Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ στις καταγγελίες για ζητήματα ασφαλείας στο δίκτυο του τραμ: Ελάχιστα τα προβλήματα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Ελάχιστα προβλήματα και δυσλειτουργίες στο δίκτυο του τραμ «βλέπει» η ΣΤΑΣΥ. Η εταιρία σε απάντησή της στις καταγγελίες του Σωματείου Ηλεκτροδηγών του τραμ, που προειδοποιούσε για ζητήματα ασφαλείας επισημαίνει ότι το συγκεκριμένο σύστημα της τηλεματικής λειτουργεί επικουρικά και δεν αφορά στην ασφαλή μετακίνηση του επιβατικού κοινού.
Στην απάντησή της διαχωρίζει πλήρως το τραμ από τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα μέσο μεταφοράς που συνυπάρχει στο οδικό δίκτυο των πόλεων με κινούμενα οχήματα και πεζούς και ως όχημα δρόμου αναπτύσσει χαμηλές και κινείται, τηρώντας τον ΚΟΚ και το σύστημα σηματοδότησης οδικής κυκλοφορίας. Η κίνηση και ο έλεγχός του γίνεται αποκλειστικά από τον ηλεκτροδηγό, μέσω της οπτικής επαφής που έχει με το δρόμο.
Σε ό,τι αφορά το σύστημα τηλεματικής, αναφέρει ότι «σε περιπτώσεις τεχνικών δυσλειτουργιών, το Πρωτόκολλο Λειτουργίας προβλέπει συγκεκριμένες διαδικασίες, που ακολουθούνται από τους άρτια εκπαιδευμένους και έμπειρους ηλεκτροδηγούς της ΣΤΑ.ΣΥ. Η επικοινωνία των ηλεκτροδηγών με το Κέντρο Ελέγχου είναι συνεχής και αδιάλειπτη καθ’ όλη τη διάρκεια του δρομολογίου, μέσω σύγχρονου συστήματος επικοινωνίας (tetra)».
Ως προς τις καταγγελίες που αναφέρονται και στη μηνυτήρια αναφορά του Σωματείου για τις οθόνες του Κέντρου Ελέγχου Τραμ, οι οποίες σβήνουν και μπορεί να παραμείνουν «μαυρισμένες» για ωρες, η ΣΤΑΣΥ απαντά ότι «λειτουργεί σύστημα παρακολούθησης όλων των οχημάτων, που κινούνται στο δίκτυο σε πραγματικό χρόνο, με ανανέωση του στίγματος και της θέσης του κάθε οχήματος κάθε 20 δευτερόλεπτα», ενώ προσθέτει πως «όταν ανακύπτουν τεχνικά ζητήματα, επιδιορθώνονται άμεσα, ακολουθώντας και στην περίπτωση αυτή τις ισχύουσες διαδικασίες και τους κανονισμούς ασφάλειας».
Επιπλέον αναφέρει ότι με την προμήθεια και κυκλοφορία των 25 σύγχρονων νέων οχημάτων Τραμ από τον Δεκέμβριο του 2021, «οι δυσλειτουργίες στο σύστημα της τηλεματικής έχουν ελαχιστοποιηθεί».
Δεν απαντά, πάντως, στις καταγγελίες αναφορικά με τη σηματοδότηση που σύμφωνα με τους ηλεκτροδηγούς, δημιουργούν συνεχή προβλήματα αφού οι ίδιοι χρειάζεται να ακινητοποιούν το συρμό, να κατεβαίνουν από τα οχήματα πριν τα φανάρια για να τα διορθώσουν χειροκίνητα, γεγονός που γεννά ζητήματα ασφαλείας καθώς συχνά επιβάτες ανοίγουν την πόρτα και κατεβαίνουν από τον συρμό με κίνδυνο να χτυπηθούν από διερχόμενα οχήματα.
- Δέκα φοιτητές του ΑΠΘ χάθηκαν στην τραγωδία: «Οι ευθύνες δεν είναι μόνο του σταθμάρχη… Θέλουμε απαντήσεις για τους φίλους μας»
- Τραγωδία στα Τέμπη: «Μεσολάβησε το κόμμα» - Νέα καταγγελία «βόμβα» για το πώς διορίστηκε ο σταθμάρχης στη Λάρισα
- «Ό,τι πιο σκληρό έχω δει στα 66 χρόνια μου»: Επιβάτης του μοιραίου τρένου στα Τέμπη περιγράφει τη στιγμή της σύγκρουσης
- Market Pass: Άρχισαν οι πληρωμές – Ποιους δικαιούχους αφορούν
- Πέθανε η ηθοποιός Ζωή Παπαδοπούλου - Η ανάρτηση του Σπύρου Μπιμπίλα
- Τράπεζες: Ανοιξε κι άλλο η ψαλίδα στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων τον Ιανουάριο
Σοκαριστικό βίντεο από το Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 36χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα – Ομολόγησε ότι έστησε καρτέρι θανάτου
Τάσεις MRB: Η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Κυριαρχούν ο φόβος, οργή και απαισιοδοξία – Τι πιστεύουν για την επανεκλογή Τραμπ
Πώς έφτασαν στα ίχνη του 29χρονου εκτελεστή του Κιρίλοφ - Το αυτοκίνητο που νοίκιασε
Παντρεύτηκε για δεύτερη φορά η Αντριάνα Λίμα - Το προφίλ του συζύγου της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr