ΑirHelp: Πάνω από 49.300 ταξιδιώτες δεν διεκδίκησαν αποζημιώσεις
Σύμφωνα με τον οργανισμό για τα δικαιώματα των επιβατών αναμένεται ο αριθμός αυτός να αυξηθεί φέτος, λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού τουριστών.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Περισσότεροι από 87.300 επιβάτες που ταξίδεψαν πέρυσι στην Ελλάδα μεταξύ 15 Ιουνίου και 15 Σεπτεμβρίου 2018, μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση από τις αεροπορικές εταιρείες, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕΚ 261 για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Επίσης, περισσότεροι από 49.300 ταξιδιώτες δεν έχουν λάβει αποζημίωση για ζητήματα που αντιμετώπισαν πέρυσι το καλοκαίρι λόγω προβλημάτων στις πτήσεις ενώ κινδυνεύουν να χάσουν την ευκαιρία να λάβουν έως και 600 ευρώ το άτομο.
Τα παραπάνω στοιχεία γνωστοποιεί με ανακοίνωσή της η ΑirHelp (οργανισμός για τα δικαιώματα των επιβατών ) επισημαίνοντας την ανάγκη οι ταξιδιώτες να είναι ενήμεροι για τα δικαιώματά τους σε περίπτωση που αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους. Σύμφωνα με την AirHelp, αναμένεται ο αριθμός αυτός να αυξηθεί φέτος, λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού τουριστών.
Ο μεγαλύτερος αριθμός επιβατών που αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους και δικαιούνται αποζημίωση παρατηρήθηκε στα αεροδρόμια της Αθήνας, του Ηρακλείου Κρήτης, της Κέρκυρας, της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου, κυρίως λόγω αυξημένης κίνησης. Αντίστοιχα, ο μικρότερος αριθμός επιβατών που ταλαιπωρήθηκε αφορά στα αεροδρόμια της Κοζάνης, της Σκύρου και της Λήμνου, λόγω περιορισμένης επιβατικής κίνησης.
Υπενθυμίζεται πως ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΕΚ 261 προβλέπει ότι οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση σε περίπτωση καθυστέρησης πάνω από τρεις ώρες, άρνησης επιβίβασης και ματαίωσης της πτήσης για λόγους που οφείλονται στην αεροπορική εταιρεία όταν πετούν από αεροδρόμιο χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αεροπορική εταιρεία οποιασδήποτε χώρας και προς αεροδρόμιο χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με αεροπορική εταιρεία χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σύμφωνα με αυτόν τον Κανονισμό, οι επιβάτες μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση έως και 600 ευρώ το άτομο μέχρι και τρία χρόνια μετά την πτήση. Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αποποιηθούν της συγκεκριμένης υποχρέωσης σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως άσχημες καιρικές συνθήκες, τρομοκρατία ή δολιοφθορά ή εξαιτίας κινδύνων για την ασφάλεια των επιβατών όπως θέματα ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.
Εάν οι επιβάτες δεν είναι σίγουροι για το εάν δικαιούνται αποζημίωση, μπορούν να το μάθουν άμεσα αν επισκεφθούν το site https://www.airhelp.com/el/, και εισάγουν τις πληροφορίες της πτήσης τους.
Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα; Πού κυμαίνονται οι τιμές και τι ισχύει για το εξωτερικό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr