Αυξήθηκαν 6% τα τροχαία από τη χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης
Η χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης στις πολιτείες του Κολοράντο, της Νεβάδα, του Όρεγκον και της Ουάσινγκτον αύξησε κατά 6% τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Αυτό αναφέρει έρευνα του Ινστιτούτου Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων (IIHS), στην ανάλυση των ευρυμάτων που προήλθαν μετά την αποποινικοποίηση της μαριχουάνας.
Για το θέμα αυτό και τον ρόλο της ψυχαγωγικής κάνναβης θα καταθέσουν σε συνέδριο τις απόψεις τους εκπρόσωποι του IIHS και ασφαλιστικών εταιρειών στο Κέντρο Έρευνας Οχημάτων, ενώ θα τοποθετηθούν επιστήμονες και θα υπάρξει παρουσίαση των στοιχείων οδηγών μετά τη χρήση κάνναβης.
Το Κολοράντο και η Ουάσινγκτον ήταν τα πρώτα κράτη των ΗΠΑ που νομιμοποίησαν την ψυχαγωγική μαριχουάνα για ενήλικες άνω των 21 ετών, ενώ σύντομα τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν και άλλες πολιτείες, χωρίς να ξεχνάμε ότι στην ίδια γραμμή βρίσκεται και ο Καναδάς.
Αναλυτές εκτιμούν ότι η συχνότητα των συγκρούσεων από οδηγούς που έχουν κάνει νωρίτερα χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης αυξήθηκε συνολικά κατά 6% στις συγκεκριμένες πολιτείες σε σχέση με άλλες πολιτείες που δεν επιτρέπουν τη χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης. Στην έρευνα έχουν αναλυθεί και κριτήρια που έχουν να κάνουν με την ανεργία, τον καιρό και την εποχικότητα.
"Η χρήση ψυχαγωγικής κάνναβης μέσω της νομιμοποίησή της σε όλους τους τομείς έχει αρνητικό αντίκτυπο στην ασφάλεια των δρόμων μας", λέει ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων, David Harkey για να συνεχίσει: "Τα κράτη που ερευνούν τη νομιμοποίηση της μαριχουάνας, θα πρέπει να εξετάσουν τα αποτελέσματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των δρόμων".
Υπάρχουν και άλλες πολιτείες όπως η Αλάσκα, η Καλιφόρνια, το Μαίην, η Μασαχουσέτη, το Βερμόντ και η επαρχία της Κολούμπια που επιτρέπουν τη χρήση μαριχουάνας για ψυχαγωγικούς λόγους για ενήλικες άνω των 21 ετών, ενώ άλλες 22 πολιτείες επιτρέπουν την ιατρική μαριχουάνα. Αντίθετα, η νομιμοποίηση της χρήσης ψυχαγωγικής κάνναβης εκκρεμεί στο Νιου Χάμσαϊρ, το Νιου Τζέρσεϋ, τη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβανία, ενώ τις επόμενες εβδομάδες το Μίτσιγκαν και η Βόρεια Ντακότα θα διεξάγουν δημοψήφισμα για την ελεύθερη διακίνηση της ψυχαγωγικής κάνναβης.
Η οδήγηση υπό την επήρεια της μαριχουάνας είναι παράνομη σε όλες τις πολιτείες, χωρίς να είναι εφικτός ο προσδιορισμός της βλάβης που δημιουργεί σε έναν οδηγό. Σε αντίθεση με το αλκοόλ, η ποσότητα της μαριχουάνας που υπάρχει στο σώμα ενός ατόμου μπορεί να έχει επίδραση για αρκετές ημέρες μετά τη χρήση της, με αποτέλεσμα να είναι μια από τις αιτίες της αύξησης των ατυχημάτων με αυτοκίνητο. "Παρά τη δυσκολία απομόνωσης των ειδικών επιπτώσεων της βλάβης της μαριχουάνας τα στοιχεία δείχνουν ότι αυξάνονται τα ατυχήματα όπου έχει νομιμοποιηθεί η μαριχουάνα", λέει ο David Harkey.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr