Με αύξηση επιβατών 8% και 108.000 επιβάτες απ’ όλον τον κόσμο, με τη λειτουργία δυο κρουαζιερόπλοιων και υψηλές πληρότητες, η εταιρία κρουαζιέρας Celestyal Cruises, «κλείνει» και επισήμως τη φετινή χρονιά, καταγράφοντας θετική πορεία. Ιδιαίτερα θετικά είναι τα μηνύματα της κρουαζιέρας για την περιοχή όπου δραστηριοποιείται η Celestyal Cruises – κατά κύριο λόγο τα ελληνικά νησιά και η Ανατολική Μεσόγειος-, παρά τις γεωπολιτικές συγκυρίες του προηγούμενου διαστήματος. Οπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, Κρις Θεοφιλίδης, στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου της εταιρίας, που πραγματοποιήθηκε στο «48 Urban Garden», παρουσία ΜΜΕ και στελεχών της εταιρείας, είναι σημαντικές οι προσπάθειες της Celestyal Cruises για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα, όπου φέτος, για πρώτη φορά, η περίοδος πραγματοποίησης κρουαζιέρων ήταν διευρυμένη έως και το Νοέμβριο. Ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises, Κρις Θεοφιλίδης Επιμήκυνση της κρουαζιέρας και νέα δρομολόγια Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της Celestyal Cruises, Κρις Θεοφιλίδης, το 2019 τα δρομολόγια της εταιρίας θα επιμηκυνθούν κατά 8 εβδομάδες, από τις 4 εβδομάδες που ήταν το 2018, καλύπτοντας τη ζήτηση του κοινού για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και κατά τους φθινοπωρινούς μήνες. Ο κ. Θεοφιλίδης τόνισε πως σκοπός της εταιρείας, κάθε χρόνο, παραμένει η συνεχής βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών αλλά και η λήψη νέων, καινοτόμων πρωτοβουλιών. Σημαντικός στόχος για το 2019, σημείωσε πως, είναι να εντείνει περαιτέρω τις προσπάθειές της για τη δραστηριοποίηση όλο το χρόνο μέσω της προσθήκης νέων δρομολογίων κρουαζιέρας, όπως το «Εκλεκτό Αιγαίο» και οι «3 Ηπειροι». Στα νέα δρομολόγια - και λιμάνι προσέγγισης- συμπεριλαμβάνεται ο Βόλος (στο «Εκλεκτό Αιγαίο»), ενώ στο πρόγραμμα «3 Ηπειροι» οι προσεγγίσεις του κρουαζιερόπλοιου, με αφετηρία τον Πειραιά, είναι η Αλεξάνδρεια Αιγύπτου, το Πόρτ Σάιντ (Αίγυπτος), το Ασντόντ (Ισραήλ), η Λέμεσος (Κύπρος), η Ρόδος και το Κουσάντασι (Τουρκία). Να σημειωθεί, ότι οι κρουαζιέρες θα ξεκινήσουν στις 15 Μαρτίου 2019 και θα ολοκληρωθούν στις 6 Ιανουαρίου 2020. 663 προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά Στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου της εταιρίας, ο Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών, καπ. Γιώργος Κουμπενάς, αναφέρθηκε στις συνολικά 663 προσεγγίσεις στα ελληνικά λιμάνια, που πραγματοποιήθηκαν κατά τη φετινή χρονιά. Ταξίδεψαν 108.000 επιβάτες, με τη συνολική εκτιμώμενη δαπάνη των επιβατών να αγγίζει τα 39 εκατ. ευρώ, το 2018. Οπως ανέφερε ο κ. Κουμπενάς, τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας για το 2018 ανήλθαν στα 28 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη προώθησης και διαφήμισης της Ελλάδας έφτασε τα 4,1 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί, πως η συνολική εκτιμώμενη συμβολή της εταιρείας στην εθνική οικονομία ανήλθε συνολικά στα 102,5 εκατ. ευρώ, για τη φετινή χρονιά. Ταξιδιώτες από 140 εθνικότητες Τη φετινή χρονιά στα κρουαζιερόπλοια της Celestyal Cruises, όπως αναφέρθηκε, καταγράφηκε αύξηση από Αμερικάνους και Ευρωπαίους τουρίστες. Συγκεκριμένα, το 52% επιβατών προήλθαν από μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ενώ το 29% των επιβατών από κοντινές αγορές της Ευρώπης. Ο κ. Leslie Peden, Επικεφαλής Εμπορικός Διευθυντής, παρουσίασε την εμπορική διάρθρωση της εταιρείας σε 11 χώρες και τη στρατηγική ανάπτυξης για το 2019. Επίσης, αναφέρθηκε στην παρουσία της Celestyal Cruises στο διαδίκτυο και τα ψηφιακά μέσα, με τα οποία προσεγγίζει ταξιδιώτες από περισσότερες από 140 διαφορετικές εθνικότητες. Τέλος, να σημειώσουμε, ότι στην χθεσινή παρουσίαση – συνέντευξη Τύπου της Celestyal Cruises, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Louis Κωστάκης Λοΐζου απεύθυνε σύντομο χαιρετισμό στους παρευρισκόμενους, μεταδίδοντας, μεταξύ άλλων, την περηφάνειά του για τη Celestyal Cruises που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, «σ’ έναν πανέμορφο τόπο» όπως είπε χαρακτηριστικά, σ’ έναν τόπο που όλοι θέλουν να τον επισκεφτούν. Σ’ ότι αφορά το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises, έγινε ένας σύντομος απολογισμός από τη διευθύντρια δημοσίων σχέσεων της εταιρίας Φρόσω Ζαρουλέα. Ενα πρόγραμμα, το οποίο υποστηρίζει εμπράκτως στους τόπους που επισκέπτεται η εταιρεία και εστιάζει κυρίως στον άνθρωπο και την κοινωνία, με κεντρικό άξονα την υποστήριξη των νέων.