Κακοκαιρία: Διεκόπη η λειτουργία του Προαστιακού Χαλκίδας - Αλλαγές στα δρομολόγια
Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα από την κακοκαιρία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Δεν έχουν τέλος τα προβλήματα από την κακοκαιρία στον σιδηρόδρομο, καθώς ύστερα από την προληπτική διακοπή της λειτουργίας του Οδοντωτού το πρωί της Παρασκευής, καταργήθηκαν και δύο συρμοί του Προαστιακού της Χαλκίδας εξαιτίας διακοπής της ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Hellenic Train, τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών 1550 (Αθήνα - Χαλκίδα ) και 1553 (Χαλκίδα - Αθήνα) καταργούνται μερικώς στο τμήμα Οινόη - Χαλκίδα, λόγω διακοπής ηλεκτροδότησης. Τα δρομολόγια υποκαταστάθηκαν με λεωφορεία.
Τα προβλήματα είχαν ήδη αρχίσει να φαίνονται από τις πρώτες απογευματινές ώρες, καθώς σημειώνονταν πτώσεις τάσης ηλεκτροδότησης που επηρέαζαν την ηλεκτροκίνηση μεταξύ Οινόης - Σφενδάλης, λόγω της κακοκαιρίας.
Ο οδοντωτός
Υπενθυμίζεται ότι το πρωί είχε διακοπεί η λειτουργία του οδοντωτού σιδηροδρόμου ύστερα από εντολή του διαχειριστή υποδομής (Ο.Σ.Ε.) μέχρι νεωτέρας, λόγω έντονων καιρικών φαινομένων.
Μόλις την περασμένη Δευτέρα είχαν διακοπεί ξανά τα δρομολόγια, ύστερα από την ακινητοποίηση συρμού στη γραμμή εξαιτίας κατολισθήσεων στον Βουραϊκό. Στο συρμό επέβαιναν 90 άτομα, τα οποία εγκλωβίστηκαν για περίπου τρεις ώρες. Αρχικά οι επιβάτες είχαν μεταφερθεί στον σταθμό Νιάματα προκειμένου να τους παραλάβουν λεωφορεία, κάτι το οποίο δεν κατέστη εφικτό, αφού δεν ήταν δυνατή η προσέγγιση στο σημείο ούτε με οδικά μέσα. Τελικώς καθαρίστηκε η γραμμή και η αμαξοστοιχία 1330 επέστρεψε με ασφάλεια στο Διακοπτό.
Τα προβλήματα στη λειτουργία του οδοντωτού έχουν πλέον αποκτήσει χαρακτηριστικά μονιμότητας, καθώς δεν έχουν γίνει οι απαιτούμενες εργασίες. Σύμφωνα με πηγές του ΟΣΕ, αρμοδιότητα γι΄αυτές έχει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ενώ προκειμένου να προχωρήσουν έχει ανατεθεί σχετική μελέτη στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Οι μεγαλύτερες δυσκολίες εντοπίζονται σε συγκεκριμένο τμήμα της γραμμής, όπως μεταδίδουν στο «Εθνος» μηχανοδηγοί σημειώνοντας ότι συμβαίνουν συχνά κατολισθήσεις σε περίπτωση βροχοπτώσεων. Πρόκειται για μια απόσταση μήκους 4 - 5 χλμ, ενώ η συχνότητα των κατολισθήσεων έχει ενταθεί ύστερα από τις φωτιές του καλοκαιριού.
Για το λόγο αυτό τα δρομολόγια με το τρενάκι εκτελούνται παρουσία τεχνιτών από τη μονάδα γραμμής του ΟΣΕ εντός των συρμών ώστε να μπορούν να παρέμβουν άμεσα.
Οι ταχύτητες, με τις οποίες κινούνται οι συρμοί σε εκείνο το σημείο είναι χαμηλές ώστε να εξασφαλίζεται χρόνος αντίδρασης εκ μέρους του μηχανοδηγού σε περίπτωση που εντοπιστούν εμπόδια φερτά υλικά ή λάσπη στη γραμμή. Ωστόσο ο κίνδυνος παραμένει για την περίπτωση που συμβεί κατολίσθηση την ώρα που διέρχεται το τρένο, όπως σημειώνουν και οι ίδιοι οι μηχανοδηγοί.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr