Μετά τη Ρώπα, ο Βαλαβανίδης κατακεραυνώνει τους Ρήγα - Αποστόλου (vid)
NewsroomΓια τις δυσκολίες, αλλά και για τις διαφωνίες που έχει κατά καιρούς στη δουλειά του μίλησε ο Χρήστος Βαλαβανίδης στην εκπομπή «Στη φωλιά των Κου Κου». Πιο συγκεκριμένα, ο γνωστός ηθοποιός δεν μάσησε τα λόγια του και αναφέρθηκε στο άγνωστο περιστατικό που συνέβη ανάμεσα σε εκείνον και τον Αλέξανδρο Ρήγα.
«Τσακώνομαι όταν δεν υπάρχει σεβασμός στη δουλειά. Τσακώνομαι όταν δω αδιαφορία για τη δουλειά, γαϊδουριά, τσακώνομαι με συντελεστές του θεάτρου, κυρίως σκηνοθέτες. Ήμουν σε μια δουλειά πρόσφατα κι ενώ ο σκηνοθέτης ήταν ατάλαντος ήθελε να με μάθει να παίζω. Κι ενώ ήταν και φάλτσος ήθελε να μου μάθει να τραγουδάω. Δεν άντεξα πολύ, πήρα το καπελάκι μου κι έφυγα χωρίς να τσακωθώ, εδώ δεν τσακώθηκα.
Ευχήθηκα καλή επιτυχία κι έφυγα, αλλά δεν είχαν καλή επιτυχία. Στην παράσταση “Ζείτε παίδες Ελλήνων” των Ρήγα – Αποστόλου αναφέρομαι. Εκεί είχε γίνει αυτό το περιστατικό. Δεν έχω ξανασυνεργαστεί από τότε με αυτό το δίδυμο και ούτε πρόκειται, είμαι απόλυτος. Υποτίμησε τη νοημοσύνη μου. Δεν θα σας πω σε ποιον από τους δύο αναφέρομαι», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Χρήστος Βαλαβανίδης.
Χρύσα Ρώπα για Αλέξανδρο Ρήγα: «Έφυγα από το "Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή" γιατί σε μια σύσκεψη με είπε βρωμό…νο μπροστά σε όλους»
O Αλέξανδρος Ρήγας σε πρόσφατη συνέντευξη του αναφέρθηκε στη ψυχοσύνθεση της Χρύσας Ρώπα. Η δήλωση του προκάλεσε την αντίδραση της ηθοποιού που κατακεραύνωσε τον συγγραφέα και σκηνοθέτη σε συνέντευξη της στην εφημερίδα «RealNews».
«Ξαφνικά, μετά από χρόνια, ένας σκηνοθέτης, ηθοποιός, συγγραφέας αποφάσισε να τοποθετηθεί δημόσια για το δικό μου νευρικό σύστημα. Η πρώτη εντύπωση που σχημάτισα ήταν ότι ζω με μια σοβαρή και σπάνια αρρώστια. Τη λένε «ευαίσθητο νευρικό σύστημα». Αλλά επειδή έχω πάει πολλές φορές στο ΙΚΑ, στη ΔΕΗ, στην εφορία, στα νοσοκομεία, στα ταχυδρομεία, στα μεσιτικά γραφεία, αμέσως κατάλαβα ότι το εν λόγω σύστημά μου γενικώς ως πολίτη, ως γυναίκας (μισού αιώνα), ως ανύπαντρης, ως παντρεμένης, ως εργαζόμενης, ως μητέρας, ως ψηφοφόρου, ως νοικοκυράς, ως ασθενούς, ως αλλοδαπής στις αλλοδαπές, ως φίλης, ως ζώου και ως ανθρώπου, το εν λόγω σύστημα πράγματι έχει αποκτήσει μια ευαισθησία. Και μπορώ να πω ότι έχω συναίσθηση αυτής της κατάστασης. Δεν χρειαζόταν αυτή η… δημόσια αναγγελία. Αλλά εκεί που μπερδεύτηκα ήταν όταν μου είπαν ότι σε πάνελ εκπομπής, που αναφέρθηκαν στη συγκεκριμένη ατάκα, διχάστηκαν οι απόψεις και μου πρότειναν να επιλέξω μεταξύ αυτών των δύο. Δηλαδή: «Την είπε τρελή». «Όχι, δεν την είπε τρελή».
Σίγουρα ούτε το ένα ούτε το άλλο με απασχόλησαν. Ρώτησα ένα γιατρό και μου είπε: «Η ευαισθησία, Χρύσα μου, του νευρικού μας συστήματος εξαρτάται από τα χάπια ή τις ουσίες που παίρνουμε, όπως βαλεριάνα κ.λπ». Αλλά τι ήθελε να πει με αυτό ο Ρήγας δεν κατάλαβα. Η αναφορά για την άλλη ηθοποιό είναι πρόσφατο θέμα. Εγώ πού κολλάω; Δεν συμπίπτουν και τα νευρικά μας συστήματα, κατά τη γνώμη του! Anyway, όμως, τα πολλά λόγια είναι περιττά για ένα τόσο ασήμαντο θέμα. Αλλά, όπως όλοι λένε τη γνώμη τους, έτσι είπα κι εγώ να πω τη δική μου.
Μετά από 35 χρόνια ένσημα, αναρωτιέμαι στ’ αλήθεια. Ναι, έχω πολύ ευαίσθητο νευρικό σύστημα σε φασιστικές νοοτροπίες. Δεν θυμώνω! Τρελαίνομαι. Δεν φεύγω! Τρέχω… Και μιας και είπα φεύγω. Πράγματι έφυγα μια μέρα από το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;». Παρασκευή ήταν, πριν από είκοσι χρόνια, βράδυ. Είχα πρεμιέρα στο «Αλίκη» με τη «Δίαιτα του αστροναύτη». Έφυγα γιατί ο συγγραφέας, σκηνοθέτης του σίριαλ σε μια σύσκεψη κορυφής με είπε βρωμό…νο μπροστά σε όλους τους ηθοποιούς, τους τεχνικούς και τον κύριο παραγωγό. Έφυγα χωρίς να μου πει ένα «συγγνώμη». Έτσι έκανα πρεμιέρα εκείνο το βράδυ. Και στη συνέχεια αρνήθηκε ο σκηνοθέτης να με αντικαταστήσει, γιατί ήταν ανάξιος να υπερασπιστεί τη δουλειά του και τους ηθοποιούς του! Από ένα καπρίτσιο του, τους άφησε όλους χωρίς δουλειά. Και επειδή δεν βγήκα να κάνω δηλώσεις τότε, παρ’ όλη την παραπληροφορημένη παροχή εκ μέρους τους στον Τύπο του κ…ου, σε όλα τα περίπτερα. Ποτέ δεν μίλησα. Ποτέ δεν με ξαναπήρε σε δουλειά ο τότε παραγωγός.
Μόνο μια φορά άκουσα την Ελένη Ράντου να μιλά για κατάχρηση εξουσίας εκ μέρους του σκηνοθέτη. Το σωστό, λοιπόν, θα ήταν να μη φύγω. Κατά τη γνώμη πολλών. Εμένα, όμως, αυτό μου ακούγεται αδιανόητο και να το σκεφτεί μόνο κάποιος. Όχι να το κρίνει χωρίς κόστος μεταξύ… τυριού και αχλαδιού. Ακόμα εν έτει 2019 με ρωτούν σε τηλεοπτική εκπομπή που πήγα να μιλήσω για το ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης, που ήμουν τον χειμώνα, για το «Τι ψυχή θα παραδώσεις μωρή;». Δεν αντιλέγω, και βέβαια είμαστε οι επιλογές μας και όχι οι επιρροές μας, εάν έχουμε τα κότσια να ορίζουμε εμείς τη ζωή μας και όχι να μας την ορίζουν οι άλλοι. Και αυτό έχει το τίμημά του πάντα. Ποτέ δεν άργησα να ξοφλήσω τέτοιες επιταγές», δήλωσε η ηθοποιός.
Δημήτρης Αποστόλου: «Μπορεί να κινηθώ νομικά εναντίον του ΣΚΑΪ»
Εδώ και λίγο καιρό έχει γίνει γνωστό πως η κωμική σειρά «Κόκκινο δωμάτιο» θα επιστρέψει στη μικρή οθόνη, ύστερα από συμφωνία που έκλεισε ο Αλέξανδρος Ρήγας με τον ΣΚΑΪ.
Το πρωί της Τρίτης (9/4), ο Δημήτρης Αποστόλου μίλησε στην πρωινή εκπομπή «Στη Φωλιά των Κου Κου» και η συζήτηση περιστράφηκε γύρω από το επαγγελματικό του διαζύγιο με τον Αλέξανδρο Ρήγα, με τον οποίο όπως ανέφερε έχει να μιλήσει τρία χρόνια.Ο ίδιος επιβεβαίωσε την επιστροφή της τηλεοπτικής σειράς του Mega «Κόκκινο δωμάτιο» στη μικρή οθόνη, αλλά με αλλαγμένο τίτλο.
Μάλιστα, ο γνωστός σεναριογράφος αποκάλυψε ότι του έχει προταθεί να υπογράψει το σενάριο κάποιων επεισοδίων, πρόταση που μάλλον δεν τον ικανοποίησε, γι' αυτό και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθεί νομικά εναντίον του σταθμού, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη σειρά ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας δυο ανθρώπων. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως η Βασιλική Ανδρίτσου δεν θα βρίσκεται στη νέα σειρά του ΣΚΑΪ καθώς πρόσφατα έγινε μανούλα και έχει βάλει ως απόλυτη προτεραιότητά το παιδί της.
- Αυτονόητη η κυκλοφορία τρένων μόνο στα τμήματα με έγκριση ασφαλείας - Νέα πρόστιμα σε ΟΣΕ και Hellenic Train
- «Βαθμό» στους...καθηγητές τους θα βάλουν οι φοιτητές - Θα κρίνουν τον τρόπο διδασκαλίας, τη μεταδοτικότητα και την προθυμία
- Απίστευτη καταγγελία: Πήραν το 100 για περιστατικό κλοπής και αρνήθηκε να πάει - «Μας είπαν δεν μπορούν να έρθουν»
- Από τη Μαρία Κάλλας στον Στέλιο Καζαντζίδη και τον Γκαμπίτο: Βιογραφίες που φωτίζουν το χθες και εμπνέουν το σήμερα