MV Agusta Brutale 1000 RR Assen - Γιορτή για τις 35 νίκες της εταιρείας στον Καθεδρικό Ναό της Ταχύτητας
Κώστας ΓκαζήςΈχουν περάσει 47 χρόνια από τότε που η MV Agusta πήρε την τελευταία από τις 35, συνολικά νίκες της στην πίστα του Assen. Τότε, ο θρυλικός αναβάτης, Giacomo Agostini, αναδείχθηκε πρώτος στην κατηγορία των 350 κυβικών, κάνοντας την ιταλική εταιρεία τον τρίτο κατά σειρά κατασκευαστή με τις περισσότερες νίκες στη συγκεκριμένη πίστα.
Θέλοντας να τιμήσει αυτό της το επίτευγμα, η MV Agusta παρουσίασε το Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου την επετειακή έκδοση Brutale 1000 RR Assen, στα πλαίσια του αγώνα TABAC Classic GP. Η έκδοση αυτή, θα κατασκευαστεί στο χέρι, στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Varese της Ιταλίας, σε μόλις 300 αριθμημένα αντίτυπα.
Αποτελεί ουσιαστικά ένα Brutale 1000 RR, βαμμένο στον χρωματισμό “Assen”, όπως τον αποκαλεί η εταιρεία, έχοντας δεχτεί ταυτόχρονα εκτεταμένη χρήση carbon. Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 998 κυβικών διατηρεί την απόδοση της βασικής έκδοσης της μοτοσυκλέτας, με 208 hp / 13.000 στροφές και 11,9 kgm / 11.000 rpm. Η αναλογία βάρους είναι εντυπωσιακή, καθώς με 186 στεγνά και 197 γεμάτα κιλά, αντιστοιχεί 1,1 ίππος για κάθε 1 κιλό της μοτοσυκλέτας.
Ο χρωματικός συνδυασμός “Assen”, συνδυάζει το μπλε (Blue Nordico) και ασημί (Argento Ago) με χρυσές λεπτομέρειες, ενώ εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ και στο προστατευτικό κάλυμμα της αλυσίδας είναι ζωγραφισμένο με χρυσό το περίγραμμα της ολλανδικής πίστας. Όπως στην έκδοση βάσης έτσι κι εδώ, τα προστατευτικά της εξάτμισης σε κάθε πλευρά της μοτοσυκλέτας, το κάλυμμα του συλλέκτη κάτω, τα καπάκια συμπλέκτη και κιβωτίου ταχυτήτων, τα στηρίγματα του προβολέα μπροστά και τα φιλέτα του ρεζερβουάρ είναι από carbon. Η διαφορά για τη συγκεκριμένη έκδοση είναι οι τροχοί Rotobox σε μπλε χρώμα, οι οποίοι είναι από carbon, αντί για σφυρήλατο αλουμίνιο όπως στη βασική έκδοση, προσφέροντας χαμηλότερο μη αναρτώμενο βάρος.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι βαμμένο μαύρο και συνδυάζεται με τις αλουμινένιες πλάκες στο πίσω μέρος και το μονόμπρατσο ψαλίδι από το ίδιο υλικό, τα οποία για τις ανάγκες του Brutale 1000 RR Assen είναι σε ασημί. Η σέλα έχει εξωτερική επένδυση από Alcantara σε μπλε χρώμα, με εξωτερικές ραφές σε ασημί. Το ρεζερβουάρ συνδυάζει το μπλε με το ασημί, ενώ έχει δεχτεί φινίρισμα με βερνίκι.
Όπως σε κάθε ειδική έκδοση, έτσι και στην προκειμένη περίπτωση, η MV Agusta συνοδεύει τη μοτοσυκλέτα με το “Racing Kit”. Αυτό περιλαμβάνει τα μαύρα, κατεργασμένα σε εργαλειομηχανή CNC καπάκια φρένου και συμπλέκτη, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη από carbon και την αλουμινένια CNC τάπα αεροπορικού τύπου του ρεζερβουάρ, η οποία έχει βαφτεί σε χρυσό και μαύρο. Επίσης μέσα στο πακέτο, περιλαμβάνονται τα 4 τελικά της Arrow, που συνδυάζονται με ρυθμισμένη γι’ αυτά κεντρική μονάδα διαχείρισης καυσίμου, για βέλτιστη απόδοση.
Μαζί με όλα τα παραπάνω, όσοι επιλέξουν να δώσουν τα χρήματα για την Brutale 1000 RR, θα πάρουν μαζί και μία κουκούλα, σχεδιασμένη ειδικά για το μοντέλο αυτό. Μαζί έρχεται και το πιστοποιητικό γνησιότητας, όπου πάνω του θα αναγράφεται και ο αριθμός παραγωγής της μοτοσυκλέτας.
Αξίζει να σημειωθεί πως στα πλαίσια της νέας ανάληψης της επίσημης αντιπροσωπείας της MV Agusta στην Ελλάδα, η ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε προσφέρει όλα τα μοντέλα παραγωγής 2023 και μετά με 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
- Σοκαριστικό βίντεο από το Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 36χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα – Ομολόγησε ότι έστησε καρτέρι θανάτου
- Τάσεις MRB: Η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Κυριαρχούν ο φόβος, οργή και απαισιοδοξία – Τι πιστεύουν για την επανεκλογή Τραμπ
- Πώς έφτασαν στα ίχνη του 29χρονου εκτελεστή του Κιρίλοφ - Το αυτοκίνητο που νοίκιασε
- Παντρεύτηκε για δεύτερη φορά η Αντριάνα Λίμα - Το προφίλ του συζύγου της