Νατάσα Θεοδωρίδου για τον Θεοφάνους και το Φεγγάρι: «Με στενοχώρησε πολύ»
NewsroomΚαλεσμένη στην εκπομπή «Το Πρωινό» βρέθηκε η Νατάσα Θεοδωρίδου και παραχώρησε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Γιώργο Λιάγκα. Κατά τη διάρκεια της κουβέντας τους, η τραγουδίστρια ρωτήθηκε για τον Γιώργο Θεοφάνους και το κομμάτι «Φεγγάρι μου» που δόθηκε σε διαφήμιση γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών και στον Τάσο Μπουγά.
«Αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή μας» τόνισε η ίδια και πρόσθεσε: «Εμένα με στενοχώρησε πάρα πολύ. Δεν με ενόχλησε, ούτε νευρίασα. Όντως τα τραγούδια ανήκουν στους δημιουργούς. Ωστόσο, αυτό μου δημιούργησε μια αγωνία και μια απορία, ότι είσαι κάποια στιγμή άοπλος, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα όταν αποφασίσει κάποιος άλλος για σένα να κάνει μία τέτοια κίνηση. Δεν μιλήσαμε γι’ αυτό, δεν έχουμε βρεθεί.
Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ, γιατί το Φεγγάρι για μένα ήταν σταθμός στην καριέρα μου. Όλη αυτή την καριέρα την έχω χτίσει και με τη βοήθεια των συνθετών και των στιχουργών, αλλά την έχω κάνει πάρα πολύ καθαρά, χωρίς να την μπερδέψω με τίποτα άλλο. Οπότε, όταν κάποιος μέσα σε όλο αυτό το οικοδόμημα μου πειράξει ένα τουβλάκι, εμένα με στενοχωρεί πάρα πολύ, γιατί είναι σαν να προδίδω εγώ χωρίς να φταίω όλο αυτό το οικοδόμημα».
Παράλληλα, η Νατάσα Θεοδωρίδου ανέφερε ότι ίσως κάποια κάποια στιγμή στο μέλλον να μιλήσουν για το θέμα. «Αυτό ήταν μια δύσκολη στιγμή δική μου με τον Γιώργο. Δεν έχω λόγο να μην του μιλήσω, γιατί άνθρωποι που με βοήθησαν τόσο πολύ στην καριέρα μου, δεν έχω λόγο να μην τους μιλώ, αλλά δεν μπορώ να είμαι κι εγώ υπεύθυνη για τις δικές τους κινήσεις».
Χαμός με τη νέα διαφήμιση του Jumbo για το Πάσχα: «Χυδαία και κιτς»
Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση του Jumbo για το Πάσχα, η οποία κάθε χρόνο γίνεται viral. Στο φετινό βίντεο πρωταγωνίστησε ο Τάσος Μπουγάς που παράφρασε το «Φεγγάρι» με τρόπο που δεν άρεσε σε πολλούς, μεταξύ των οποίων και της Νατάσας Θεοδωρίδου. Το τραγούδι αλλά και το βίντεο χαρακτηρίστηκαν ως κακόγουστα, ενώ είναι και παρεξηγήσιμα για τους vegan.
Στους στίχους του τραγουδιού αναφέρει: «Φεγγάρι εδώ θα ψήσω τον αμνό, γιατί οι vegans με 'διώξαν απ' τη Γη μου. Ελάτε κόσμε μου εγώ κερνώ, γιατί είμαι φύλακας και άγγελος του εθίμου. Moon-dance. Γι' αυτούς η τσίκνα είναι ντεμοντέ, για μένα eau de cologne πολυτελείας. Ελάτε ψήστες μου, καμάρια του λαού μες το ντουμάνι να πνιγεί ο γαλαξίας».
Επίσης, βλέπουμε πως κρατά μια λαμπάδα μπριζόλα και ζητά στους vegan να μείνουν «μακριά και αγαπημένοι». Μάλιστα, το σποτ τελειώνει με έναν vegan, να κρατά μια λαμπάδα με μαρούλια και την ατάκα: «Διαφορετικά το γιορτάζουμε, ίδια αγοράζουμε».
«Κιτς και άθλια»
Χαμός έγινε με την ιστορία αυτή και στο Twitter, με τους χρήστες του διαδικτύου να μιλούν για μια «άθλια, κιτς» διαφήμιση, ενώ ορισμένοι αναφέρουν πως πρέπει να παρέμβει το ΕΣΡ, ενώ οργισμένα σχόλια έγιναν και για το ότι γίνεται επίθεση σε όσους ανθρώπους έχουν επιλέξει να είναι vegan και vegetarian.
«Είμαι στενοχωρημένη» λέει η Νατάσσα Θεοδωρίδου
Εκείνη την περίοδο, η δημοφιλής τραγουδίστρια είχε μιλήσει στην κάμερα της πρωινής εκπομπής του ΑΝΤ1, δηλώνοντας ότι είναι ιδιαίτερα στεναχωρημένη. «Δεν θα απαντήσω, μη συνεχίσεις την ερώτηση. Ευχαριστώ πάρα πολύ, καταλαβαίνω όλον τον κόσμο που θέλει να μάθει κάτι αλλά δεν θέλω να έχω καμία συμμετοχή σε αυτό. Είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένη. Πάρα πολύ. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Ξέρω ότι είναι δύσκολη η αποστολή σου.
Το μόνο σωστό είναι ότι είμαι στενοχωρημένη, τίποτα άλλο. Είμαι στενοχωρημένη πάρα πολύ, γιατί έχω αφιερώσει τη ζωή μου στο τραγούδι, σε αυτό που κάνω. Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο που μου δείχνει αυτή την αγάπη όλα αυτά τα χρόνια» είπε η Νατάσα Θεοδωρίδου.
«Γιατί να μιλήσω με τη Νατάσα Θεοδωρίδου; Δεν έχω καμία δουλειά» απαντά ο Τάσος Μπούγας
Μετά τον σάλο και τις αντιδράσεις ο Τάσος Μπούγας πήρε θέση για το ζήτημα μιλώντας στο MEGA. «Με φώναξε η εταιρεία που κάνει τη διαφήμιση και μου είπε ότι πρέπει να πω αυτό το τραγούδι. Και από το τραγούδι που είπε η κ. Θεοδωρίδου πήραν μόνο μία λέξη, τη λέξη φεγγάρι, και το είπα. Δεν έγινε διασκευή, τα λόγια άλλαξαν. Δεν με πείραξε ότι είναι ένα γνωστό τραγούδι. Αυτό ήθελε να κάνει η εταιρεία και αυτό έπρεπε να πω», είπε αρχικά.
Σε ερώτηση για το εάν ο ίδιος συμφωνεί με το μήνυμα της διαφήμισης αναφέρει: «Όχι, μα όλος ο κόσμος δε μπορεί να τα τρώει όλα, άλλος τρώει κρέατα, άλλος λαχανικά. Οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Γιατί να μιλήσω με την Νατάσα Θεοδωρίδου δεν έχω καμία δουλειά. Στα μαγαζιά που δουλεύω έχει έρθει να με ακούσει πάντως μαζί με τον άντρα της».
Τέλος, ξεκαθαρίζει πως «η διαφημιστική έχει μιλήσει με τον Γιώργο Θεοφάνους για τα δικαιώματα του τραγουδιού». Πάντως, όπως λένε, δεν υπάρχει κακή διαφήμιση και τα Jumbo τελικά κατάφεραν για άλλη μια φορά να κεντρίσουν το ενδιαφέρον.
- Ανάλυση Reuters για εκλογές στην Τουρκία: Η μεγαλύτερη πολιτική πρόκληση του Ερντογάν και η «χρυσή» ευκαιρία της αντιπολίτευσης να διεκδικήσει την εξουσία
- Μητσοτάκης από Παραμυθιά: Εμπαιγμός της νέας γενιάς από ΣΥΡΙΖΑ – Η χώρα χρειάζεται σταθερότητα
- Τσαβούσογλου: Η Τουρκία απέρριψε πρόταση των ΗΠΑ να στείλει τους S-400 στην Ουκρανία – Δεν θέλουμε πια τα F-35
- Εξοργιστικά στοιχεία για τον ομαδικό βιασμό 22χρονης από ανήλικους: Εμπλεκόμενος βιντεοσκόπησε το περιστατικό!
- Συμφωνία Μέσι με Αλ Χιλάλ αντί 350 εκατ. ευρώ αποκαλύπτουν οι Ισπανοί - Μαζί του και οι Άλμπα - Μπουσκέτς
- Φυσικό αέριο: Εκτιμήσεις για βουτιά της τιμής στα 10 ευρώ συγκρατούν τη ζήτηση
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό