Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
ΕΟΠΥΥ: Έλεγχος σε ακόμα 100 γιατρούς για υπερσυνταγογράφηση - Με 4 χρόνια καθυστέρηση εντοπίστηκε η απάτη
Τέλος στην τηλεργασία από εταιρεία-κολοσσό: «Θα επιστρέψουμε στο γραφείο όπως προ COVID»
Νίκος Λύτρας: Πέθανε στα 47 του ο δικηγόρος και μέλος του ΣΥΡΙΖΑ - Συλλυπητήρια από στελέχη
Συγκίνηση και θλίψη στην κηδεία του Ντίνου Καρύδη - Ποιοι βρέθηκαν στην τελετή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr