Beat: Πηγαίνει στη Θεσσαλονίκη η εφαρμογή επενδύοντας 3 εκατ. ευρώ
Τα 3 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθούν σε προσλήψεις και κίνητρα για οδηγούς και επιβάτες, ώστε να "απαντά" στοχευμένα στις ανάγκες των Θεσσαλονικέων.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ σχεδιάζει για τα επόμενα δύο-τρία χρόνια στη Θεσσαλονίκη η εφαρμογή για ταξί Beat, που ενισχύει άμεσα την παρουσία της στην πόλη, με στόχο -σε πλήρη ανάπτυξη- να δημιουργήσει νέες δυνατότητες στις μετακινήσεις χιλιάδων Θεσσαλονικέων, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι επίσημες ανακοινώσεις για τον νέο «κρίκο» στο δίκτυο των πόλεων που εξυπηρετεί η Beat (εκτός από την Αθήνα είναι διαθέσιμη σε πόλεις του Περού, της Χιλής, της Κολομβίας και του Μεξικού) αναμένονται εντός του Σαββατοκύριακου ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Με βάση τις ίδιες πληροφορίες, η Beat, που ιδρύθηκε το 2011 και είναι μέρος του Free Now Group, της κοινοπραξίας των BMW και Daimler για την αστική κινητικότητα, σχεδιάζει να κατευθύνει τα 3 εκατ. ευρώ σε προσλήψεις και κίνητρα για οδηγούς και επιβάτες, ώστε να «απαντά» στοχευμένα στις ανάγκες των Θεσσαλονικέων.
Στόχος της εταιρείας είναι, όπως σχολιάζουν οι ίδιες πηγές, «να δώσει διέξοδο για αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης στην πόλη για τους πολίτες με ξεκάθαρες χρεώσεις, ασφάλεια, συνέπεια και επαγγελματισμό», δίνοντας στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του «με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς έξτρα χρέωση ραντεβού, να επιλέγουν τον οδηγό τους και να έχουν διαθέσιμα όλα τα στοιχεία του».
Σήμερα το Beat έχει περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργαζόμενων οδηγών ταξί (πάνω από 6.000 οδηγοί συνεργάζονται με την εφαρμογή μόνο στην Αθήνα). Στο ερώτημα πόσοι οδηγοί απαιτείται να συνεργαστούν στη Θεσσαλονίκη, ώστε να σχηματιστεί η κρίσιμη μάζα που θα επιτρέψει στην εφαρμογή να καλύπτει την πιθανή ζήτηση, οι ίδιες πηγές σχολιάζουν ότι η ελάχιστη απαιτούμενη προσφορά για την εύρυθμη λειτουργία της έχει ήδη διασφαλιστεί, δεδομένου ιδίως ότι αν κάποιος αυτοκινητιστής συνεργάζεται με εταιρεία ραδιοταξί, αυτό δεν τον αποτρέπει από το να ενταχθεί και στο σύστημα του BEAT.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr