Τέμπη: Το εξώδικο της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης που ενημέρωνε για διαλυμένο σιδηροδρομικό δίκτυο από το Νοέμβριο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Για τις τεράστιες ελλείψεις και την κατάρρευση του σιδηροδρομικού δικτύου ενημέρωνε τον περασμένο Νοέμβριο η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Ελξης, με εξώδικό της προς τον ΟΣΕ, το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, τη ΡΑΣ και τη Hellenic Train.
Όπως αναφέρει το imerisia.gr, μεταξύ άλλων σημείωνε ότι διαπιστώνει «τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη» και «τη μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος), η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές».
Στο εξώδικο η Ένωση υπογράμμισε ότι «διαπιστώνουμε διαρκώς την κακή κατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής, την έλλειψη συντήρησης της (που αποδεικνύεται από τις βραδυπορίες που καθημερινά δίνονται στους μηχανοδηγούς), τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης εδώ και πολλά έτη, την μη λειτουργία του συστήματος ETCS (European Traffic Control System– του οποίου η θέση σε λειτουργία προστατεύει έναντι στο ανθρώπινο λάθος) η οποία δεν λειτούργησε ποτέ παρά το γεγονός ότι έχει εγκατασταθεί στις μηχανές».
Επίσης, έκανε αναφορά στη «μη λειτουργία της τηλεματικής στους σταθμούς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στα δρομολόγια και οι επιβάτες να εξαγριώνονται και να επιτίθενται στους μηχανοδηγούς! Διαπιστώνουμε επίσης το κλείσιμο των σταθμών σε περιφερειακές πόλεις λόγω έλλειψης σταθμαρχών, που δημιουργεί προβλήματα στα τρένα και στην πύκνωση των δρομολογίων. Την ελλιπή περίφραξη της υποδομής, με αποτέλεσμα να είναι εύκολη πρόσβαση σε πεζούς σε πολλά σημεία, συνεπεία της οποίας υπάρχει συνεχώς απώλεια ανθρώπινων ζωών. Την πυκνή βλάστηση πλησίον της υποδομής που περιορίζει την ορατότητα και καλύπτει ακόμα και σήματα γραμμής, την εδώ και 15 έτη (!) μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού εντός των σηράγγων στον Προαστιακό Αθήνας (Μέγαρα) αλλά και την αδυναμία επικοινωνίας, όταν ένα τρένο βρίσκεται μέσα σε αυτές! Την μη συντήρηση του δικτύου ηλεκτροκίνησης που έχει σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις στα δρομολόγια, ενώ στις 25 Οκτωβρίου 2022, μηχανοδηγός μας τραυματίστηκε και νοσηλεύτηκε (έλαβε μάλιστα άδεια ασθένειας 7 ημερών από το ως άνω εργατικό ατύχημα), καθώς η αμαξοστοιχία Προαστιακού Αθήνας (υπ’αριθμ. 1534) προσέκρουσε σε καλώδια ηλεκτροκίνησης που κρέμονταν και ήταν υπό τάση».
Μάλιστα, η Ενωση ενημέρωνε για τρία περιστατικά εκτροχιασμού σε διάστημα δύο μηνών:
«Α) 1 Αυγούστου 2022 εκτροχιασμός 1521 στην Τιθορέα,
Β) 10 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός προαστιακής αμαξοστοιχίας στο Λιανοκλάδι,
Γ) 21 Οκτωβρίου 2022 εκτροχιασμός 882 στην περιοχή της Τιθορέας».
- Οι δραματικές εικόνες από την επιχείρηση απεγκλωβισμού ανθρώπων στα Τέμπη - 1.300 βαθμοί Κελσίου στο πρώτο βαγόνι
- «Πάτησα το κουμπί, δε λειτούργησε το σύστημα» - Τι υποστήριξε ο σταθμάρχης για τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη
- Στη Λάρισα 3 ιατροδικαστές από την Αθήνα για το δυστύχημα στα Τέμπη - Ίδια με το Μάτι η διαδικασία ταυτοποίησης σορών
- Στα Τέμπη ο Μητσοτάκης: «Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να εξακριβωθούν τα αίτια της τραγωδίας» - Αυξάνεται ο τραγικός απολογισμός
- Συνταξιούχος μηχανοδηγός στο ethnos.gr: «Tο φταίξιμο είναι στους δύο σταθμούς που δούλευαν το μοιραίο βράδυ- Έγινε λάθος συνεννόηση»
- Μarket pass: Η ώρα της πρώτης πληρωμής για 2,3 εκατ. νοικοκυριά
Η αποτίμηση του ντιμπέιτ των υποψηφίων προέδρων του ΣΥΡΙΖΑ - Οι παραλείψεις, τα φαβορί και ο «ελέφαντας στο δωμάτιο»
Πυρά Ερντογάν κατά Μπάιντεν για τους ATACMS: Οι ΗΠΑ κλιμακώνουν τη σύγκρουση
Nice n Easy Piraeus Tower - Φαγητό, καφές και ποτό σε 4 στυλ στον Πύργο του Πειραιά
O Αυτοκράτορας του Θανάτου: σε όλη τη ζωή του βίωσε βίαιες απώλειες και «έκλεισε» με ολέθριο παγκόσμιο πόλεμο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr