Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ και Victoria's Secret σε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού
Η Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ και το brand Victoria's Secret συνεργάζονται σε καμπάνια ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
![H Paris Jackson, η Stella McCartney και η Miley Cyrus στο Met Gala 2018](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/6ab16944-9b29-428b-a156-8c378df823a1.jpg)
Νέα πρωτοβουλία με στόχο την ανάδειξη των κινδύνων του καρκίνου του μαστού και τη σημασία της έγκαιρης ανίχνευσης προωθεί το brand Victoria's Secret σε συνεργασία με τη Βρετανίδα σχεδιάστρια μόδας, Στέλλα ΜακΚάρτνεϊ.
Στην καμπάνια θα συμπεριληφθεί ενημερωτική ανακοίνωση με έναν οδηγό #CheckYourself για αυτοέλεγχο που παρέχεται από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Stella Cares Foundation, που δημιουργήθηκε το 2014 για να συμβάλει στην ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού μέσω συνεχιζόμενων εκστρατειών.
Η ανακοίνωση τονίζει την ανάγκη για τακτικούς αυτοελέγχους.
Παράλληλα το brand Victoria's Secret θα κυκλοφορήσει σουτιέν για γυναίκες που αναρρώνουν από μαστεκτομές. Καθ 'όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, το 100% από τις πωλήσεις του θα δωρίζεται στο «The Victoria's Secret Global Fund for Women’s Cancer».
![Victoria's Secret](/sites/default/files/styles/default_teaser/public/2021-06/vicc.jpg?itok=p8WhH4KS)
«Ως κορυφαία μάρκα εσωρούχων στον κόσμο, η υγεία και η ευημερία των γυναικών είναι υψίστης σημασίας για την κοινότητά μας» δήλωσε η Μάρθα Πιζ, επικεφαλής μάρκετινγκ του Victoria's Secret.
«Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία, αλλά και μια ευθύνη να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα και την κλίμακα του παγκόσμιου αποτυπώματός μας για να ευαισθητοποιήσουμε περισσότερο για τους κινδύνους του καρκίνου του μαστού, ιδιαίτερα τις νεότερες γυναίκες και να εκπαιδεύσουμε γύρω από την αποτελεσματικότητα των αυτοελέγχων» πρόσθεσε.
Το ίδρυμα του brand συστάθηκε πρόσφατα σε συνεργασία με τη μη κερδοσκοπική οργάνωση Pelotonia, η οποία στοχεύει στη χρηματοδότηση ερευνητικών έργων που αποσκοπούν στη θεραπεία των γυναικείων καρκίνων, καθώς και στην επένδυση σε γυναίκες επιστήμονες. Το brand ανέφερε ότι θα δωρίζει πέντε εκατομμύρια δολάρια ετησίως στην έρευνα για τον καρκίνο.
Σπυριδούλα Καραμπουτάκη από MasterChef: «Το ροζ βίντεο με κατέστρεψε ψυχολογικά»
Eurovision: Στο Τορίνο ο τελικός του διαγωνισμού - Οι συμμετοχές για την ελληνική εκπροσώπηση
Madonna: Σήκωσε τη φούστα της στην εκπομπή του Τζίμι Φάλον και έφερε πανικό
Αθηνά Ωνάση: Για ψώνια στο Μονακό με φίλους της και χωρίς κανέναν σωματοφύλακα
Απόπειρα δολοφονίας Τραμπ: Ο 20χρονος εξασκήθηκε στην σκοποβολή και αγόρασε σφαίρες - «Φως» στις σκοτεινές κινήσεις του Κρουκς
Σοκ στον Πειραιά: Συνελήφθη 16χρονη για απόπειρα δολοφονίας 19χρονης - Την τραυμάτισε με αιχμηρό αντικείμενο
Τι προβλέπει το μεγάλο deal ανάμεσα σε COSMOTE TV και Nova: Ποια η επιπλέον χρέωση - Η πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου πακέτου
Αθλήτρια της Εθνικής Στίβου βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ - Aναμένεται επίσημη ανακοίνωση
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr