Συγκλονίζει η Έλντα Πανοπούλου: «Η πιο δύσκολη στιγμή, δεν ήθελα τη ζωή μου. Ήθελα να φύγω κι εγώ»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Για τα εμφανισιακά στερεότυπα που υπάρχουν στον χώρο της υποκριτικής, τις δικές της ανασφάλειες, αλλά και την απώλεια που τη σημάδεψε μίλησε η Έλντα Πανοπούλου στην εκπομπή Στούντιο 4.
«Έκανα καριέρα σαν βοηθητικός ρόλος που έκλεβε την παράσταση. Μια πανέμορφη κοπέλα δύσκολα αγγίζει την κωμωδία γιατί το πρώτο συστατικό της κωμωδίας είναι ότι “εγώ είμαι χειρότερη από όλους εσάς,, αυτοσαρκάζομαι”. Εν ολίγοις ο κωμικός ηθοποιός πρέπει να αυτοθυματοποιείται. Μία πανέμορφη κουκλάρα χωρίς κυτταρίτιδες πόση κωμωδία μπορεί να κάνει; Οπότε είναι καταδικασμένη να μείνουν στο στερεότυπο», είπε η γνωστή ηθοποιός.
«Η εμφάνιση παίζει ρόλο στην καριέρα, παίζει ρόλο στην καθημερινότητα. Όλα αυτά τα σύνδρομα πέρασαν από την ψυχή μου, σε όλους μας περνάνε, όλα αυτά τα ξεπέρασα όταν η Ρένα Βλαχοπούλου μου είπε “εγώ έχω παίξει στην Επίδαυρο; Με βλέπεις να έχω πάθει κάτι κακό; Με βλέπεις να έχω χάσει αγάπη στον κόσμο; Ε τότε μην σε νοιάζει», σημείωσε.
«Χρωστάω αιώνια ευγνωμοσύνη στον Γιάννη Δαλιανίδη»
Το “Ρετιρέ” ήταν η καθοριστική αφετηρία μου και χρωστάω αιώνια ευγνωμοσύνη στον Γιάννη Δαλιανίδη που μου εμπιστεύθηκε αυτό το πράγμα και που το μεγάλωσε τόσο πολύ για να γίνει πρωταγωνιστικός ρόλος. Η Κατερίνα Γιουλάκη με πρότεινε στον Δαλιανίδη για τον ρόλο».
«Πέταγα στα ουράνια στον έβδομο ουρανό. Και μετά λέω “μήπως έγινα, μήπως φτιάχτηκα;”. Την ψωνίζεις αν δεν έχεις καταβολές από το σπίτι από τη μόρφωση και την κουλτούρα. Και έρχεται ο Βουτσάς και μου λέει “πώς σε φωνάζανε;” Σου έλεγαν “γεια σου Έλντα ή γεια σου Χαρούλας (σ.σ. ο ρόλος της στο ρετιρέ). Όταν θα αρχίσουν να σε φωνάζουν με το όνομά σου τότε θα έρθεις να μου τα πεις όλα αυτά” μου είπε και άλλαξε ο τρόπος σκέψης μου».
Η απώλεια του πατέρα της ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στη ζωή της
«Ήθελα να θυμώσω με τον Θεό γιατί μου τον πήρε αλλά έγινε κάτι μαγικό. Ενώ ήθελα να απομονωθώ ο κόσμος με βοήθησε να συνέλθω πιο γρήγορα η αγάπη του κόσμου».
«Υπήρξε μία κοπέλα φοιτήτρια που ήθελε να με δει μετά την παράσταση, ήταν δύσκολο για εμένα, με περίμενε. Φεύγοντας με κλάματα μου λέει “κυρία Πανοπούλου είμαι η τάδε, ήσασταν στενοχωρημένη σήμερα”. Αυτή η συνύπαρξη με τον κόσμο με ενοχλεί φοβερά όταν σνομπάρουν τον κόσμο. Λες “είσαι στα καλά σου; τι είσαι χωρίς το κοινό;”».
«Ξαφνικά έρχεται η πρώτη χαστουκάρα της ζωής με την πρώτη απώλεια και λες “πόσο γελοίος ήμουν ;” Αυτό έγινε με την απώλεια του πατέρα μου που ήταν ξαφνικά. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο και μου είπε “δεν είμαστε αιώνιοι” και την επόμενη ημέρα υπέστη έμφραγμα του μυοκαρδίου. Ήμουν 36-37. Η πιο δύσκολη στιγμή της ζωή μου όχι αυτή η επόμενη, η ημέρα της ταινίας. Το βράδυ στο Δελφινάριο και εγώ πρέπει να παίξω τη Μαντόνα και ο κόσμος να γελάσει. Δεν ήθελα τη ζωή μου, ήθελα να φύγω κι εγώ. Του είχα μεγάλη αδυναμία».
Σκότωσαν τον πατέρα τους για 12.000 ευρώ - Πώς σκηνοθέτησαν το άγριο φονικό για να τη γλιτώσουν
Οι ομαδικοί τάφοι της Συρίας αποκαλύπτουν εγκλήματα χειρότερα των Ναζί - «Κόλαφος» Αμερικανός εισαγγελέας
Πρόστιμα συνολικού ύψους 5,5 εκατ. ευρώ σε οκτώ μεγάλες εταιρείες - Ποιες είναι
Ο γιος του Δημήτρη Ήμελλου δεν επιθυμεί πολύ κόσμο και κανάλια στην κηδεία του πατέρα του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr