. Συνολικά είναι 840 χιλιόμετρα. Από αυτά, τα 425 χιλιόμετρα είναι ειδική διαδρομή. Το μηχανάκι είναι σε καλή κατάσταση, ο αναβάτης είναι καλά. Συνεχίζουμε. Σας ευχαριστώ...
Στην 114η θέση οι Μπερσής, Κουτσουμπός
Στο μεταξύ, στην κατηγορία κλάσικ έχουμε και εκεί ελληνική συμμετοχή με τους Βαγγέλη Μπερσή και Φώτη Κουτσουμπό. Το Mitsubishi Pajero Evolution του 1998 του 1998 με το νούμερο 769 βρίσκεται στην 114η θέση μεταξύ 142 συμμετοχών στην κατηγορία κλάσικ η οποία καθιερώθηκε εδώ και ένα χρόνο και συμμετέχουν παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων.
Η ενημέρωση που έδωσαν οι δύο Έλληνες οδηγοί εστιάζεται στα προβλήματα που προκλήθηκαν λόγω της κακοκαιρίας στη βάση ανεφοδιασμού (marathon stage) η οποία πλημμύρισε με αποτέλεσμα οι ομάδες να μην έχουν δυνατότητα για ολοκληρωμένο μηχανικό σέρβις:
«Πλημμύρισε το marathon stage»
«Λόγω της κακοκαιρίας την προχθεσινή βραδιά, το bivouac της σημερινής ημέρας πλημμύρισε. Η σημερινή ημέρα όπως και η αυριανή ήταν προγραμματισμένη να ήταν marathon stage. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως όταν τελείωνε η σημερινή ημέρα τα αυτοκίνητα δεν θα είχαν σέρβις από τους μηχανικούς αλλά θα επισκεύαζαν ότι μπορούσαν μόνα τους τα πληρώματα με ότι ανταλλακτικά και εργαλεία είχαν μαζί τους. Και θα επαιρναν εκκίνηση την επόμενη ημέρα, στο τέλος της οποίας θα είχαν τους τεχνικούς και τα ανταλλακτικά να επισκευάσουν ότι είχε βλάβη. Λόγω όμως της κακοκαιρίας οι διοργανωτές αρχικά ακύρωσαν την ιδιότητα του marathon stage και έτσι τα πληρώματα θα είχαν κανονικά την βοήθεια των μηχανικών. Εν συνεχεία όμως ακυρώθηκε η ειδική λόγω χρόνου και τα classic πληρώματα μέσω πολύ μεγάλης απλής παρεκαμψαν την ειδική και μετά κινήθηκαν στο bivouac της μεθεπόμενης ημέρας. Το θετικό στην όλη ιστορία είναι πως τα αυτοκίνητα και τα πληρωματα είναι "φρέσκα" οπότε και θα ξεκινήσουν την ημέρα χωρίς προβλήματα. Ακόμα ένα λάθος στο σετταρισμα του οργάνου που δείχνει τις μέσες ωριαίες ήταν οι αιτία για τις ποινές προπορείας που είχε το πλήρωμα. Ας ελπίσουμε πως όντως λύθηκε αυτό το θέμα...».
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στην αναζήτηση κινήτρου του δράστη της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr