Φωτογραφίες από το «crash test» τρένου με κορμούς δέντρων στη γραμμή: Από θαύμα δεν σημειώθηκε τραυματισμός
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Σημάδια απόλυτης κατάρρευσης δείχνει πια ο ελληνικός σιδηρόδρομος καθώς εκτός από τις καθυστερήσεις και τις κατά τόπους διακοπές της κυκλοφορίας, όλο και συχνότερα είναι πλέον τα φαινόμενα εκτροχιασμών, αλλά και άλλων προβλημάτων ικανών να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων. Είναι χαρακτηριστικό ότι χθες Τρίτη από θαύμα δεν υπήρξε τραυματισμός στο περιστατικό της σύγκρουσης αμαξοστοιχίας με κορμούς μεγάλων δέντρων που βρέθηκαν πάνω στη γραμμή κοντά στη Βεγορίτιδα.
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ μηχανοδηγοί), τις οποίες παρουσιάζει το «ethnos.gr», η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή ώστε να προκαλέσει σημαντικές βλάβες στη μηχανή ενός ολόκληρου τρένου.
Παρά τα συνεχή περιστατικά όμως, αλλά και τις αλλεπάλληλες επιστολές και καταγγελίες της ΠΕΠΕ, η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών δεν έχει βρει εδώ και πάνω από 2 έτη, χρόνο να συναντηθεί με τους εκπροσώπους των μηχανοδηγών, οι οποίοι ζουν καθημερινά τα προβλήματα του σιδηροδρόμου.
«Το Σωματείο μας εδώ και καιρό με επιστολές του έχει αιτηθεί συνάντησης με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, για να συζητηθεί η κατάσταση στην σιδηροδρομική υποδομή. Η πολιτική ηγεσία επιδεικνύει προκλητική αδιαφορία στην γραπτή ανησυχία των μηχανοδηγών για την κατάσταση που επικρατεί, καθώς δεν είναι αρεστές οι αλήθειες από όσους ζουν καθημερινά την πραγματικότητα στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, πραγματικότητα που απέχει έτη φωτός από τις εξαγγελίες για έργα και μελέτες που θα αλλάξουν προς το καλύτερο την κατάσταση» επισημαίνει η Ένωση σε ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα μάλιστα με τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ, Κώστα Γενιδούνια, μόνο χθες σημειώθηκαν τρία περιστατικά:
Η αμαξοστοιχία 600 ακινητοποιήθηκε στις Μουριές καθώς υπήρχε πτώση δέντρων στην γραμμή προς Δράμα,
Στην Πάτρα ο Προαστιακός έκλεισε προς Αχαγιά καθώς εκτροχιάστηκε μηχάνημα συντήρησης της γραμμής σε σημείο όπου έχουν επαναληφθεί ανάλογα περιστατικά πρόσφατα, ενώ
Στη γραμμή προς Φλώρινα στην περιοχή του Βεγορίτη αμαξοστοιχία προσέκρουσε σε κορμούς δέντρων και οι μηχανοδηγοί κινδύνευσαν να τραυματιστούν σοβαρά, αν όχι να έχουμε θύματα.
«Στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, που αρνείται να συναντηθεί με την πραγματικότητα και να ακούσει αλήθειες, το Σωματείο μας στέλνει την φωτογραφία από την καμπίνα της αμαξοστοιχίας που προσέκρουσε σε κορμό δέντρου στον Βεγορίτη. Από δω και στο εξής, ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεων και παραλείψεων του», σημειώνουν οι μηχανοδηγοί.
Η τελευταία επιστολή της Ένωσης προς το υπουργείο ήταν στις 29 Νοεμβρίου, αλλά ούτε τότε είχε ακολουθήσει συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.
Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
«Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr