Πιο συχνά τα δρομολόγια σε μετρό και ΗΣΑΠ - Κάθε πότε θα περνούν
Η ενίσχυση των δρομολογίων με περισσότερα τρένα δεν είναι εύκολη. Και αυτό γιατί δεκάδες συρμοί του παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Στα τέσσερα λεπτά αναμένεται να διαμορφωθεί η συχνότητα των δρομολογίων του Μετρό μέχρι τα τέλη του χρόνου, στο πλαίσιο του στόχου που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να λάβει μέτρα για την ενίσχυση των δρομολογίων του Μετρό, προκειμένου να μειωθεί ο μέσος όρος του χρόνου διέλευσης των συρμών, ο οποίος τους καλοκαιρινούς μήνες κυμαινόταν μεταξύ επτά και 10 λεπτών.
Η ενίσχυση, πάντως, των δρομολογίων με περισσότερα τρένα δεν είναι εύκολη. Κι αυτό γιατί δεκάδες συρμοί του παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών.
Ακινητοποιημένοι οι 24 από τους 66 συρμούς
Πάντως, από το σύνολο των 66 συρμών που εξυπηρετούν τις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, 24 είναι εκτός λειτουργίας με βλάβες.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, δρομολογούνται σε καθημερινή βάση 16 και 18 συρμοί αντίστοιχα, με τρία τρένα να βρίσκονται σε κατάσταση εφεδρείας σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες. Η διέλευση των συρμών γίνεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, το οποίο ανέρχεται σε τέσσερα λεπτά και 15 δευτερόλεπτα στη γραμμή 2 και σε τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στη γραμμή 3.
Πιο συχνά δρομολόγια και στον ΗΣΑΠ
Η συχνότητα των δρομολογίων αναμένεται να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες και στον ΗΣΑΠ, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού με στόχο να ενισχυθεί έως το τέλος του έτους ο στόλος με τέσσερις συρμούς ακόμα. Πάντως, κατά περίπου ένα λεπτό έχει βελτιωθεί ο χρόνος διέλευσης των συρμών στους ΗΣΑΠ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με τη συχνότητα των δρομολογίων να ανέρχεται πλέον στα πέντε λεπτά.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr