Βγήκαν τα μαχαίρια στη δίκη Μενεγάκη - Λυμπέρη για τα 100.000 ευρώ
Σύμφωνα με το «Εθνος της Κυριακής» οι καταθέσεις των μαρτύρων ανέβασαν το θερμόμετρο στο Πρωτοδικείο, όπου εξελίχθηκε το τελευταίο επεισόδιο της δικαστικής κόντρας της εκδότριας του περιοδικού «Hello», Ελενας Λυμπέρη, και της βασίλισσας της TV, Ελένης Μενεγάκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 9 λεπτά ┋
Την ώρα που το τηλεοπτικό μέλλον της «βασίλισσας» της ψυχαγωγίας είναι πρώτο θέμα στα Μέσα Ενημέρωσης και όλοι συζητούν για τη φημολογούμενη απόφασή της να απαρνηθεί το γυαλί για την... Αμερική, η ίδια έδινε δικαστική μάχη. Την περασμένη Πέμπτη συζητήθηκε στο Πρωτοδικείο της Αθήνας η αγωγή της Ελένης Μενεγάκη και του πρώην συζύγου της Γιάννη Λάτσιου σε βάρος της εταιρείας που εκδίδει το περιοδικό «Hello», της εκδότριας Ελενας Λυμπέρη και του διευθυντή του περιοδικού Αρη Καβατζίκη. Η υπόθεση μετρά ήδη πέντε χρόνια και αφορά στο πρωτοσέλιδο του περιοδικού με τίτλο «Η Ελενη Μενεγάκη μας προσκαλεί στο πάρτι γενεθλίων της μικρής Βαλέριας», με φωτογραφία από το εσωτερικό του χώρου όπου γινόταν το πάρτι και τα πρόσωπα των παιδιών της παρουσιάστριας με πίξελ.
Τον Φεβρουάριο του 2015, όταν δημιουργήθηκε το θέμα, η Ελένη Μενεγάκη είχε ζητήσει να καλυφθεί η φωτογραφία στο περιοδικό. Ακολούθησαν τοποθετήσεις σε πρωινές εκπομπές από τα εμπλεκόμενα μέρη, ασφαλιστικά μέτρα και η περίφημη αγωγή του πρώην ζευγαριού, που αξιώνει για λογαριασμό των ανήλικων παιδιών του ποσό ύψους 100.000 ευρώ περίπου. «Είμαι 25 χρόνια στενή συνεργάτιδα της Ελένης Μενεγάκη και φίλη της. Ημουν μέσα στα συγκεκριμένα γενέθλια στις 7 Φεβρουαρίου του 2015. Εγινε στο ξενοδοχείο “Semiramis” στην Κηφισιά. Ηταν για τα γενέθλια της Βαλέριας και ήταν περίπου 60 καλεσμένοι. Υπήρχε λίστα με ονόματα. Συμμαθητές των παιδιών, συγγενείς και προσωπικοί φίλοι. Εκεί που ήταν τα παιδιά ήταν κλειστός χώρος. Δεν έγινε αντιληπτό ότι κάποιος φωτογράφισε. Η Μενεγάκη πληροφορήθηκε για τη φωτογραφία μία ημέρα πριν από τη δημοσίευση του περιοδικού. Πήρε τηλέφωνα για να απαγορεύσει τη δημοσίευση, επικοινώνησε με δικηγόρους, μίλησε με την άλλη πλευρά, αλλά αυτό δεν άλλαξε τα πράγματα» ανέφερε στο δικαστήριο η Ελένη Γελαλή, η οποία κατέθεσε ως μάρτυρας από την πλευρά της παρουσιάστριας.
«Επρόκειτο για ιδιωτικό χώρο»
Στο επιχείρημα ότι η Ελένη Μενεγάκη είναι το πιο πολυφωτογραφημένο πρόσωπο της χώρας -τόσο η ίδια όσο και τα παιδιά της- η μάρτυρας είπε ότι «όταν τη φωτογραφίζουν σε δημόσιο χώρο δεν αντιδρά, αλλά εδώ επρόκειτο για ιδιωτικό χώρο και τη στιγμή μάλιστα που είχε σταλεί επιστολή στα Μέσα Ενημέρωσης από το διαζύγιο των γονέων τους και έπειτα να μην τα φωτογραφίζουν, και ενώ τα άλλα Μέσα δημοσίευσαν φωτογραφίες μόνο από την είσοδο και την έξοδο του ξενοδοχείου». Μάλιστα, εξήγησε πως το κυνήγι των παπαράτσι έχει δημιουργήσει αρκετές φορές αντιδράσεις στα παιδιά της παρουσιάστριας. «Τα παιδιά από το 2010 και μετά έχουν συνηθίσει έναν παπαράτσι απέναντι. Είναι πολύ αρνητικά. Ο Αγγελος παλιά είχε προσπαθήσει να επιτεθεί σε έναν παπαράτσι που τον φωτογράφισε. Η μαμά τους μπορεί να είναι η πιο διάσημη Ελληνίδα, αλλά τα παιδάκια τι φταίνε;» ξέσπασε η συνεργάτιδα της παρουσιάστριας, καταλήγοντας ότι «οι φωτογραφίες δημοσιεύθηκαν για να πουλήσουν λίγα παραπάνω φύλλα, γιατί ο κ. Καβατζίκης (σ.σ. : πρώην αρχισυντάκτης του περιοδικού) ξέρει τη φιλοσοφία της Μενεγάκη καθώς ήταν τρία χρόνια συνεργάτης της».
Κατά την εξέτασή της από τον Μιχάλη Δημητρακόπουλο, δικηγόρο της πλευράς του περιοδικού, η αρχισυντάκτρια της Ελένης Μενεγάκη υποστήριξε ότι «τα παιδιά ένιωσαν θλίψη βλέποντας τον εαυτό τους σε περιοδικά με πίξελ σαν τερατάκια». Οταν ερωτήθηκε, δε, για φωτογραφίες από τη βάπτιση της Βαλέριας χωρίς αλλοίωση στα πρόσωπα των παιδιών, η μάρτυρας ανέφερε: «Ο,τι μου δείξατε ήταν πριν από το 2010, δηλαδή πριν από το διαζύγιο. Μετά έβαλαν ένα τέλος σε όλο αυτό και ο Αρης Καβατζίκης το ήξερε πολύ καλά. Αν η ίδια θέλει να δώσει φωτογραφίες, είναι δικαίωμά της. Αλλά δεν μπορεί ο καθένας να μπαίνει σε ιδιωτικό χώρο και να την τραβάει και να λέει μετά “δεν υπάρχει δόλος”». Από την πλευρά του περιοδικού κατέθεσε συντάκτρια του «Hello». «Οι φωτογραφίες έφτασαν στο περιοδικό από πρακτορεία και φωτογράφους. Ετσι έγινε και σε αυτή την περίπτωση. Εμείς κλείσαμε το περιοδικό τη Δευτέρα και την Τρίτη ξεκίνησαν όλα» ανέφερε, για να δεχτεί την ερώτηση της προέδρου: «Το “η Ελένη Μενεγάκη μας κάλεσε στα γενέθλια” τι σημαίνει; Δεν είναι σαν να σας κάλεσε; Ο τίτλος είναι αληθής;». Η μάρτυρας υποστήριξε ότι πάντοτε υπάρχει προσπάθεια για ευπώλητους τίτλους, αλλά πράγματι δεν είχαν προσκληθεί. «Δεν φαίνονται τα πρόσωπα των παιδιών, μόνο η Μενεγάκη και η μητέρα της φαίνoνται. Πρόσφατα ανέβασε φωτογραφία στο Instagram με τα παιδιά της με μαγιό και μετά ήρθε e-mail από εταιρεία, όπου ανάφερε τη μάρκα μαγιό που φοράει και μας είπαν αν παίξουμε τη φωτογραφία να βάλουμε και την εταιρεία που φοράνε» είπε κλείνοντας την κατάθεσή της η μάρτυρας.
Η αρχή του νήματος
Ηταν πρωί μιας Τρίτης του Φεβρουαρίου του 2015, όταν η παρουσιάστρια του Alpha ενημερώθηκε για το πρωτοσέλιδο του περιοδικού «Hello». «Δεν είναι λίγες οι φορές που οδηγήθηκα, αντιδρώντας στην υπερβολική έκθεση του ιδιωτικού μου βίου, ακόμη και στο αστυνομικό τμήμα. Με γνώμονα τα παραπάνω και επειδή σε κάποιες περιόδους τα παιδιά μας εκτέθηκαν σε αδικαιολόγητα μεγάλη και φθοροποιό για αυτά δημοσιότητα, η οποία είχε προκαλέσει άγχος και διαταραχή της καθημερινότητας και της ηρεμίας τους, είχε αποσταλεί στο παρελθόν επιστολή σε όλα τα Μέσα Ενημέρωσης, με την οποία δηλωνόταν η ρητή απαγόρευσή μας στη δημοσίευση φωτογραφιών τους, ακόμη και αν αυτή γινόταν με αλλοίωση των χαρακτηριστικών τους» αναφέρει η κυρία Μενεγάκη στην αγωγή της. Εκείνο το πρωί, λοιπόν, η παρουσιάστρια φέρεται να επικοινώνησε μέσω δικηγόρου τόσο με τον Αρη Καβατζίκη όσο και με τον νομικό σύμβουλο του περιοδικού, προκειμένου να καλυφθούν με κάποιον τρόπο οι φωτογραφίες, εφόσον το περιοδικό δεν είχε ξεκινήσει προς τα σημεία διάθεσής του.
Το πρώην ζευγάρι στην αγωγή του κάνει εκτενή αναφορά και στην αναστάτωση που προκλήθηκε στα παιδιά του, επισημαίνοντας ότι «προφανώς δεν διαθέτουν ούτε την ηρεμία ούτε την ωριμότητα να διαχειριστούν μια υποχρεωτική δημοσιότητα που τους επιβάλλεται. Στα δικά μας παιδιά προκαλεί συνεχή και σημαντική ταραχή η αδιάλειπτη προσπάθεια των φωτογράφων δήθεν να φωτογραφίσουν εμάς, ακόμη και όταν τα συνοδεύουμε στο σινεμά. Τα λοιπά ανήλικα παιδιά, οι φίλοι τους, πολλές φορές δεν επιθυμούν να παίξουν ή να συνευρεθούν με τα δικά μας παιδιά, επειδή επαπειλείται η δημοσίευση φωτογραφιών, την οποία δεν επιθυμούν οι γονείς τους, όπως ούτε και εμείς».
Αυτή η φωτογραφία στο ξενοδοχείο «Semiramis» ξεπέρασε κάθε όριο που η ίδια η παρουσιάστρια είχε θέσει για την προστασία των παιδιών της. Η αντίδρασή της ήταν άμεση, αν και ο Αρης Καβατζίκης ήταν κάποτε συνεργάτης της αλλά και η εκδότρια του περιοδικού Ελενα Μακρή-Λυμπέρη ήταν κάποτε φίλη της. Η τελευταία, δε, σε κείμενο-φωτιά επιτέθηκε στη συνέχεια στην παρουσιάστρια με εντέχνως απαξιωτικές φράσεις. «Και τα “Απαντα της Ελένης” με βιβλιοθήκη-δώρο να βγάλουμε, αναμενόμενο θα ήταν. Τέτοια προσωπολατρία, από την εποχή των βυζαντινών εικόνων και τις εικονομαχίες έχει να γνωρίσει ο τόπος... Για να μην αναφερθώ στο γεγονός ότι ασχολούμαι αποκλειστικά μαζί της, θέλοντας και μη (μαζί με τόσους και τόσους άλλους...), από το 1993, έχοντας κάνει την Ελένη αφίσα-κάρτα-κορνίζα στο “Εγώ”, στο “7 Μέρες TV”, στο “Τηλεκοντρόλ”, στο “TV Showtimε”, στο “Life & Style”, νύφη, έγκυο (τρέχαμε στην Κρήτη και ράβαμε ειδικές κελεμπίες με τον συγχωρεμένο Μιχάλη Ασλάνη), μαμά, με καρότσι, χωρίς καρότσι, βαμπ του Μεσοπολέμου, ακόμα και εξώφυλλο στη “Vogue” την έκανα (που αμφιβάλλω αν ήξερε να προφέρει τα ονόματα των σχεδιαστών, και που έδωσα μάχη για να επιβάλω μια TV persona άνω των 40 ετών και μη μοντέλο σε έναν τέτοιο τίτλο) και σε τόσα άλλα που ξεχνάω» αναφέρει η κυρία Λυμπέρη σε τμήμα του κειμένου της, το οποίο επίσης κάνει λόγο για «σουλτάνα Χουρέμ», συνεργάτες-γελωτοποιούς και εκπομπή-telemarketing.
«Ακόμα και εξώφυλλο στη Vogue την έκανα (που αμφιβάλλω αν ήξερε να προφέρει τα ονόματα των σχεδιαστών)» έγραψε σε κείμενό της η κυρία Λυμπέρη
Την επομένη της δημοσίευσης του κειμένου η Ελένη Μενεγάκη, κρατώντας βιβλίο της Στέφανι Ντέιβις με τίτλο «Γελωτολογία», είπε κοιτάζοντας την κάμερα: «Εδώ είμαι, με σύνθημα “Γελωτολογία”. Αυτά, έτσι γιατί είναι συνθήματα που φέρνουν χαρά στη ζωή. Γελωτολογία. Ακούγοντάς το τι σκέφτεστε, ρε παιδιά; Και ευτυχώς κάθε μέρα μάς ξημερώνει και κάτι να μας κάνει και λίγο να γελάσει το χειλάκι μας». Η «σιδηρά κυρία» της ψυχαγωγίας διατηρούσε πάντοτε καλές σχέσεις με όλα τα μιντιακά συγκροτήματα, αλλά το διαζύγιό της και ακόμη περισσότερο η δημοσίευση των πρώτων φωτογραφιών της με τον Ματέο Παντζόπουλο από το περιοδικό των κουμπάρων της Κωστόπουλου - Μπαλατσινού την οδήγησαν σε σύσφιξη σχέσεων με την οικογένεια Λυμπέρη. Μάλιστα, οι σχέσεις με τους τελευταίους φαίνεται πως είχαν διαταραχθεί το 2006, με αφορμή κάποιο βραβείο στην τελετή «Γυναίκες της χρονιάς». Ομως, το «εμπάργκο» στα τότε έντυπα της IMAKO είχε ως αποτέλεσμα οι ελάχιστες συνεντεύξεις της Ελένης Μενεγάκη να δίνονται στον ανταγωνιστικό όμιλο Λυμπέρη. Από το 2010 και έπειτα η Ελένη Μενεγάκη έγινε η αγαπημένη του ομίλου, ενώ η σχέση της με το ζεύγος Λυμπέρη έγινε στενότερη, καθώς πληροφορίες ανέφεραν ότι τα δύο ζευγάρια πέρασαν μαζί την παραμονή Πρωτοχρονιάς του 2011. Η «ανακωχή» κράτησε τέσσερα χρόνια, αφού η επίμαχη φωτογραφία οδήγησε και πάλι τις δύο πλευρές στην πρότερη κατάσταση ψυχρότητας.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr