Το πρώτο drone ταξί παρουσιάστηκε σε γήπεδο ποδοσφαιρου της Αυστρίας
Η παρουσίαση του drone έγινε στο Generali Arena και μπορεί να κάνει χαμηλές πτήσεις χάρις οκτώ δυνατούς έλικες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Μία κατασκευή που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στις αερομεταφορές και να προκαλέσει πραγματική επανάσταση παρουσίασε στη Βιέννη η κινεζική εταιρεία EHang.
Το EHang 216 είναι εξοπλισμένο με οκτώ σετ ροτόρων που εκπέμπουν ένα επίπεδο θορύβου 90 ντεσιμπέλ, κάτω από ένα κανονικό ελικόπτερο, αλλά ακόμα αρκετά δυνατό ώστε να είναι θορυβώδες και άβολο. Η εταιρεία υποστηρίζει πως ελπίζει να φτάσει το επίπεδο θορύβου στα 75 ντεσιμπέλ.
Ο φωτογράφος AFP Joe Klamar ήταν από τους πρώτους που δοκίμασαν το EHAg 216 το οποίο ακόμα δεν έχει πιστοποιηθεί για τον αυστριακό εναέριο χώρο. Στην δοκιμαστική πτήση παρέμεινε σταθερά εντός των ορίων του σταδίου μετά από μια κάθετη πτώση περίπου 10 μέτρων. «Είναι αστείο, απαλό και εκπληκτικά θορυβώδες», είπε ο φωτογράφος. Πολλές μεγάλες εταιρείες όπως η Boeing και η Airbus εργάζονται για τις δικές τους εκδόσεις.
Η EHang ελπίζει να χρησιμοποιήσει το αεροπλάνο για να μεταφέρει τους επιβάτες σε χαμηλό υψόμετρο σε αποστάσεις μέχρι 35 χιλιόμετρα, αλλά προς το παρόν εξακολουθεί να χρειάζεται άδεια από τις αεροπορικές αρχές.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση δεν είναι η τεχνολογία, δεν είναι ρύθμιση, η νοοτροπία των ανθρώπων», λέει ο επικεφαλής μάρκετινγκ της EHang Derrick Xiong, αναφερόμενος στην ενδεχόμενη επιφυλακτικότητα των επιβατών προς το νέο όχημα το οποίο περισσότερο θα μπορέσει να λειτουργήσει ως ταξί. Η εταιρεία λέει ότι έχει λάβει "χιλιάδες" προ-παραγγελίες και συνεργάζεται με την αυστριακή εταιρεία αεροναυπηγικής FACC για να ξεκινήσει μαζική παραγωγή από το 2021.
Ο Xiong αναφέρει ότι τα πρώτα ενδιαφέροντα προέρχονται από «εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου που θέλουν να μεταφέρουν μηχανικούς από τη μια πλατφόρμα στην άλλη», καθώς και από εταιρείες τουρισμού και επιχειρήσεις που μεταφέρουν όργανα για μεταμόσχευση. Είπε ότι το EHang αναμένεται να κοστίσει περίπου 200.000 ευρώ, αλλά δεν θα είναι διαθέσιμο για ιδιώτες αγοραστές.
"Τεχνικά δεν είναι ένα όνειρο, μια πραγματικότητα", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της FACC, Robert Machtlinger, προσθέτοντας ότι το έργο είχε ήδη πραγματοποιήσει 7000 ώρες πτήσης, εκ των οποίων 2.000 ήταν επανδρωμένες. Το Ντουμπάι έχει επίσης εκδηλώσει ενδιαφέρον για την έγκαιρη υιοθέτηση της τεχνολογίας.
Η EHang λέει ότι το ταξί της μπορεί να πετάξει χωρίς βοήθεια για 30 λεπτά και να φτάσει ταχύτητες έως και 130 χιλιόμετρα την ώρα και να μεταφέρει 260 κιλά. Με την μπαταρία των 17 κιλοβάτ, η κατανάλωση ενέργειας ανά διαδρομή είναι «συγκρίσιμη με ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αστικό περιβάλλον», λέει ο Machtlinger.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στη φυλακή ο δράστης της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr