METRO ΑΕΒΕ: Η Γενική Διευθύντρια Marketing Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί μετά από 13 χρόνια
Newsroom
Μετά από 13 χρόνια συνεργασίας, η Μαριάννα Παπαδοπούλου αποχωρεί από τη METRO ΑΕΒΕ, όπου ασκούσε καθήκοντα Γενικής Διευθύντριας Marketing.
Η Μαριάννα Παπαδοπούλου διαθέτει μακρά και πολύπλευρη διαδρομή σε ένα ευρύ φάσμα Ελληνικών και πολυεθνικών οργανισμών, τόσο στα CPGs όσο και στην Λιανική και Χονδρική Τροφίμων, έχοντας συνεργαστεί επίσης με εταιρείες όπως η Elbisco, η Κατσέλης και η Hasbro, με σημαντική εμπειρία στο Strategy & Business Planning, Brand Building, Franchising, Omnichannel marketing & e-commerce.
Ο CEO της METRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε: «Στην μακροχρόνια συνεργασία μας, η Μαριάννα είχε καθοριστική συνδρομή στις επιτυχίες μας. Διαμόρφωσε και αναβάθμισε την νέα εικόνα και ταυτότητα των Μy market, ιδίως μετά την εξαγορά της Βερόπουλος, σχεδίασε το μετασχηματισμό μας σε Omnichannel καθώς και την στρατηγική των METRO Cash & Carry και ώθησε την εξωστρέφειά μας. Την ευχαριστώ και της εύχομαι πάντα επιτυχίες.»
Τα επόμενα επαγγελματικά βήματα της Μ. Παπαδοπούλου δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.
- Όσκαρ 2025: Όλα όσα ξέρουμε για την πιο μεγάλη γιορτή του σινεμά - Πού και πώς θα δούμε την 97η απονομή
- Έρχεται πακέτο μέτρων: Αύξηση κατώτατου, παγώνει η προσωπική διαφορά, ρυθμίσεις οφειλών, κόκκινα δάνεια
- Ιστορική εκεχειρία με την Τουρκία κηρύσσει το PKK: Ζητά την απελευθέρωση του Οτσαλάν
- Τέμπη: Παπανικολάου και Σλούκας άφησαν στην άκρη το μπάσκετ - «Περήφανοι που είμαστε Έλληνες, σήμερα στήθηκαν κάλπες»