Κοινή δράση της Teleperformance Greece και της Women Act για τη γυναικεία ενδυνάμωση στον χώρο της εργασίας
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Μια ουσιαστική συζήτηση για το μέλλον της εργασίας και τον ρόλο της γυναικείας ηγεσίας πραγματοποίησε χθες η Teleperformance Greece, σε συνεργασία με τη Women Act, θέλοντας να αναδείξει την προστιθέμενη αξία των γυναικών στον χώρο της εργασίας και τη σημασία της εφαρμογής πολιτικών ισότητας.
Αφορμή για την εκδήλωση στάθηκε μια καμπάνια ευαισθητοποίησης της Teleperformance Greece, για την Ημέρα της Γυναίκας, που είχε ως στόχο την ανάδειξη των ασυνείδητων στερεοτύπων στην κοινωνία μας και της ανάγκης για την εξάλειψή τους.
Αναφερόμενη στη θέση της γυναίκας στην αγορά εργασίας η κ. Charlotte Foucteau, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Teleperformance Greece, τόνισε την ανάγκη ύπαρξης εταιρικών διαδικασιών και καλλιέργειας της κατάλληλης κουλτούρας προκειμένου να ανελίσσονται οι γυναίκες στην κορυφή της εργασιακής πυραμίδας. Εξέφρασε την άποψη ότι η ενδυνάμωση των γυναικών, ώστε να συμμετέχουν πλήρως και ισότιμα στην αγορά εργασίας και να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητές τους, δεν ωφελεί μόνο τα ίδια τα άτομα και τις οικογένειές τους. Συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της ανταγωνιστικότητας τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για την οικονομία μας στο σύνολό της. «Ας συνεργαστούμε όλοι για να καταρρίψουμε τα εμπόδια, να αμφισβητήσουμε τα στερεότυπα και να δημιουργήσουμε έναν κόσμο όπου κάθε γυναίκα θα έχει την ευκαιρία να πετύχει και να θριαμβεύσει», ανέφερε χαρακτηριστικά. Επεσήμανε, τέλος ότι η φιλοσοφία της Teleperformance Greece επικεντρώνεται στην ενσωμάτωση κατάλληλων πρακτικών γύρω από την αποδοχή της διαφορετικότητας, κάτι που αποδεικνύεται με αριθμούς, καθώς το 54% του πολυάριθμου ανθρώπινου δυναμικού της αποτελείται από γυναίκες, ενώ το 47% των θέσεων ευθύνης καλύπτονται από γυναίκες.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων κ. Αντιγόνη Λυμπεροπούλου ανέφερε ότι «η μητρότητα και η ηγεσία θέλουν συντονισμό και ισορροπία στην κατανομή των ευθυνών στο πλαίσιο της οικογένειας. Η κ. Λυμπεροπούλου τόνισε επίσης ότι οι αποφάσεις που λαμβάνουν τα υψηλόβαθμα στελέχη στους χώρους εργασίας, οφείλουν να είναι συμπεριληπτικές, ενώ σημείωσε ότι στην ΕΑΤΕ, το 70% των υπαλλήλων είναι γυναίκες, οι οποίες κατέχουν το 60% των υψηλών διοικητικών θέσεων». Αναφέρθηκε επίσης στη σημασία που έχει η ύπαρξη ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος για τις γυναίκες.
Η Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος του αθηΝΕΑ κ. Μαριάννα Σκυλακάκη, διαπίστωσε ότι «για μία εργαζόμενη μητέρα, η βοήθεια είναι προνόμιο και συνιστά ακόμη και σήμερα δομική δυσκολία, κάτι το οποίο χρήζει βελτίωσης μέσα από τη χάραξη κατάλληλων στρατηγικών. Η κ. Σκυλακάκη τόνισε τη σημασία της εφαρμογής πολιτικών για την ισότητα, μέσω των οποίων θα ανακτηθεί η ισορροπία στην ιεραρχία των χώρων εργασίας».
Κατά την εναρκτήρια ομιλία της η Πρόεδρος και Συν-ιδρύτρια της Women Act κ. Μαίη Ζαννή αναφέρθηκε ιδιαίτερα στις προκλήσεις, στους περιορισμούς και στα στερεότυπα με τα οποία καλούνται οι γυναίκες να έρθουν αντιμέτωπες στον επαγγελματικό στίβο και επεσήμανε ότι «μόνο μέσω της ισότιμης τοποθέτησης των γυναικών σε ηγετικές θέσεις, μπορούμε να μιλάμε για ίσες ευκαιρίες». Αναφέρθηκε επίσης στα προγράμματα που υλοποιεί η Women Act με έμφαση στη γυναικεία ενδυνάμωση.
Τη συζήτηση συντόνισε ο κ. Παναγιώτης Κακολύρης, Γενικός Διευθυντής και επικεφαλής στρατηγικής της SOCIALDOO, ο οποίος σχολίασε ότι οι εταιρείες σήμερα καλούνται να κάνουν πράξη τα κριτήρια ESG και να μην αρκούνται μόνο στην τυπική εκπλήρωσή τους και έφερε ως παράδειγμα την Teleperformance Greece η οποία εφαρμόζει εταιρικές πολιτικές για τη στήριξη των γυναικών, αναδεικνύοντας νέες προσεγγίσεις στον κλάδο.
Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στο Φουάρ, συμμετείχαν στελέχη επιχειρήσεων και εκπρόσωποι της κοινωνίας των πολιτών.
Σχετικά με την Teleperformance Greece
Η Teleperformance Greece είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής "Customer Experience Management" στην Ελλάδα. Με περισσότερες από τρεις δεκαετίες εμπειρίας, αποτελεί σήμερα ένα από τα κορυφαία Multilingual Hubs στον κόσμο, υποστηρίζοντας πάνω από 140 Αγορές σε 42 γλώσσες και διαλέκτους, με πάνω από 12.000 εργαζόμενους που προέρχονται από περισσότερες από 110 χώρες. Πιστοποιημένη κατά ISO 9001, COPC OSP, PCI DSS, ISO 27001, Verego SRS, BEST, TOPS και Lean Six Sigma, χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής και υποστηρίζει επαφές μέσω κλήσεων, e-mail, chat, μέσων Κοινωνικής δικτύωσης, Artificial Intelligence, Ψηφιακές Πλατφόρμες, Bots, Speech Analytics, Bots, RPA’s, IVR, fax, sms και whitemails. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Χανιά, προσφέρει ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων "One-Office" σε Customer Experience Services, Back-Office Services και Knowledge Services, έχοντας λάβει πολλές σημαντικές διακρίσεις στην Ελλάδα όπως η διάκριση Best Place to Work (2022, 2021, 2020, 2017, 2013), αλλά και στο εξωτερικό, με χαρακτηριστικά 15 βραβεία «European Contact Centre & Customer Service» τα τελευταία 6 χρόνια.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στη φυλακή ο δράστης της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr