Δημοπρατήθηκε η Μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης
Το έργο χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και ανέρχεται σε 2,990 εκ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Την προκήρυξη ανοιχτού διαγωνισμού για την εκπόνηση Μελέτης Ανάπτυξης για το Μετρό αλλά και τις λοιπές αστικές συγκοινωνίες στο Πολεοδομικό Συγκρότητημα και τους δορυφόρους δήμους της Θεσσαλονίκης προκήρυξε η Αττικό Μετρό ΑΕ.
Σύμφωνα με το κείμενο της προκήρυξης, το σχέδιο ανάπτυξης του δικτύου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη θα έχει χρονικό ορίζοντα σχεδιασμού το 2040 και θα εστιάζει τόσο στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκη όσο και τη γύρω Περιαστική Ζώνη. Η μελέτη αναμένεται να πραδοθεί στην Αττικό Μετρό μετά από 25 περίπου μήνες και ο προϋπολογισμός του έργου που χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ανέρχεται σε 2,990 εκ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Στην προκήρυξη του έργου, στην περιγραφή του, σημειώνονται τα εξής:
«Προκειμένου να διερευνηθούν οι ανάγκες σε νέα έργα Μετρό μετά την υλοποίηση της Βασικής Γραμμής Μετρό και της Επέκτασης προς Καλαμαριά, και να διαμορφωθεί ένα Σχέδιο Ανάπτυξης Δικτύου Μετρό στην Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο ενός επικαιροποιημένου Σχεδίου Μεταφορών για την πόλη, με χρονικό ορίζοντα σχεδιασμού 20ετίας το 2040, η ΑΜ προτίθεται να αναθέσει τη Σύμβαση για τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης, η οποία θα προσδιορίσει τις ανάγκες ζήτησης μετακινήσεων και αντίστοιχων έργων υποδομής στη Θεσσαλονίκη.
Η Μ Α Μ Θ είναι μία Γενική Συγκοινωνιακή Μελέτη που έχει στόχο τη διαμόρφωση ενός Σχεδίου Μεταφορών, στο πλαίσιο του Μεσο-μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού Μεταφορών για την πόλη της Θεσσαλονίκης (με έτη-στόχους το 2030 και 2040). Η Περιοχή Μελέτης (ΠΜ) της ΜΑΜΘ περιλαμβάνει το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης (Π.Σ.Θ.) και τη γύρω Περιαστική Ζώνη με συνολικό πληθυσμό περίπου 991847 κατοίκους, που αντιστοιχεί στο 89% περίπου του πληθυσμού του Νομού Θεσσαλονίκης».
Στα αντικείμενα της μελέτης περιλαμβάνονται:
α. Η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης που διέπει τη λειτουργία των μεταφορικών συστημάτων της ΠΜ και τα χαρακτηριστικά ή τις παραμέτρους που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των συστημάτων αυτών.
β. Η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και η δημιουργία σχετικών Βάσεων Δεδομένων (ΒΔ).
γ. Η διαμόρφωση εναλλακτικών σεναρίων δικτύων μεταφορικής υποδομής στα πλαίσια του μεσο-μακροπρόθεσμου σχεδιασμού ανάπτυξης της ΠΜ και των μεταφορικών συστημάτων.
δ. Η ανάπτυξη Συγκοινωνιακού Μοντέλου για τη Θεσσαλονίκη, δηλαδή του μηχανισμού προσομοίωσης της συγκοινωνιακής λειτουργίας της Περιοχής Μελέτης και των στοιχείων που καθορίζουν την προσφορά και τη ζήτηση των μεταφορικών συστημάτων, ώστε να γίνει αξιολόγηση των εναλλακτικών σεναρίων των μεταφορικών δικτύων για την επιλογή του βέλτιστου Σχεδίου Ανάπτυξης Δικτύου Μετρό στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου Σχεδίου Μεταφορών.
Αποχωρεί από τον ΣΥΡΙΖΑ ο Κασσελάκης - Το ανακοίνωσε και επίσημα στους συνεργάτες του
Η κρίση στη Μέση Ανατολή μεταφέρθηκε στην Ευρώπη – Φόβος στην Ε.Ε. ότι ξαναζωντανεύει το φάντασμα του αντισημιτισμού
Eurostat: Η Ελλάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό μακροχρόνια ανέργων στην ΕΕ
Euroleague: Μεγάλη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ σε ένα ντέρμπι επικών διαστάσεων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr