Market|26.09.2024 17:05

H Lidl Ελλάς διακρίθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά με το Best Buy Award για την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην Ελλάδα

Newsroom

Η Lidl Ελλάς βρέθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της αντίληψης των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα που διεξήχθη από τον διεθνή οργανισμό ICERTIAS (International Certification Association), η εταιρεία κατέκτησε το Best Buy Award στην κατηγορία «Τοπική αλυσίδα λιανικής» για το έτος 2024/2025, σε σχετική ερώτηση αναφορικά με την εμπειρία των καταναλωτών στην προσφορά της καλύτερης σχέσης ποιότητας-τιμής στην ελληνική αγορά. 

Η ηλεκτρονική έρευνα “GENERAL” για το “Best Buy Award 2024/2025”, που διεξήχθη τον Απρίλιο του 2024 στην Ελλάδα, σε δείγμα 1.200 καταναλωτών άνω των 18 ετών, έδωσε τη δυνατότητα στους ερωτηθέντες να εκφράσουν ελεύθερα τη γνώμη τους χωρίς προκαθορισμένες επιλογές. Αν και οι ερωτήσεις ήταν ανοιχτού τύπου, στην ερώτηση «Ποια ελληνική αλυσίδα λιανικής προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής;», η πλειοψηφία των καταναλωτών απάντησε «Lidl», επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της εταιρείας στον τομέα αυτό. 

Είναι δεδομένο ότι σήμερα οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ στη σχέση τιμής-ποιότητας. Η Lidl Ελλάς, ανταποκρινόμενη στις αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών, συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές, κερδίζοντας έτσι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού που εδώ και 25 χρόνια χτίζει αδιάκοπα. Η διάκριση αυτή δεν αντικατοπτρίζει μόνο την ποιότητα των προϊόντων της εταιρείας, αλλά και τη δέσμευσή της να στηρίζει έμπρακτα τα ελληνικά νοικοκυριά και να προσφέρει τη μέγιστη αξία στους πελάτες της.

Σχετικά με το πρόγραμμα “Best Buy Award”

Η έρευνα μετρά την καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται στην τοπική αγορά, σύμφωνα με την εμπειρία και τη γνώμη των ίδιων των καταναλωτών. Κύριος στόχος της έρευνας είναι να αποτυπώσει την εμπειρία και αντίληψη των καταναλωτών για προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και για κατασκευαστές και παρόχους που θεωρούνται από τους χρήστες ότι προσφέρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής (το  λεγόμενο “Best Buy”).

Στόχος του προγράμματος “Best  Buy  Award” είναι να διευκολύνει τους πελάτες να βρουν τα καλύτερα και πιο οικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η έρευνα για το “Best Buy Award” δεν μετρά μερίδιο αγοράς ή δύναμη μάρκας, αλλά μόνο την εμπειρία, ικανοποίηση και αντίληψη των ερωτηθέντων σχετικά με την ποιότητα και την τιμή προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά.

LidlLidl Ελλάςειδήσεις τώρα