Λάρισα: Προχωράει το τουριστικό σχέδιο προβολής και προώθησης της Περιφέρειας Θεσσαλίας
Προώθηση της γαστρονομίας, του οινοτουρισμού και της αγροδιατροφής, προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη προχωρά ο σχεδιασμός της Περιφέρειας Θεσσαλίας και στον τομέα του τουρισμού, ώστε να προωθεί το τουριστικό προϊόν της περιοχής με την ανάδειξη των συνεργιών του τουρισμού με όλους τους τομείς της περιφερειακής οικονομίας.
Στην κατεύθυνση αυτή, η Περιφέρεια Θεσσαλίας στο πλαίσιο του σχεδιασμού της στοχεύει στην προσπάθεια για προβολή και ανάδειξη των περιοχών που αποτελούν σημεία αναφοράς της Περιφέρειας. Το σχέδιο τουριστικής προβολής και δράσης της Περιφέρειας Θεσσαλίας περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, την υλοποίηση και τη δημιουργία Οργανισμού Διαχείρισης Προορισμού (Destination Management Organization DMO), ο οποίος θα υποστηρίξει την υλοποίηση της τουριστικής ανάπτυξης και διαχείρισης της Θεσσαλίας ως ενός σύγχρονου, υπεύθυνου και πολυθεματικού προορισμού.
Παράλληλα, σημαντικό στοιχείο αφορά στον σχεδιασμό για την προώθηση της γαστρονομίας, του οινοτουρισμού και της αγροδιατροφής, αλλά και στην προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και της προβολής τους, στη δημιουργία νέων και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων χώρων προβολής πολιτιστικού αποθέματος, στην ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς της Θεσσαλίας μέσω ενεργειών καταγραφής και προβολής, ανάπτυξης και προβολής θεματικών διαδρομών κτλ.
Επίσης, στον σχεδιασμό, δίνεται η κατεύθυνση για υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης και δικτύωσης τουριστικών υποδομών και ανάδειξης νέων τοπόσημων και μικρο-προορισμών καθώς και στην ανάδειξη, προστασία και βελτίωση της προσβασιμότητας των περιοχών ιδιαίτερου φυσικού κάλλους.
Ο στόχος
Στόχος, μεταξύ άλλων, όπως περιέχεται στον σχεδιασμό είναι, να ενισχυθεί τόσο ο εσωτερικός τουρισμός (ιδίως στη βάση της διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου), όσο και ο εισερχόμενος, με κατάλληλη στόχευση σε ώριμες αγορές, αλλά σε αναζήτηση νέων ή δυναμικών, από ώριμες «μεγάλες» αγορές κοντινής απόστασης.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδιασμού τα εργαλεία που είναι ικανά για την ολοκληρωμένη και στοχευμένη προώθηση του τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας αφορούν, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία νέας ιστοσελίδας για το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Θεσσαλίας, τη συμμετοχή στις διεθνείς εκθέσεις για την περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος αναγνωσιμότητας της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και η ενίσχυση των επαφών με τους επαγγελματίες των χωρών, στις εκθέσεις των οποίων συμμετέχει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, σχεδιάζεται και η υποδοχή και τα ταξίδια δημοσιογράφων ώστε να προωθηθεί παραπέρα το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Τα μηνύματα Μητσοτάκη για το 2025 και τα δύο σενάρια για τον ανασχηματισμό: Τι θα συζητηθεί στο υπουργικό
Ξεκινά η μετακίνηση προσωπικού στα νοσοκομεία τους πρώτους μήνες του 2025 – Το σχέδιο του υπουργείου Υγείας
Διπλωματική αντεπίθεση του Τζολάνι: Πετά την προβιά του τζιχαντιστή και βάζει δυτικό κοστούμι
Ζεστά ιγκλού, πολύχρωμα σπιτάκια και ένα μεγάλο υπαίθριο τζάκι περιμένουν τον Αϊ-Βασίλη στην Ακρόπολη των Σερρών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr