Ελένη Καστάνη: «Ο Σεφερλής είναι ο μεγαλύτερος λαϊκός κωμικός των τελευταίων χρόνων»
NewsroomΜια ζωή συνυφασμένη με το σανίδι, τα θεατρικά κείμενα, τις τηλεοπτικές επιτυχίες και τις κινηματογραφικές κάμερες. Τριάντα πέντε χρόνια πορείας στον πιο «δύσκολο, αλλά και γοητευτικό δρόμο» όπως δηλώνει η ίδια. Η Ελένη Καστάνη από τη Σητεία της Κρήτης βρέθηκε να σπουδάζει στο Τμήμα Βιομηχανικής της Θεσσαλονίκης, ενώ σύντομα μετακόμισε στην Αθήνα, κερδίζοντας το απαιτητικό κοινό του θεάτρου και εντυπωσιάζοντας συγχρόνως τον κόσμο της τηλεόρασης. Φέτος απολαμβάνει επί σκηνής έναν ρόλο οικείο στη δική της πραγματικότητα, αυτόν της μητέρας, στο έργο Μαμά, σε σκηνοθεσία Γιώργου Σουλεϊμάν:
«Είναι η πρώτη φορά που συνεργαζόμαστε. Ο Γιώργος με επέλεξε και όταν μου είπε ότι θα είμαι με την Ευγενία (σ.σ. Σαμαρά), χάρηκα πολύ. Χαρακτηριστικά μού είπε ότι με παρακολουθούσε χρόνια, έβλεπε ακόμη και τις συνεντεύξεις μου και ήθελε πολύ να κάνω εγώ αυτό τον ρόλο».
Παράλληλα, με το θέατρο φέτος θα τη δούμε και στη μεγάλη οθόνη, στην πρώτη της συνεργασία με τον Μάρκο Σεφερλή, στην ταινία Χαλβάη 5-0. «Ήθελα πολύ να δουλέψω με τον Μάρκο, γιατί σέβομαι το ταλέντο του. Ομολογώ ότι πρόσφατα τον είδα πρώτη φορά στο θέατρο. Τον είχα δει στην τηλεόραση, όπου προβάλλονταν οι παραστάσεις του, αλλά από κοντά όχι. Σε κάποια πράγματα μπορεί να διαφωνώ, όπως, για παράδειγμα, στο ότι είναι τέσσερις ώρες η παράστασή του. Του το λέω και γελάει» δηλώνει και συνεχίζει:
«Πάντα έλεγα ότι ο Σεφερλής είναι ο μεγαλύτερος λαϊκός κωμικός των τελευταίων χρόνων. Κανείς μας δεν έχει αυτό το λαϊκό έρεισμα που έχει ο Μάρκος. Κανείς μας δεν εισπράττει τη λατρεία του λαού, όπως εκείνος. Είναι τυχαίο αυτό; Ερωτώ».
- Η Συρία μετά την «επανάσταση της»: Αλ Τζολάνι, ο νέος ηγέτης με τουρκικό… κοστούμι
- Η συγκινητική ανάρτηση της μητέρας του 9χρονου που σκοτώθηκε στην επίθεση στο Μαγδεμβούργο: «Γιατί εσύ;»
- Σε διαθεσιμότητα και ο δεύτερος αστυνομικός της Βουλής που συνελήφθη για ενδοοικογενειακή βία: Αλληλομηνύθηκε με τη σύζυγό του
- Γιαγκίνηδες: Οταν η ερωτική κάψα συναντά τη φλόγα της ρεμπέτικης ψυχής