ΟΣΥ: Τι ισχύει με τα λεωφορεία χωρίς πινακίδες
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΥ, Γιώργος Γλυκός, δίνει τη δική του απάντηση στο ethnos.gr για τα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι 321 λεωφορεία δεν έχουν πινακίδες για να μην πληρώνουν ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
«Σαφώς και υπάρχουν ορισμένα οχήματα τα οποία πρόκειται να χρησιμοποιηθούν και βρίσκονται στα κατά τόπους αμαξοστάσια και κάποια άλλα που βρίσκονται σε έναν χώρο που έχουμε στο Θριάσιο και προορίζονται για εκποίηση με οποιονδήποτε τρόπο και δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν» τονίζει στο ethnos.gr ο κ. Γλυκός.
«Ένας αριθμός οχημάτων που υπερβαίνει τον αριθμό που χρησιμοποιούμε είτε είναι εν ενεργεία αυτή τη στιγμή, είτε πρόκειται να επισκευαστούν το επόμενο διάστημα, με βάση τον νόμο κατεβαίνουν οι πινακίδες τους και δεν ασφαλίζονται. Είναι λογικό και νόμιμο», προσθέτει.
«Όμως αυτά τα οχήματα δεν επηρεάζουν καθόλου τον ενεργό πληθυσμό των αυτοκινήτων. Κάθε μέρα κυκλοφορούν με βάση το πρόγραμμα του ΟΑΣΑ, 1100 οχήματα και 165 τρόλεϊ. Αυτή τη στιγμή πάνω από 1.600 είναι ασφαλισμένα. Δηλαδή έχουμε έναν ικανό αριθμό τα οποία και είναι με πινακίδες και είναι ασφαλισμένα και είναι αυτά που προσπαθούμε να τα έχουμε συνεχώς ετοιμοπόλεμα με τις συντηρήσεις και τις μικροεπισκευές. Καλώς λοιπόν δεν τα ασφαλίζουμε. Γιατί να τα ασφαλίσουμε; Για να έχουμε ένα τεράστιο κόστος προς χάριν της ασφαλιστικής εταιρείας; Μιλάμε για ασφάλιση έναντι τρίτων αστικής ευθύνης γιατί τα οχήματα έχουν αυτή την ιδιαιτερότητας» συμπληρώνει ο κ. Γλυκός.
«Δεν κατανοώ από που προκύπτει αυτή η πληροφόρηση, δηλαδή ότι δεν τα ασφαλίζουμε για άλλους λόγους. Ο συνολικός αριθμός των ασφαλισμένων ξεπερνά τα 1.600 ευρώ. Αυτό δεν έχει σχέση με το ότι δεν έχουμε αυτοκίνητα, ή με το ότι κατεβάζουμε πινακίδες για άλλους λόγους. Είναι σωστό να ασφαλίζουμε ακόμα και αυτά που βρίσκονται στο Θριάσιο για εκποίηση; Αυτό ίσως να το ευχόταν η ασφαλιστική εταιρεία.» καταλήγει ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΥ.
Επίθεση σε χριστουγεννιάτικη αγορά στη Γερμανία: Σαουδάραβας γιατρός ο δράστης – Υποστηρικτής του AfD και θαυμαστής του Μασκ
Δύο χρόνια μετά και με οικονομικές «πληγές» στην τοπική κοινωνία, ανοίγει ξανά το χιονοδρομικό κέντρο Περτουλίου
Σε πριμ... έγκαιρης καθυστέρησης μετατρέπεται το πριμ έγκαιρης παράδοσης: Η επέκταση του Τραμ και οι παρατάσεις 409 ημερών
Από πού συμφέρει να ψωνίσετε για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι; Οι τιμές σε Βαρβάκειο και σούπερ μάρκετ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr