Το efood δημιούργησε μια νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης για τους διανομείς του
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Τo efood, έχοντας ως κεντρική προτεραιότητα την ασφάλεια του στόλου διανομής του, δημιούργησε μια νέα λειτουργία έκτακτης ανάγκης, με την οποία οι διανομείς μπορούν άμεσα να καλέσουν σε βοήθεια, σε περιπτώσεις που βρίσκονται σε κίνδυνο.
Η νέα λειτουργία, έχει ενσωματωθεί στο efood riders app, την εφαρμογή που χρησιμοποιούν οι διανομείς κατά την εργασία τους, και συνδέεται με το 112, τον ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης, πραγματοποιώντας άμεσα -με το πάτημα ενός κουμπιού - δωρεάν κλήση προς τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Το efood αποτελεί σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες με υπηρεσίες delivery στην ελληνική αγορά, εντάσσοντας στο δυναμικό του περισσότερους από 4.000 διανομείς σε όλη την Ελλάδα.
Ενεργό μέρος της στρατηγικής του efood είναι η δημιουργία των καλύτερων συνθηκών εργασίας και ασφάλειας για τους διανομείς του. Για το λόγο αυτό, τους παρέχει τον καλύτερο δυνατό εξοπλισμό, δημιουργεί εκπαιδευτικό υλικό για την ασφαλή οδήγηση, το οποίο διαθέτει μέσα από την πλατφόρμα riders academy και ενεργοποιεί άμεσα τις διαδικασίες για την ασφάλεια των διανομέων, σε περιπτώσεις έκτακτων καιρικών φαινομένων ή καταστάσεων.
Πώς διαμορφώνεται το τοπίο στη ΝΔ μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τι θα κάνει ο πρώην πρωθυπουργός
Η τραγωδία στο Μάτι, δίκοπο μαχαίρι για τον Κασσελάκη: Οι στόχοι και τα αποτελέσματα της επίθεσης στην κυβέρνηση Τσίπρα
Ακρίβεια: Σχέδιο για «μπλόκο» στις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ - Τι θα αλλάξει
Ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού σκοτώνεται στο ελληνοϊταλικό μέτωπο – Το γράμμα που δεν έστειλε ποτέ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr