Husqvarna Norden 901: Το On-Off που ζήτησε το κοινό!
Θάνος Αμβροσιάδης-ΦελούκαςΠίσω στο 2019 το σχεδιαστικό τμήμα της Husqvarna έφτιαξε ένα πρωτότυπο για να εμπλουτίσει την παρουσία της εταιρείας στην EICMA, εκτυπώνοντας τα περισσότερα κομμάτια του σε 3D εκτυπωτή.
Με την μοτοσυκλέτα τοποθετημένη σε ειδικό σταντ για να μην ανεβαίνει κανείς στην σέλα, όπως συμβαίνει με όλα τα πρωτότυπα όλων των εταιρειών, η Husqvarna εστίασε στα νέα μοντέλα της επόμενης χρονιάς, με την διαφορά όμως πως βρέθηκε πολύ γρήγορα να προσπαθεί να συγκρατήσει το κοινό να μην ανέβει στον περιφραγμένο χώρο των πρωτότυπων μοντέλων. Ήμασταν από τους λίγους που πήραμε άδεια να το εξετάσουμε από κοντά, αναγνωρίζοντας τα κομμάτια του 3D εκτυπωτή και ρωτώντας σχετικά τους ανθρώπους του εργοστασίου, μας ενημέρωσαν πως αν το κοινό συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό να ενδιαφέρεται για το Norden, τότε δεν έχουν άλλη επιλογή από το να το βγάλουν στην παραγωγή!
To Norden είναι πλέον εδώ
Το πλήρωμα του χρόνου έχει ολοκληρωθεί και το Norden είναι πλέον εδώ και μάλιστα ίδιο με το πρωτότυπο που έδειξαν στην EICMA, κάτι που αποτελεί πραγματικό άθλο. Το όνομά του στα Σουηδικά, την κατεξοχήν γλώσσα της Husqvarna, μεταφράζεται ως "Βόρειες Χώρες" και δηλώνει τον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα. Άλλωστε στην καρδιά του Norden βρίσκεται ένας γνώριμος κινητήρας που έχει αποδείξει την αξία του, τόσο σε χωμάτινες διαδρομές, όσο και στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Ο δικύλινδρος εν σειρά των 889 κυβικών έχει εξαιρετικά μικρό πλάτος και ευστροφία από χαμηλά χωρίς σκορτσαρίσματα, δύο στοιχεία που τον φέρνουν κοντά στους V2 κινητήρες, την διάταξη που είχε κυριαρχήσει στην σπορ πλευρά της κατηγορίας αυτής. Η ευστροφία και η αμεσότητα από τις πρώτες γραμμές του στροφόμετρου καθώς και η διάρκεια απόδοσης ψηλά, δίνουν στο Norden μία χαρακτηριστική ευκολία σε γεμάτους στροφές επαρχιακούς, χωρίς να απαιτεί πολλές αλλαγές ταχυτήτων, ενώ η προοδευτική απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού συνδράμει στον αναβάτη και για τις στιγμές που εγκαταλείπει την άσφαλτο και μπαίνει στο χώμα. Εκεί το Norden μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις, κυριολεκτικά να απογειωθεί αν του το ζητήσεις με τις αναρτήσεις του να διαβάζουν πέτρες, χαντάκια και νεροφαγώματα ώστε να καταβάλεις δυσανάλογα μικρότερη προσπάθεια από αυτό που απαιτεί κάθε μοτοσυκλέτα αυτού του όγκου, όταν της ζητηθεί να πατήσει χώμα.
Η ζελατίνα έχει σχεδιαστεί ώστε να μην παρεμβαίνει στο οπτικό πεδίο του αναβάτη, είτε αυτός είναι όρθιος στην σέλα, είτε κάθεται αναπαυτικά ταξιδεύοντας κι απολαμβάνοντας την σωστή γεωμετρία της θέσης οδήγησης. Το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων χαρίζει αρκετή αυτονομία για μεγάλες αποστάσεις και αντίστοιχα άνετος είναι και ο συνεπιβάτης. Με πλούσιο εξοπλισμό ηλεκτρονικών βοηθημάτων, έγχρωμη οθόνη με διασύνδεση κινητού τηλεφώνου, προβολείς και ρυθμιζόμενη σέλα, το Norden είναι μία από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία και ταιριάζει απόλυτα στο πεδίο δράσης που προσφέρει η χώρα μας.
- Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
- Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
- Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
- Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»