Check in για πτήση... απευθείας από το λιμάνι του Πειραιά: Πώς θα λειτουργεί η υπηρεσία για εξοικονόμηση χρόνου στα ταξίδια - Οι δυνατότητες στους επιβάτες
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Τη δυνατότητα να πραγματοποιούν το «Check In» της πτήσης τους από το λιμάνι του Πειραιά θα έχουν στο εξής οι τουρίστες με τη νέα υπηρεσία για τους ταξιδιώτες, την οποία εγκαινίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας το απόγευμα της Τετάρτης.
Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο η υπηρεσία “In Town Check In” τους επιτρέπει να εξοικονομούν χρόνο, αλλά και να συνεχίζουν απρόσκοπτα το ταξίδι τους με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ακόμα και με ενδιάμεσες στάσεις μέχρι το «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Η νέα υπηρεσία προσφέρει στους επιβάτες εξαιρετικά χρήσιμες υπηρεσίες για το ταξίδι τους και μεγάλη ευκολία. Με το "In Town Check In", οι ταξιδιώτες μετά την αποβίβασή τους από το πλοίο, θα έχουν τη δυνατότητα να επικυρώσουν το αεροπορικό τους εισιτήριο, να αφήσουν τις αποσκευές τους, που θα μεταφερθούν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και εν τέλει να κερδίσουν επιπλέον χρόνο στην πόλη προτού ταξιδέψουν.
«Πρόκειται για ένα σύγχρονο, ελκυστικό και αποτελεσματικό σύστημα υπηρεσιών μεταφορών, προς όφελος των πολιτών και της οικονομίας», δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας, εγκαινιάζοντας τον τερματικό σταθμό του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών, "In Town Check In" στο λιμάνι του Πειραιά, παρουσία εκπροσώπων της ναυτιλίας αλλά και των αερομεταφορών.
«Αποδεικνύουμε στην πράξη, τον τρόπο με τον οποίο οι μεγάλες υποδομές προάγουν τις συνδυασμένες μετακινήσεις κατοίκων και επισκεπτών με τις αστικές συγκοινωνίες, για τη μετάβαση από το λιμάνι του Πειραιά στο Αεροδρόμιο, αλλά και στην καρδιά της πόλης. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργούν νέες ευκαιρίες, διαμορφώνοντας το πεδίο για την ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών, όπως το ‘‘In Town Check In’’, με υψηλή προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Αττικής, αλλά και συνολικά στην επικράτεια», επεσήμανε ο κ. Σταϊκούρας.
Εκτίμησε τέλος, πως «το πρωτοποριακό αυτό εγχείρημα θα συναντήσει την ανταπόκριση του επιβατικού κοινού και θα αποτελέσει τον οδηγό για την ανάπτυξη της ίδιας, αλλά και ανάλογων υπηρεσιών και σε άλλα κομβικά σημεία, στο μέλλον».
Απ’ την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς επεσήμανε ότι: «Το ‘‘In Town Check In’’ αποτελεί μια ιδιαίτερα αξιόλογη προσπάθεια που, αξιοποιώντας τις υποδομές και την ψηφιακή τεχνολογία, μπορεί να συμβάλλει στην καλύτερη διασύνδεση λιμανιών και αεροδρομίων, αναβαθμίζοντας συνολικά το επίπεδο της ταξιδιωτικής εμπειρίας στη χώρα μας».
Όπως είπε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η υπηρεσία αυτή βρήκε πρόσφορο έδαφος χάρη στο συντονισμό του θεσμικού πλαισίου και τις συνέργειες με αρμόδιες αρχές και οργανισμούς του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Μάλιστα, η συνεργασία με τις αστικές συγκοινωνίες δίνει ένα σαφές μήνυμα για τη στροφή στην κουλτούρα των συγκοινωνιών στην πόλη μας».
Προσωπικός γιατρός... από την αρχή: Γιατί πολίτες πρέπει να κάνουν νέες εγγραφές
Καιρός τύπου «Π» τις επόμενες μέρες, με βροχές, καταιγίδες και πτώση θερμοκρασίας - Οι περιοχές που θα επηρεαστούν
Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα αλλά ίσως με... ανταλλαγή
Απροστάτευτα στην Ελλάδα τα παιδιά: Κακοποιείται τουλάχιστον 1 κάθε 3 μέρες - Τα συγκλονιστικά στοιχεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr