Lifestyle|11.04.2020 16:16

Αποκαλύψεις Πέδρο Αλμοδόβαρ: Το πάρτι της Μαντόνα για τα μάτια του Μπαντέρας

Newsroom

Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ βρίσκεται σε αυστηρή καραντίνα τις τελευταίες μέρες στο σπίτι του στη Μαδρίτη και σκέφτηκε να γράψει μια σειρά από δοκίμια, τα οποία δημοσιεύονται μεταφρασμένα στα αγγλικά στο «Indiewire». Ο διάσημος σκηνοθέτης περιγράφει πώς περνά τις μέρες αυτές που ο χρόνος μοιάζει κυκλικός και το σπίτι του «μοιάζει με ίδρυμα που έχει έναν και μοναδικό θαμώνα».

Ωστόσο, στο δεύτερο κείμενο που δημοσιεύτηκε στις 10 Απρίλιου, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ καταπιάνεται με τη Μαντόνα και τη πολύπλοκη σχέση που είχε μαζί της. Ήταν αρχές της δεκαετίας του '90, όταν η βασίλισσα της ποπ βρισκόταν στην Ισπανία με αφορμή την παγκόσμια περιοδείας της που είχε τίτλο «Blond Ambition Tour». «Εκείνες τις μέρες βγαίναμε μαζί κάθε βράδυ. Είχα οργανώσει μάλιστα τότε και ένα φλαμένκο πάρτι προς τιμή της στο ξενοδοχείο Palace παρέα με την Μπιμπιάνα Φερνάντεζ και τη Ρόζι ντε Πάλμα. Η Μαντόνα, όμως, μου ξεκαθάρισε ότι, εκτός από μένα, ενδιαφερόταν μόνο για έναν συγκεκριμένο καλεσμένο: τον Αντόνιο Μπαντέρας».

Το δείπνο ξεκινά, η τραγουδίστρια κάθεται ανάμεσα στον Αλμοδόβαρ και τον Μπαντέρας στο κεντρικό τραπέζι, ενώ τη τότε σύζυγο του ηθοποιού, Ανα Λέζα, την έβαλε να κάτσει στο πιο μακρινό από αυτούς τραπέζι, στο βάθος της σάλας. Κάπου εκεί, ο Ισπανός σκηνοθέτης συνειδητοποιεί ότι ανάμεσα στον κόσμο υπάρχει ένα κινηματογραφικό συνεργείο, που συνοδεύει τη σταρ και τραβά υλικό για να το χρησιμοποιήσει σ' ένα ντοκιμαντέρ που σχεδιάζει με τον τίτλο «Truth or Dare».

Η λακωνική απάντηση της Άνα Λέθα στη Μαντόνα

«Η παρενόχληση που έκανε στον Αντόνιο ήταν μία από τις βασικές "πλοκές" της ταινίας από την οποία κόπηκε, όμως, η λακωνική ατάκα απόρριψης που πέταξε στην Άνα Λέθα. Στο τέλος του δείπνου, η Άνα τόλμησε να πλησιάσει στο τραπέζι μας και να πει σαρκαστικά στην "ξανθιά θεότητα": "Βλέπω ότι σου αρέσει ο άντρας μου. Δεν με εκπλήσσει, σε όλες τις γυναίκες αρέσει, αλλά δεν με ενοχλεί αυτό επειδή είμαι σύγχρονο άτομο". Η απάντηση της Μαντόνα ήταν: "Άντε χάσου". 

Όλα αυτά μπορεί να μοιάζουν ασόβαρα και επιπόλαια, σαν χρονικό στήλης κουτσομπολιού, και μακρινά από αυτή την κατάσταση απομόνωσης που βιώνουμε. Δεν με νοιάζει όμως αν φαίνεται σαν ξεκαθάρισμα λογαριασμών αυτή η ανάμνηση. Αν είχαν γίνει αντίστροφα τα πράγματα (να τραβούσα δηλαδή εγώ με κάμερα την Μαντόνα και μετά να έβαζα το υλικό σε ταινία παγκόσμιας διανομής) θα είχα δεχτεί τέτοια αγωγή που ακόμα δεν θα είχα συνέλθει από το χρέος. Η Μαντόνα μας φέρθηκε σαν να είμαστε καθυστερημένοι και κάποτε έπρεπε να το πω. Δεν φτάνει που δεν μας ζήτησε την άδεια χρήσης της εικόνας μας, με ντουμπλάρισε κι από πάνω στην ταινία – δεν θα της άρεσαν τα αγγλικά μου, φαντάζομαι.

Ας ολοκληρώσω όμως την ιστορία. Κάποια στιγμή στην διάρκεια του δείπνου, η Μαντόνα μου λέει: "Ρώτα τον Αντόνιο αν του αρέσει να χτυπάει τις γυναίκες" (ορκίζομαι ότι αυτό μου είπε). Το μεταφράζω. Ο Αντόνιο δε λέει τίποτα, προσπαθεί να χαμογελάσει αμήχανα, κάτι μουρμουρίζει με απορία, και τελικά μένει με μια έκφραση στο πρόσωπο σαν να λέει: «Τι να πω, είμαι Ισπανός τζέντλεμαν και θα κάνω ό,τι μου ζητήσει μία κυρία». Η Μαντόνα, όμως, δεν ήταν ικανοποιημένη. "Ρώτα τον" μου ξαναλέει: "αν του αρέσει να τον χτυπάνε οι γυναίκες". Ο Αντόνιο ξαναπήρε την ίδια ακριβώς έκφραση. 

Το λέω αυτό, πρώτον επειδή είναι αλήθεια, και δεύτερον επειδή ήταν ίσως η πιο αστεία στιγμή της βραδιάς, παρότι εκείνη δεν τη θεώρησε αρκετά διασκεδαστική για να τη συμπεριλάβει στην ταινία της. Και έπρεπε να συμβεί αυτή η πανδημία για να μάθει ο κόσμος τι έγινε πραγματικά σ΄ εκείνο το πάρτι...» αποκαλύπτει, μεταξύ άλλων, ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στο δεύτερο κείμενο από την απομόνωσή του στην Μαδρίτη. 

ΜαντόναΑντόνιο ΜπαντέραςΠέδρο Αλμοδόβαρ