Ξαφνικός «θάνατος» για το ριάλιτι των Καρντάσιαν: Το sex tape της Κιμ και η πτώση
NewsroomΤο τέλος του διάσημου ριάλιτι με τίτλο «Keeping Up With the Kardashians» KUWTK ανακοίνωσε μέσω Instagram η τηλεπερσόνα και επιχειρηματίας Κιμ Καρντάσιαν. Όπως εξήγησε η επόμενη και 20η σεζόν που θα μεταδοθεί στις αρχές του 2021 θα είναι η τελευταία του ριάλιτι που ξεκίνησε το 2007 και έγραψε τη δική του ιστορία στα αμερικανικά τηλεοπτικά δρώμενα. Μέσα από αυτό «έχτισαν» τις καριέρες τους η Κιμ Καρντάσιαν, η Κλόε, η Κόρτνεϊ, η Κέντα Τζένερ και η Κάιλι Τζένερ. Μέσα από αυτό η οικογένεια των Καρντάσιαν απέκτησε σημαντικές συνεργασίες στον χώρο της showbiz, συνεργασίες που μεταφράστηκαν σε πολλά εκατομμύρια δολάρια.
«Με βαριά καρδιά σας ανακοινώνω ότι πήραμε τη δύσκολη απόφαση ως οικογένεια να πούμε "αντίο" στο Keeping Up With the Kardashians» ξεκινά την μακροσκελή ανάρτησή της η Κιμ Καρντάσιαν. «Θα θυμόμαστε για πάντα τις αναμνήσεις και τους αμέτρητους ανθρώπους που γνωρίσαμε» προσθέτει. Η Καρντάσιαν στην ανάρτησή της ευχαριστεί και το E! network μέσω του οποίου μεταδιδόταν το ριάλιτι καθώς και τον παραγωγό.
Οι τηλεθεάσεις του ριάλιτι της δυναστείας των Καρντάσιαν είχαν κατρακυλήσει - σύμφωνα με δημοσιεύματα - και το κανάλι E! σκεφτόταν εδώ και 2 χρόνια να κόψει την προβολή του. Η παραγωγή του σόου είχε γίνει πάρα πολύ ακριβή και πολλοί διαφημιστές άρχισαν να βρίσκουν τις κυρίες Καρντάσιαν εξωπραγματικά σνομπ για τα προϊόντα τους.
Το sex-tape της Κιμ Καρντάσιαν «εκτόξευσε» τη θεαματικότητα του ριάλιτι KUWTK
Κάποια στιγμή έπιασε τον ιλιγγιώδη αριθμό των 10.5 εκατομμυρίων θεατών και απέφερε στην οικογένεια το απίστευτο ποσό των 1.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Στο σόου έκαναν την εμφάνισή τους και γνωστά ονόματα όπως: Hugh Hefner, Mel B, Kobe Bryant, Lindsay Lohan, Serena Williams, ακόμα και η Oprah. Στο ριάλιτι οι θεατές είδαν τις Καρντάσιαν να κάνουν τα πάντα! Πλαστικές, μάσκες προσώπου με αίμα, γάμους, χωρισμούς, μαλλιοτραβήγματα, αλλαγές φύλου και ταξίδια σε όλα τα μέρη του κόσμου. Σύμφωνα με δημοσιεύματα η οικογένεια Καρντάσιαν υπέγραψε συμβόλαιο 150 εκατ. δολαρίων το 2017 για πέντε ακόμα σεζόν και η συμφωνία θα έληγε το 2019. Προφανώς υπήρξε μια παράταση αλλά τώρα το ριάλιτι βάζει τελεία, αφού τα νούμερά του έχουν εξαϋλωθεί και οι κυρίες Καρντάσιαν έχουν κάνει τα πάντα χάριν τηλεθέασης.
Η Daily Mail θυμίζει ότι το ριάλιτι κέρδισε τηλεθεάσεις μετά τη διαρροή του «ερασιτεχνικού» sex tape της Κιμ Καρντάσιαν. Η εταιρία Vivid Entertainment αγόρασε τα δικαιώματα του sex tape για 1 εκατομμύριο δολάρια και δημοσίευσε πλάνα κάνοντας την Κιμ διάσημη και πάμπλουτη. Η τηλεπερσόνα έκανε μήνυση στην Vivid και πήρε 5 εκατομμύρια δολάρια ως αποζημίωση. Η κυκλοφορία-διαρροή του sex tape εκτόξευσε την τηλεθέαση του ριάλιτι.
Κατά τα λοιπά, τα νέα της οικογένειας «καλπάζουν». Η Κάιλι Τζένερ, κόρη του πρωταθλητή Μπρους Τζένερ (που μετά την αλλαγή φύλου έχει γίνει Κέιτλιν Τζένερ) έχει λανσάρει τη δική της σειρά καλλυντικών τα Kylie Cosmetics και είναι ήδη εκατομμυριούχος. Δηλώνοντας λάθος στοιχεία η Κάιλι θεωρήθηκε δισεκατομμυριούχος αλλά το Forbes αποκάλυψε την «παρεξήγηση»-απάτη. Η Κιμ Καρντάσιαν - που στηρίζει τον σύζυγό της Κάνιε Γουεστ στην περιπέτειά του με τη διπολική διαταραχή - θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική και σπουδάζει - όπως λέει - για να γίνει δικηγόρος. Η Κένταλ Τζένερ εργάζεται ως μοντέλο και δηλώνει: Το όνομα «Καρντάσιαν» μου δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα.
Πόσα λεφτά παίρνουν οι Καρντάσιανς για ένα ποστ
Η οικογένεια έχει στραφεί στα social media. Oι αναρτήσεις των Kαρντάσιαν στο Instagram κοστίζουν εκατομμύρια δολάρια. Ένα ποστ στο Instagram έχει τον δικό του... τιμοκατάλογο και εξαρτάται από πολλές παραμέτρους. Η μάνατζερ των «κοριτσιών» της οικογένειας είναι η Κρις Τζένερ και είναι η ψυχή της οικονομικής αυτοκρατορίας τους. Σε συνέντευξή της η Κρις Τζένερ δηλώνει πως οι κόρες της έχουν συγκεκριμένο τιμοκατάλογο, φτιαγμένο με τιμές ανάλογα με το τι ζητάνε οι εταιρείες που προσεγγίζουν τις κόρες της. Η Τζένερ δεν έδωσε συγκεκριμένο ποσό, αλλά ξεκαθάρισε ότι κάθε διαφημιστική πράξη κοστολογείται με 6ψηφιο νούμερο!
Η ίδια η Κιμ υποστήριξε σε νομικά έγγραφα που συνδέονται με αγωγή εναντίον της εταιρείας «γρήγορης μόδας» Missguided USA ότι λαμβάνει 300.000 - 500.000 δολάρια για κάθε ανάρτηση στα social media, σύμφωνα με το TMZ.
- Ματίας Λεσόρ: Για σπάσιμο στο πόδι κάνει λόγο ο Αταμάν – Η πρώτη εικόνα για το σοκαριστικό τραυματισμό
- Ζοφερή ανάλυση: Τρόμος για την «καταιγίδα» Τραμπ – Έρχεται η ώρα της «Αποκάλυψης» για την Ευρώπη
- Τέμπη: Συμπληρωματική απολογία από τον σταθμάρχη - «Δεν έπρεπε να με αφήσουν μόνο στη βάρδια»
- Οι Massive Attack αποκάλυψαν γιατί αρνήθηκαν να λάβουν μέρος στο Coachella 2025