Τέμπη: Ανοιχτή η πλατφόρμα της Hellenic Train για εισιτήρια Αθήνα-Θεσσαλονίκη παρά το ότι δεν γίνοναι... δρομολόγια!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Εισιτήρια για τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να εκδίδει η Hellenic Train, καθώς η πλατφόρμα παραμένει ανοιχτή λίγες ημέρες μετά το φρικτό δυστύχημα στα Τέμπη και λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις Γεραπετρίτη ότι τα τρένα θα ξεκινήσουν ξανά εφόσον πληρούνται οι προδιάγραφες ασφαλείας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, η ιστοσελίδα της εταιρείας δίνει τη δυνατότητα πληρωμής εισιτηρίων για το δρομολόγιο σαν να μην έχει συμβεί ποτέ η τραγωδία. Μάλιστα η δυνατότητα για αγορά εισιτηρίου δίνεται για… δρομολόγια από τις 20 Μαρτίου και μετά.
Το σύστημα λειτουργεί κανονικά με την επιλογή θέσεων και την ηλεκτρονική πληρωμή, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με το νέο υπουργό Μεταφορών, πρόθεση της κυβέρνησης είναι να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια στο τέλος του μήνα εφόσον ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Γεραπετρίτης
Νωρίτερα την Τετάρτη, τα μέτρα για την επανεκκίνηση των δρομολογίων του σιδηροδρόμου, μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ανέλυσε ο νέος υπουργός Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης σε συνέντευξη Τύπου.
Σε αυτό το πλαίσιο, εκτίμησε πως τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν εκ νέου έως στα τέλη του μήνα και μόνο εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις απόλυτης ασφάλειας θα ξεκινήσει ξανά η λειτουργία έως ότου ολοκληρωθεί η τεχνολογική αναβάθμιση. «Η επιθυμία μας είναι ο σιδηρόδρομος να επανεκκινήσει στο συντομότερο δυνατό χρόνο, όμως να έχουμε εξασφαλίσει πριν τις αναγκαίες προϋποθέσεις. Όταν λέω αναγκαίο χρόνο, θα το δούμε προφανώς με όλους τους φορείς. Η επιθυμία μας είναι τον συντομότερο δυνατό χρόνο, ενδεχομένως και ως το τέλος του μήνα», πρόσθεσε ο κ. Γεραπετρίτης.
«Θα αναβαθμίσουμε σημαντικά το επίπεδο ασφάλειας» είπε και τόνισε πως αυτό θα περιλαμβάνει υποχρεωτικώς δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό, τόνισε ο υπουργός. Από την άλλη πλευρά, «μπορεί να υπάρξει μείωση του μεταφορικού έργου, καθώς μόνο έτσι μπορεί να εξασφαλισθεί επαρκής αριθμός σταθμαρχών». Μάλιστα, όπως είπε, έχει υπάρξει συμφωνία με την Hellenic Train στο βασικό πλαίσιο που αφορά την επανεκκίνηση. Ισχυρίστηκε πως θα γίνουν όλες οι ενέργειες, στο πλαίσιο των αλλαγών, πάντα στην πρώτη φάση, θα υπάρξει ένας καλύτερος συντονισμός στο πλαίσιο των σημερινών τεχνολογικών δυνατοτήτων.
Τόνισε πως θα γίνουν τα πάντα για να προχωρήσει ταχύτατα η ολοκλήρωση της σύμβασης αναβάθμισης. Για αυτό, όπως έκανε γνωστό, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής εταιρείας Alstom (Γαλλίας). Έδωσε, δε, σαφή εντολή για την αποπεράτωση του έργου το ταχύτερο δυνατόν. Αίτημα στο οποίο η γαλλική εταιρεία επέδειξε πλήρη κατανόηση.
Αναφέρθηκε στους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο, εξήρε το έργο τους, δηλώνοντας πως είναι βασικό να είναι και εκείνοι στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας για ανάταξη της εμπιστοσύνης του κοινού στον σιδηρόδρομο.
Ανακοίνωσε επίσης πως θα υπάρξει τις επόμενες ημέρες αντικατάσταση της διοίκησης ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ καθώς οι παραιτήσεις έχουν τεθεί στη διάθεση του πρωθυπουργού. Θα προχωρήσουμε με τις νέες διοικήσεις σε ταχεία επανέναρξη των δρομολογίων, είπε.
Ελλείψεις προσωπικού- εκπαίδευση
Για το πρόγραμμα εκπαίδευσης ανέφερε πως αυτό είναι αυστηρό, «καταλαμβάνει θεωρητική και πρακτική άσκηση 6,5 μηνών, με 6 μέρες την εβδομάδα υποχρεωτική συμμετοχή όλων των υποψηφίων, 7 ώρες ημερησίως και περιλαμβάνει και πρακτική στο πεδίο. Η δε, εκπαίδευση περιλαμβάνει και μία σειρά από ιατρικές δοκιμασίες και ψυχομετρικά τεστ για την αξιολόγηση του προσωπικού». Ωστόσο όμως θα αξιολογηθεί συνολικά το πλαίσιο για μια όσο το δυνατόν πιο πλήρη εκπαίδευση.
Σε ό,τι αφορά το προσωπικό και τις ελλείψεις, ο υπουργός Επικρατείας, είπε πως πάντα απαιτείται πιο εξειδικευμένο προσωπικό, «έγινε προσπάθεια ενίσχυσης, την τελευταία 15ετία» υπήρξε σημαντική μείωση και λόγω μνημονίων αλλά και μαζικό κύμα συνταξιοδοτήσεων. Αναφερόμενος στις προσπάθειες ενίσχυσης του προσωπικού είπε: προσελήφθησαν περί τα 200 άτομα με δελτίο παροχής υπηρεσιών, 69 κλειδούχοι, 73 σταθμάρχες, 60 τεχνικοί, ενώ, ισχυρίστηκε πως για πρώτη φορά δρομολογήθηκε η πρόσληψη μόνιμων εργαζομένων. Το 2021 έγινε διαγωνισμός για την πρόσληψη 117 ατόμων, εκ των οποίων 36 είναι σταθμάρχες. Και το 2022 πρόσληψη ακόμη 100 μονίμων. Σύμφωνα με τον ίδιο, επί ΣΥΡΙΖΑ είχαν προκηρυχθεί 35 θέσεις και είχαν προσληφθεί 24 άτομα.
- Τέμπη: Σε τι απάντησε και σε τι όχι ο Γεραπετρίτης – Οι «γκρίζες» ζώνες, οι κυβερνητικές καθυστερήσεις και η διάχυση ευθυνών
- Αποκάλυψη OPEN: Ανοιχτή η πλατφόρμα της Hellenic Train για εισιτήρια Αθήνα-Θεσσαλονίκη - Κανονικά οι πληρωμές
- Εικόνες ντροπής στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο - Άγνωστοι εγκατέλειψαν λευκό τιγράκι σε κάδο
- Εurostat: Δεν εγγράφονται τελικά στο χρέος οι εγγυήσεις του Ηρακλή - Καταλύτης η Ιταλία
- Το φιλί γίνεται βαρύ ποινικό αδίκημα – Ακόμα και ποινή θανάτου σε ζευγαράκια που φιλιούνται δημόσια στη Νάπολη
Κατέρρευσε ψηφιακά το Νοσοκομείο της Νίκαιας: Εξετάσεις, εξιτήρια, μισθοδοσίες... στο χέρι
Η μάχη των... ντεσιμπέλ στη Θεσσαλονίκη: Κάθε μέρα 10 επιχειρηματίες οδηγούνται με χειροπέδες στο κρατητήριο
Φοβερός και «τριπλός» ο Γιάννης Αντετοκούνμπο! Κυπελλούχοι οι Μπακς
Πρεμιέρα σήμερα για το «Καλάθι του Αϊ-Βασίλη»: Ποια μαγαζιά με παιχνίδια αφορά - Τι περιλαμβάνει
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr