Eurovision 2019: H Μαντόνα ήταν κάποτε η βασίλισσα της ποπ (vid)
Τα πολλά φάλτσα της Μαντόνα στην εμφάνιση που έκανε στον 64ο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision🕛 χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά ┋
Εκατομμύρια τηλεθεατές απ' όλο τον κόσμο παρακολούθησαν την εμφάνιση της Μαντόνα (Madonna).
Η βασίλισσα της ποπ βρέθηκε στη σκηνή της φετινής Eurovision για να ερμηνεύσει το κλασσικό πλέον «Like a Prayer», που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από τριάντα χρόνια και το νέο της single «Future», που συμπεριλαμβάνεται στο νέο της άλμπουμ με τίτλο «MADAME X».
Δυστυχώς, η Μαντόνα δεν κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις καθώς σε αρκετά σημεία φάλτσαρε, ενώ η σκηνική της παρουσία ήταν χλιαρή.
Η εμφάνιση της Μαντόνα σαν… πειρατής δεν άρεσε καθόλου ούτε στους χρήστες του Twitter.
Το στιγμιότυπο, όμως, που θα συζητηθεί και θα σχολιαστεί περισσότερο, είναι πως η Μαντόνα κατάφερε να εμφανίσει στη σκηνή τη σημαία της Παλαιστίνης. Στις πλάτες δύο χορευτών που ήταν αγκαλιασμένοι υπήρχαν οι σημαίες Ισραήλ και Παλαιστίνης. Οι ιθύνοντες της Eurovision είναι ιδιαίτερα ενοχλημένοι από τη συγκεκριμένη κίνηση τους βασίλισσας της ποπ.
Σε παλιότερη συνέντευξή της, η Μαντόνα εξήγησε την απόφασή της να εμφανιστεί στο Ισραήλ, λέγοντας ότι πάντα θα υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και ότι ελπίζει να δει «ένα νέο μονοπάτι προς την ειρήνη».
«Δεν θα σταματήσω να παίζω μουσική για να εξυπηρετήσω την πολιτική ατζέντα κάποιου, ούτε θα σταματήσω να μιλάω κατά των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων όπου και αν αυτές σημειώνονται στον κόσμο», ανέφερε η τραγουδίστρια σε ανακοίνωσή της προς το Reuters.
Η εμφάνιση της Αμερικανίδας σούπερ σταρ στη Eurovision κόστισε ένα εκατομμύριο δολάρια, με τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία Σιλβάν Άνταμς να πληρώνει τον λογαριασμό. Αξίζει να σημειωθεί πως η Μαντόνα έχει τραγουδήσει άλλες τρεις φορές στο Ισραήλ: το 1993, το 2009 και το 2012. Ωστόσο, έχει επισκεφθεί τη χώρα πολλές περισσότερες, ιδιαίτερα την περίοδο που ήταν οπαδός της Καμπάλα.
To single «Future» από το επερχόμενο άλμπουμ της «Madame X», που θα κυκλοφορήσει στις 14 Ιουνίου από τις Maverick, Live Nation και Interscope Records / Universal, είναι ένα dancehall τραγούδι με τη συμμετοχή του Quavo, μέλος του πολυπλατινένιου και υποψηφίου για Grammy συγκροτήματος των Migos. Την παραγωγή του «Future» έχει αναλάβει ο διάσημος DJ και μουσικός παραγωγός Diplo. Στο «Future» γίνεται χρήση samples από το παλαιότερο single «Don’t Tell Me» της Madonna από το άλμπουμ «Music» (2000). Το δίδυμο έχει συνυπάρξει ξανά. Τον Οκτώβριο ένωσαν τις φωνές τους στο τραγούδι «Champagne Rosé» στο πρώτο προσωπικό άλμπουμ του Quavo.
Η Κατερίνα Ντούσκα «τα έδωσε όλα» στη σκηνή του τελικού της Eurovision
Με το σλόγκαν «Dare to Dream» και τα ενθουσιώδη χειροκροτήματα όλων των θεατών στο Expo Tel Aviv ξεκίνησε ο μεγάλος τελικός του 64ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision με oικοδεσπότες τους Ερέζ Ταλ, Μπαρ Ραφαέλι, Ασσί Αζάρ και Λούσι Αγιούμπ.
Μετά από μία εντυπωσιακή εμφάνιση στον Α' Ημιτελικό της Τρίτης 14/5, η Κατερίνα Nτούσκα με το τραγούδι «Better Love» πρoκρίθηκε στον αποψινό τελικό και εμφανίστηκε στην 13η θέση, λίγο μετά την Κύπρο και την Τάμτα που ερμήνευσε το «Replay» στην 11η θέση.
Λίγο πριν τον μεγάλο τελικό, η Κατερίνα έστειλε το δικό της μήνυμα μέσα από τα Instagram Stories της: «Γεια σε όλους! Είμαι η Κατερίνα Ντούσκα! Η μεγάλη μέρα του τελικού έφτασε! Η στιγμή που όλοι περιμέναμε! Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας. Σημαίνει πολλά για μένα. Ψηφίστε μας! Είμαστε το νούμερο 13!»
Λίγο πριν τον μεγάλο τελικό, η Κατερίνα έστειλε το δικό της μήνυμα μέσα από τα Instagram Stories της: «Γεια σε όλους! Είμαι η Κατερίνα Ντούσκα! Η μεγάλη μέρα του τελικού έφτασε! Η στιγμή που όλοι περιμέναμε! Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξή σας. Σημαίνει πολλά για μένα. Ψηφίστε μας! Είμαστε το νούμερο 13!»
Η εμφάνιση της Κατερίνας Ντούσκα με το «Better Love», ένα αναγεννησιακό παραμύθι, βγαλμένο από τον πίνακα «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων» του Ολλανδού ζωγράφου Ιερώνυμου Μπος, δεν θα μπορούσε να είναι πιο άρτια και καλοδουλεμένη. Είναι φανερό ότι η Ελληνίδα ερμηνεύτρια και η ομάδα της δούλεψαν εντατικά και με αγάπη για την παρουσίαση του κομματικού της Ελλάδας στη Eurovision 2019, με κωδικό αριθμό 13. Χαμογελαστή και χαλαρή η Κατερίνα έδωσε μια υπέροχη ερμηνεία.
Μάγεψε η perfomance της Φουρέιρα με διάφανη φόρμα
Ένα χρόνο μετά τη θριαμβευτική της εμφάνιση στο διαγωνισμό και μία ημέρα αφότου κυκλοφόρησε, από την Panik Records, το πρώτο της διεθνές EP με τίτλο «Gypsy Woman», η Ελένη Φουρέιρα συμμετείχε σε ένα special interval act με τίτλο «θρύλοι της Eurovision».
Φορώντας μία custommade δημιουργία Vrettos Vrettakos, του σχεδιαστή που την έντυσε και στον περσινό διαγωνισμό, κεντημένη με περισσότερα από 250.000 κρύσταλλα Swarovski και εμπνευσμένη από τα εμβληματικά shows των burlesque και follies bergeres του Παρισιού, άφησε τους πάντες άφωνους!
Η «εκρηκτική» performer μοιράστηκε τη σκηνή με τους Conchita Wurst, Mans Zelmerlöw και Verka Serduchka και ξεσήκωσε το κοινό με το «Dancing Lasha Tumbai», το τραγούδι με το οποίο η Verka εκπροσώπησε την Ουκρανία το 2007 και είναι ένα από τα διαχρονικά hits της Eurovision.
Στη συνέχεια, μαζί με τους υπόλοιπους καλλιτέχνες, πλαισίωσε την Gali Atari στο «Hallelujah», με το οποίο το Ισραήλ κέρδισε τη Eurovision το 1979. Η περσινή Eurovision στάθηκε η αφετηρία για την εκτός συνόρων πορεία της Ελένης Φουρέιρα, η οποία, μέσα σε ένα χρόνο, μετρά international hit singles, μία συνεργασία κορυφής με τον θρυλικό Snoop Dogg και τον ταλαντούχο Kaan και μία sold out ευρωπαϊκή περιοδεία με εμφανίσεις σε περισσότερους από 35 σταθμούς η οποία συνεχίζεται ακόμα.
Ξεκινούν τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία - Ποιοι ασθενείς έχουν προτεραιότητα
Έρχονται αυστηρότερα μέτρα για την καταπολέμηση της πειρατείας: Οι συμφωνίες - «κλειδί»
Οι γυναίκες πτυχιούχοι υπερτερούν αριθμητικά σε όλο τον κόσμο: Ποιες σπουδές προτιμούν - Τι σπουδάζουν στην Ελλάδα
Ανησυχητικές τάσεις: Στο κρεβάτι του πλαστικού από την εφηβεία προκειμένου να... μοιάσουν στα φίλτρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr