Καταγγελίες που προκαλούν πονοκέφαλο: Πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ πήγε στο Μεσολόγγι βαγόνι για την... προεκλογική του εκστρατεία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Δεν έχουν προηγούμενο οι καταγγελίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τις δυσλειτουργίες στο σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας μετά και την τραγωδία στα Τέμπη. Όπως είπε την Παρασκευή ο Ν. Τσουρίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών, ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να πάει ένα ολοκαίνουργιο βαγόνι που είχαν στείλει οι Ελβετοί στο… χωριό του για να το δουν οι ψηφοφόροι του.
«Εάν με ακούσουν κάποιοι θα πουν αυτός είναι νεοδημοκράτης, στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΚΚΕ. Καμία σχέση. Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή των Ελλήνων στο γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας – επί Ανδρέα Παπανδρέου – Αντώνη Ντεντιδάκη. Το 2004, ήμουν στην Επιτροπή που παραλαμβάναμε τα καινούργια τα ελβετικά τρένα Railbus για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας λέει ότι είχε δώσει εντολή ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ να το πάμε στο χωριό του το βαγόνι το καινούργιο για να κάνει προεκλογικό αγώνα!», σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Χωρίς να έχει γραμμή εκεί;» τον ρώτησαν οι δημοσιογράφοι.
«Είχε μια γραμμή 5 χιλιομέτρων, έλεγε ότι θα κάνει γραμμή στο χωριό του» είπε ο κ. Τσουρίδης και αποκάλυψε ότι η διαδρομή ήταν «από το Αντίρριο μέχρι το Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι συγκεκριμένα. Στην Αιτωλοακαρνανία. Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια. Και όλη αυτή η μεταφορά του βαγονιού, είχε από πίσω ολόκληρη διαδικασία, φύλακας να το φυλάει επί 24ώρου βάσεως, μηχανοδηγοί να το βάζουν μπροστά κάθε μέρα, έξοδα, να πληρώνουμε επιδόματα εκτός βάσεως κλπ.
Αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βoλτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικo. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μη το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν.
- Πρώην σταθμάρχης Βόλου: Πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση που θα απέτρεπε τέτοιο λάθος - Δεν υπάρχει πλέον προσωπικό
- Η τελευταία φωτογραφία από το τρίτο και ένα από τα μοιραία βαγόνια - Τραβήχτηκε λίγο πριν το δυστύχημα
- Απίστευτες εικόνες: Σηκώνεται η μπάρα για να περάσει το... τρένο σε φυλασσόμενη διάβαση στο Αμύνταιο Φλώρινας
- Η απόλυτη διαστροφή: Ποιοι ήταν εκείνοι που παρακολουθούσαν συγκρούσεις τρένων και το απολάμβαναν
- Συμβαίνουν και αυτά στους αγώνες τένις: Έκανε σερβίς και σκότωσε νυχτερίδα
- Αγγελάκης: Στο Ταμείο Ανάκαμψης επένδυση 7,5 εκατ. - Στο επίκεντρο οι εξαγωγές
Σοκαριστικό βίντεο από το Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 36χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα – Ομολόγησε ότι έστησε καρτέρι θανάτου
Τάσεις MRB: Η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Κυριαρχούν ο φόβος, οργή και απαισιοδοξία – Τι πιστεύουν για την επανεκλογή Τραμπ
Πώς έφτασαν στα ίχνη του 29χρονου εκτελεστή του Κιρίλοφ - Το αυτοκίνητο που νοίκιασε
Παντρεύτηκε για δεύτερη φορά η Αντριάνα Λίμα - Το προφίλ του συζύγου της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr