Moto|30.12.2022 07:40

Honda CB750 Hornet: Έρχεται στην Ελλάδα, ανακοινώθηκε η τιμή του

Μπάμπης Μέντης
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά

Το CB750 Hornet παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο στην έκθεση της Intermot, αυτή τη φορά όχι με τετρακύλινδρο εν σειρά, αλλά με ένα ολοκαίνουριο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Με ανακοίνωσή της, η επίσημη αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα, ενημερώνει το αγοραστικό κοινό ότι το CB750 Hornet MY23 αναμένεται να φτάσει στη χώρα στις αρχές του 2023, με την τιμή του να έχει οριστεί στα 8.750€, ενώ οι χρωματικές επιλογές θα είναι 4 στον αριθμό.

Ο νέος δικύλινδρος κινητήρας των 755 κ.εκ. αποδίδει 90 hp / 9.500 rpm και 7,65 kgm, με τη Honda να κάνει λόγο για 190 κιλά βάρος, με υγρά. Αυτό μεταφράζεται σε απόδοση 2,1 kg / ίππο, που η ιαπωνική εταιρεία υποστηρίζει πως είναι κορυφαίο νούμερο για την κατηγορία.

Ο κινητήρας είναι μαζεμένος σε διαστάσεις, διαθέτοντας κάθετους αυλούς εισαγωγής και αεραγωγούς που οδηγώντας τον αέρα στο φιλτροκούτι του προκαλούν περιδίνηση για βέλτιστη ανάφλεξη, ενώ η Unicam κεφαλή βασίζεται σε εκείνη της CRF450R! Ο στρόφαλος των 270 μοιρών φροντίζει για την ροπάτη αίσθηση και για τον χαρακτήρα του κινητήρα, ενώ ο πρωτεύοντας άξονας λειτουργεί και ως αντικραδασμικός.

Το “ηλεκτρόγκαζο” υποστηρίζει 3 Riding Modes, RAIN, STANDARD και SPORT (συν ένα τέταρτο USER), 3 επίπεδα Traction Control (HSTC), Wheelie Control, και ρυθμιζόμενη απόδοση αλλά και φρένο κινητήρα σε 3 επίπεδα για κάθε περίπτωση.

Στον πλούσιο εξοπλισμό περιλαμβάνεται και μια έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη οργάνων 5 ιντσών με Bluetooth και με λειτουργία Honda Smartphone Voice Control, όμως το τελευταίο σύστημα δεν είναι ακόμα διαθέσιμο στην Ελλάδα. Τα φώτα είναι full LED, τα φλας έχουν αυτόματη ακύρωση και περιλαμβάνουν και το σύστημα έκτακτης ανάγκης Emergency Stop System (ESS), με το οποίο αναβοσβήνουν αυτόματα σε φρενάρισμα πανικού.

Η Honda υποστηρίζει πως το νέο της streetfighter είναι γρήγορο, ευέλικτο και διασκεδαστικό, με τον Test Project Leader του Honda R&D Ιαπωνίας κ. Fuyuki Hosokawa να δηλώνει μεταξύ άλλων: “Το Hornet ήταν πάντα μια ιδιαίτερα ξεχωριστή μοτοσυκλέτα για τη Honda. Συναρπαστικές επιδόσεις μαζί με ευέλικτη συμπεριφορά. Πριν ξεκινήσουμε αυτό το project, σκεφτήκαμε πολύ για το τι είδους απόδοση θέλαμε να χαρίσουμε στον αναβάτη. Γνωρίζαμε πως ήταν απαραίτητο να κρατήσουμε το κλασικό ξέσπασμα του Hornet ψηλά, και την ίδια ώρα να δημιουργήσουμε ένα Hornet για τη σύγχρονη εποχή, με ροπάτη αίσθηση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Στόχος μας ήταν πάντα να ταιριάξουμε αυτό τον κινητήρα με μια εξαιρετικά ελαφριά και ευέλικτη αίσθηση στην οδήγηση, ώστε να κάνουμε κάθε βόλτα, ακόμα και στην πόλη, όσο το δυνατόν πιο διασκεδαστική. Για αυτή την απόδοση, γνωρίζαμε πως έπρεπε να δημιουργήσουμε έναν ολοκαίνουργιο δικύλινδρο κινητήρα με κοντή διαδρομή πιστονιών, και με στρόφαλο 270 μοιρών. Έτσι θα είχαμε τόσο ξέσπασμα ψηλά, αλλά και ροπάτη λειτουργία χαμηλά. Για εμάς, το Hornet ήταν πάντα η υπέρτατη αντιπροσώπευση του streetfighter concept και το νέο Hornet συνεχίζει περήφανα αυτή την παράδοση.”

Πέραν του πλούσιου βασικού εξοπλισμού, η Honda προσφέρει για το νέο Hornet 750 τρία επιπλέον ολοκληρωμένα πακέτα έξτρα εξοπλισμού:

SPORT PACK

Quickshifter, μικρή ζελατίνα, μονόσελο και μαρσπιέ αναβάτη.

STYLE PACK

Αντίβαρα τιμονιού, μηχανουργικά κατεργασμένη άνω βάση τιμονιού, προστατευτικό ρεζερβουάρ, διακοσμητικές λωρίδες τροχών και προστατευτικά σε περίπτωση πτώσης (μανιτάρια).

TOURING PACK

Πλαϊνές βαλίτσες, τσάντα ρεζερβουάρ και τσάντα σέλας.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος κινητήρα

Υδρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Parallel Twin με στρόφαλο 270° και διάταξη Uni-cam

Χωρητικότητα κινητήρα

755cc

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

87mm x 63.5mm

Σχέση συμπίεσης

11.0:1

Μέγιστη ισχύς

91.8 PS (67.5kW) στις 9.500 σαλ.

Μέγιστη ροπή

75Nm στις 7.250 σαλ.

Επίπεδο θορύβου (dB)

Lwot - 77.5; Lurban - 73.5

Τελική ταχύτητα

205 km/h

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

3.8L

Εκκίνηση

Ηλεκτρική

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

15.2L

Εκπομπές CO2 WMTC

100 g/km

Κατανάλωση καυσίμου

23km/l - 4.35l/100km

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Χωρητικότητα μπαταρίας

12v 7.4Ah

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Συμπλέκτης

Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper)

Κιβώτιο

6-τάχυτο Χειροκίνητο

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο, τύπου ‘Διαμάντι’

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)

2.090mm x 780mm x 1.085mm

Μεταξόνιο

1.420mm

Γωνία κάστερ

25?

Ίχνος τροχού

99mm

Ύψος σέλας

795mm

Απόσταση από το έδαφος

140mm

Βάρος (πλήρες υγρών)

190kg

Ακτίνα κύκλου στροφής

2.7m

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

Ανεστραμμένο Πιρούνι Showa 41mm SFF-BPTMTM USD, διαδρομή 130mm

Πίσω

Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 50mm

ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός

Χυτό Αλουμίνιο με 5 μπράτσα σχήματος Y

Πίσω

Χυτό Αλουμίνιο με 5 μπράτσα σχήματος Y

Ελαστικό Εμπρός

120/70ZR-17

Ελαστικό Πίσω

160/60ZR-17

ΦΡΕΝΑ

ABS

2κάναλο

Εμπρός

Διπλοί δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες της Nissin

Πίσω

Μονός δίσκος 240mm x 5mm με μονοπίστονη δαγκάνα

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όργανα

Οθόνη TFT

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Συνδεσιμότητα

HSVC*

USB

Type C

Auto Winker Cancel

Ναι

Σύστημα Προστασίας

HISS

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

ESS, 4 Riding Modes

Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση.

Σημειώστε ότι οι αναφερόμενες τιμές είναι αποτέλεσμα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από τον κύκλο WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση του οχήματος με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου δύναται να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση του οχήματος, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

*Το σύστημα Honda Smartphone Voice Control, όπως και η συνεργαζόμενη με αυτό εφαρμογή, Honda Roadsync App, δεν υποστηρίζονται την παρούσα στιγμή στη χώρα μας."