Κορυφαίοι οίκοι μόδας λένε «τέλος» στα ανήλικα μοντέλα
NewsroomΟι οίκοι Gucci, Saint Laurent και Alexander McQueen, είναι μεταξύ των brand που ανήκουν στον γαλλικό πολυεθνικό όμιλο Kering, ο οποίος θα επιβάλει νέες κατευθυντήριες γραμμές από το 2020, διασφαλίζοντας, ότι όλα τα μοντέλα με τα οποία θα συνεργάζεται, θα είναι άνω των 18 ετών.
Η απαγόρευση θα εφαρμοστεί τόσο στις διαφημιστικές εκστρατείες όσο και στις επιδείξεις μόδας, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Φρανσουά Ανρί Πινό.
«Ως παγκόσμιος όμιλος πολυτελών ειδών, συνειδητοποιούμε την επιρροή που ασκούμε στις νεότερες γενιές, ειδικότερα από τις εικόνες που παράγουν οι οίκοι μας», τόνισε. «Πιστεύουμε ότι έχουμε την ευθύνη να προωθήσουμε τις καλύτερες δυνατές πρακτικές στον κλάδο πολυτελών ειδών και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε ένα κίνημα που θα ενθαρρύνει τους άλλους να ακολουθήσουν το παράδειγμα».
Η ηλικία των μοντέλων υπήρξε μια συνεχής πηγή διαμάχης στη βιομηχανία της μόδας, με έναν κοινό οδηγό που δημοσιεύθηκε το 2017 από τον Kering και τον LVMH -τον όμιλο, στον οποίο ανήκουν οι οίκοι Louis Vuitton, Fendi και Givenchy- να καθορίζει ηλικιακό όριο των μοντέλων τα 16 έτη, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Η νέα απόφαση εντάσσεται σε μια προσπάθεια να προστατευθεί η υγεία και η ευημερία των νεαρών μοντέλων της βιομηχανίας της μόδας. «Κατά την άποψή μας, η φυσιολογική και ψυχολογική ωριμότητα των μοντέλων ηλικίας άνω των 18 ετών φαίνεται πιο κατάλληλη για τον ρυθμό και τις απαιτήσεις που έχει αυτό το επάγγελμα», δήλωσε η Μαρί Κλερ Ντέβο, επικεφαλής διεθνών θεσμικών υποθέσεων στον Kering.
- Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
- Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
- Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
- «Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή