Lifestyle|02.05.2023 11:43

Tiffany's: O CEO Μπερνάρ Αρνό χάθηκε μέσα στο κεντρικό κατάστημα και διέταξε πλήρη ανακαίνιση ύψους 500 εκατ. δολαρίων

Newsroom

Ο διευθύνων σύμβουλος της LVMH Μπερνάρ Αρνό (Bernard Arnault) χάθηκε μέσα στο κεντρικό κατάστημα του οίκου κοσμημάτων Tiffany’s στην Fifth Avenue της Νέας Υόρκης, γεγονός που τον οδήγησε να διατάξει την πλήρη ανακαίνιση του κτιρίου που κόστισε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.

Σε μια σπάνια συνέντευξή του στην εφημερίδα The Wall Street Journal, ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου δήλωσε ότι ξεναγήθηκε στο κατάστημα της Πέμπτης Λεωφόρου από ανώτερο στέλεχος της Tiffany, καθώς διαπραγματευόταν την απόκτηση του κοσμηματοπωλείου πολυτελείας το 2019. «Χαθήκαμε μέσα στο κτίριο», δήλωσε ο Αρνό. »Εδώ είναι ένας τύπος που χάνεται στο ίδιο του το κατάστημα. Είπα, "Έχουμε λίγη δουλειά να κάνουμε με αυτό"».

Ο Arnault διέταξε πλήρη αναθεώρηση των σχεδίων ανακαίνισης που επικεντρώνονταν στο παραδοσιακό σκούρο ξύλινο εσωτερικό του καταστήματος όταν αυτό πρωτολειτούργησε το 1940.

«Αποφασίσαμε να το σταματήσουμε αυτό και να κάνουμε κάτι άλλο, το οποίο είναι πιο συμβατό με την ομορφιά και τον μύθο που περιβάλλει την Tiffany», δήλωσε στην εφημερίδα. «Η Tiffany είναι, νομίζω, η πιο αναγνωρίσιμη και η πιο μυθική αμερικανική μάρκα στον κόσμο». Η LVMH πέτυχε τελικά την εξαγορά της Tiffany ύψους 15,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021 μετά από μια διαδικασία που διακόπηκε από την πανδημία. Ο Arnault προσπάθησε να υπαναχωρήσει από τη συμφωνία, όταν ο COVID-19 φάνηκε να έχει βλάψει σημαντικά τον τομέα της πολυτέλειας. Κατάφερε να μειώσει το τίμημα κατά 425 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Reuters.

Μετά την εξαγορά, η LVMH έχει αναδιαμορφώσει τον σχεδιασμό του κεντρικού καταστήματος Tiffany's, το οποίο άνοιξε ξανά την Τετάρτη (ήταν κλειστό από το 2019). Αυτό περιλαμβάνει έναν πίνακα του Jean-Michel Basquiat σε μπλε χρώμα, παρόμοιο με τα κουτιά του Tiffany's, που κρέμεται στο ισόγειο, σύμφωνα με την Journal. Υπάρχει επίσης ένα λεγόμενο Audrey Room στον πέμπτο όροφο, που περιέχει το Givenchy φόρεμα που φορούσε η Audrey Hepburn στο «Breakfast at Tiffany's».

Η LVMH πιστεύεται ότι ξόδεψε εκατοντάδες εκατομμύρια για την ανακαίνιση, με την Journal να επικαλείται αναλυτές που εκτιμούν ότι ο λογαριασμός ανέρχεται σε περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια. Όταν ρωτήθηκε για το ποσό αυτό, ο Arnault δήλωσε στην Journal: «Δεν μπορείς να ονειρεύεσαι όταν μιλάς για αριθμούς. Όταν δημιουργείς επιθυμία, τα κέρδη είναι συνέπεια». Αποκάλυψε επίσης ότι τα κέρδη της Tiffany διπλασιάστηκαν τα τελευταία δύο χρόνια μετά την εξαγορά.

Με πληροφορίες από Insider

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ


ανακαίνισηΜπερνάρ Αρνόειδήσεις τώρα