Γιατί έχει αυξηθεί τόσο πολύ η κίνηση στους δρόμους της Αθήνας: Οι λόγοι που μπλοκάρει συνεχώς ο Κηφισός - Πώς θα λυθεί το πρόβλημα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Για τους λόγους που η Αθήνα έχει γίνει ένα απέραντο πάρκινγκ από οχήματα, με την κίνηση κάθε πρωί και κάθε απόγευμα να είναι αφόρητη, μίλησε στο Open και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο Κίμων Λογοθέτης, Σύμβουλος Διαχείρισης Κυκλοφορίας στην Περιφέρεια Αττικής.
«Έχουμε κίνηση και όπως είναι λογικό, αυτές τις μέρες των γιορτών παρατηρούμε μια πολύ αυξημένη κίνηση σε όλη την διάρκεια της ημέρας και κυρίως τις απογευματινές ώρες, 15:00 – 21:00 αλλά και τώρα το πρωί, γιατί ενόψει των Χριστουγέννων, έχουμε και πολύ μεγάλες ανάγκες της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όλα αυτά τα αγαθά που καταναλώνουμε αυτές τις ημέρες πρέπει κάπως να φτάσουν στα καταστήματα», αναφέρει αρχικά ο κ. Λογοθέτης.
Όπως τονίζει, η δική του δουλειά είναι μεταξύ άλλων να παρατηρεί την κίνηση και να παίρνει τα στοιχεία και να ρυθμίζει τα φανάρια ανάλογα.
«Ωστόσο, ούτε φανάρια, ούτε οι τροχονόμοι φταίνε για αυτή την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε στους δρόμους. Είναι πολύ αυξημένη η χρήση του ΙΧ. Έχουν αυξηθεί πάρα πολύ τα αυτοκίνητα και φυσικά με όλους του συναρμόδιους φορείς προσπαθούμε να δώσουμε λύση. Από την πανδημία άλλαξαν τα κυκλοφοριακά δεδομένα. Είναι τόσο πολλά τα αυτοκίνητα που αν δείτε ο άξονας Κηφισίας, Βασιλίσσης Σοφίας, Βασιλέως Κωνσταντίνου Αρδηττού είναι ένα απέραντο πάρκινγκ οχημάτων. Εκεί ούτε το φανάρι ούτε ο τροχονόμος μπορεί να δώσει λύση. Είναι τόσο πολλά τα οχήματα που έχουμε μόνιμη κατάληψη οδοστρώματος».
Γιατί μπλοκάρει ο Κηφισός
Για τον Κηφισό, που είναι απροσπέλαστος επίσης διαρκώς και καθημερινά, ο κ. Λογοθέτης αναφέρει: «Για τον ίδιο λόγο μπλοκάρει και ο Κηφισός. Αυτή την περίοδο και όλες οι εμπορευματικές μεταφορές γίνονται από τον Κηφισό, όχι μόνο για την Αττική αλλά για ολόκληρη τη χώρα, επομένως έχει πάρα πολύ αυξημένη κίνηση. Μπορεί να τον βρίζουμε τον Κηφισό για την συμφόρηση, αλλά όλοι τον αγαπάμε και όλοι τον χρησιμοποιούμε και η πολύ μεγάλη ζήτηση τα δημιουργεί αυτά. Υπάρχουν βέβαια περιθώρια βελτίωσης, τα οποία, σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς θα πρέπει να εξεταστούν το επόμενο διάστημα».
Πώς μπορεί να μειωθεί η κίνηση
Ο ειδικός τονίζει πως: «Επειδή το κυκλοφοριακό απασχολεί πάρα πολύ, θέλει συντονισμό, θέλει προτάσεις, οι οποίες πρέπει να εφαρμοστούν άμεσα, όπως τα ΜΜΜ που είναι πολύ βασικό και θα λύσει το πρόβλημα κατά ένα πολύ μεγάλο βαθμό, με τα νέα λεωφορεία που αναμένονται το 2024».
Η Συρία μετά την «επανάσταση της»: Αλ Τζολάνι, ο νέος ηγέτης με τουρκικό… κοστούμι
Η συγκινητική ανάρτηση της μητέρας του 9χρονου που σκοτώθηκε στην επίθεση στο Μαγδεμβούργο: «Γιατί εσύ;»
Σε διαθεσιμότητα και ο δεύτερος αστυνομικός της Βουλής που συνελήφθη για ενδοοικογενειακή βία: Αλληλομηνύθηκε με τη σύζυγό του
Γιαγκίνηδες: Οταν η ερωτική κάψα συναντά τη φλόγα της ρεμπέτικης ψυχής
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr