Συνεργασία της 4Hats με τη Stoiximan στον 40ό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η 4Hats Conceptual Communication ανέλαβε το activation του περιπτέρου της Stoiximan στο «Χωριό των Χορηγών» (Sponsors' Village) που λειτούργησε στο πλαίσιο του 40ού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας τις δύο ημέρες (Σάββατο και Κυριακή) των αγώνων.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι, να αφήσουν το δικό τους βιντεομήνυμα, εμπλουτίζοντας τη λογική της ομαδικότητας όπως εκφράζεται με τα μηνύματα της Stoiximan «Τρέχουμε όλοι για όλους» και «Αυτή η ομάδα αλλάζει τα πάντα».
Ο συνιδρυτής της 4Hats Conceptual Communication Κώστας Ντάλτας δήλωσε: «Tο sports marketing είναι ένα πεδίο στο οποίο έχουμε μεγάλη εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου συμβάλλουμε στη διοργάνωση των δυο σπουδαιότερων μαραθωνίων της χώρας, της Λεμεσού και της Λάρνακας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη Stoiximan στον Μαραθώνιο της Αθήνας τρέξαμε μαζί».
Απόψε η μεγάλη βραδιά των Όσκαρ - 17 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν από την 97η απονομή
Παχυσαρκία: Ξεκινούν δωρεάν online συνεδρίες για παιδιά
«Πυρετός το Σαββατόβραδο»: «Στο μικροσκόπιο» της ΑΑΔΕ ο τζίρος νυχτερινών κέντρων - Τι έδειξαν ηλεκτρονική παρακολούθηση και επιτόπιοι έλεγχοι
To viral βίντεο με διαδηλωτές στη Θεσσαλονίκη που άνοιξαν διάδρομο για να περάσει ασθενοφόρο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr