Market|25.04.2024 13:12

Αύξηση κατά 20% του αριθμού των διανομέων του efood, το πρώτο τρίμηνο του 2024

Newsroom

Στρατηγικός στόχος του efood για το 2024 είναι η συνέχιση της επέκτασης της υπηρεσίας delivered by efood, με τη ζήτηση από νέα καταστήματα όπως και από τα συνεργαζόμενα (που δεν κάνουν χρήση του delivered by efood), να είναι συνεχώς αυξανόμενη από το προηγούμενο έτος.

Για την εξυπηρέτηση της ζήτησης που δημιουργεί η περαιτέρω επέκτασης της υπηρεσίας delivered by efood, καθώς και των αναγκών που προκύπτουν από τη δημιουργία του efood last mile, το efood προχώρησε στην αύξηση του αριθμού των διανομέων του, κατά 20%, το πρώτο τρίμηνο του 2024.  Το efood μάλιστα επίσπευσε τις διαδικασίες ενίσχυσης του αριθμού του στόλου διανομέων του, με τις αρχικές προβλέψεις να προσδιορίζουν την αύξηση αυτή του 20%, για το σύνολο του έτους.

Με τη ζήτηση των υπηρεσιών του να είναι διαρκώς αυξανόμενη, το efood προγραμματίζει 1.500 έως 2.000 νέες συνεργασίες διανομέων το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του έτους, με τις αιτήσεις για εργασία από διανομείς να ξεπερνούν σήμερα τις 5.000.

Το efood αποτελεί σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες διανομέων στην ελληνική αγορά, προβλέποντας για τους διανομείς του μια σειρά από προνόμια και παροχές που το καθιστούν τον πλέον ελκυστικό εργοδότη του κλάδου.

Σχετικά με το efood

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 21.000 καταστήματα σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.

διανομέαςefood