To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.

Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered», με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Ο γαλάζιος Ανεστίδης που μιλούσε με το Μαξίμου, η προεκλογική καμπάνια του Πλεύρη με εργαλείο τον Δούκα και οι συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών που δεν μιλιούνται
Με δεσμεύσεις για προσλήψεις στο ΕΣΥ η κυβέρνηση το 2026 - Πόσοι έρχονται και πόσοι αποχώρησαν
Υπόθεση «Πελικό» στη Βρετανία: 49χρονος νάρκωνε και βίαζε την σύζυγό του με άλλα 5 άτομα επί 13 χρόνια
Το τείχος προστασίας με «καπέλο» ΗΠΑ στην Ανατολική Μεσόγειο και τα μηνύματα ισχύος στην τριμερή Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




