Royal Enfield Bullet 350: Επιστρέφει το ιστορικό μοντέλο, με εκτεταμένες αλλαγές, ίδια όμως εμφάνιση
Μπάμπης ΜέντηςΗ Royal Enfield παρουσίασε στην Ινδία το ολοκαίνουργιο Bullet 350, ένα ιστορικό μοντέλο για την εκεί αγορά αλλά και για την ίδια την εταιρεία, εντάσσοντάς το στην οικογένεια των μοντέλων που χρησιμοποιούν τον μονοκύλινδρο κινητήρα της σειράς J των 350 κυβικών, μαζί με τα HNTR 350, Classic 350 και Meteor 350. Έτσι, μετά από τρία χρόνια απουσίας, το μακροβιότερο μοντέλο στην παραγωγή, με το ντεμπούτο του να γίνεται το μακρινό 1932, όταν ακόμα η Royal Enfield είχε το εργοστάσιό της στο Redditch της Αγγλίας, πριν μεταφερθεί το 1955 στην Ινδία, επιστρέφει στην παραγωγή.
Το νέο Bullet 350, για την ώρα αφορά αποκλειστικά την ινδική αγορά, χωρίς να υπάρχει κάποια επίσημη αναφορά για την πώλησή του τις υπόλοιπες αγορές του κόσμου στο παγκόσμιο site της εταιρείας. Με τον κινητήρα πάντως να είναι ήδη συμμορφωμένος με τους Euro5 κανονισμούς, πιθανόν η Royal Enfield να φέρει τη νέα της “σφαίρα” και στην Ευρώπη. Όπως κι να ‘χει, το βίντεο για το Bullet 350 έχει αποκλειστικά ινδικό άρωμα, με τον ινδικό τίτλο “Bullet Meri Jaan”, που μεταφράζεται ως “Αυτή η σφαίρα είναι η ζωή μου”. Η φράση που επέλεξε η Royal Enfield δεν είναι τυχαία, καθώς αποτελεί τον τίτλο ενός τραγουδιού, που δημιουργήθηκε για τις διαφημιστικές ανάγκες του Bullet, τα μέσα της δεκαετίας του ’80. Έκτοτε, η φράση αυτή έχει αποτελέσει κομμάτι της ιστορίας της “σφαίρας”, η οποία στην Ινδία έχει μετατραπεί σε βασικό κομμάτι του αστικού της ιστού, με πάνω από 1.000 διαφορετικές λέσχες να έχουν δημιουργηθεί, για τους αναβάτες Bullet.
Η ιστορία του μοντέλου είναι και ένας από τους λόγους που η Royal Enfield κράτησε την εμφάνιση ίδια και απαράλλαχτη στο σύνολό της, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα που χρησιμοποιούν την σύγχρονη πλατφόρμα της σειράς J. Βέβαια, για το 2024 έβαλε βαθιά το νυστέρι στην κλασικίζουσα μοτοσυκλέτα της, αλλάζοντας σχεδόν όλα τα υπόλοιπα.
Ο τετράχρονος, αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 349 κυβικών είναι κοινός με των Meteor, Classic και HNTR 350, έχοντας μέγιστη απόδοση 20,48 ίππους στις 6.100 στροφές και 2,7 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 4.000 στροφές. Έχει, ωστόσο, δεχτεί διαφορετικές ρυθμίσεις, για να ταιριάζει περισσότερο στον χαρακτήρα του Bullet. Για την μεταφορά της δύναμης στον πίσω τροχό, συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 5 σχέσεων, όπου τις αλλαγές αναλαμβάνει ένας υγρός, πολύδισκος συμπλέκτης.
Το νέο πλαίσιο είναι ατσάλινο, διπλό σωληνωτό και κλειστό, στηρίζοντας τον κινητήρα. Σχεδιάστηκε με την συνεργασία της θυγατρικής της Royal Enfield στο Ηνωμένο Βασίλειο, Harris Performance, με την RE να υπόσχεται βελτιωμένο κράτημα, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
Στον τομέα της πέδησης, υπάρχουν δύο δίσκοι, ένας μπροστά 300mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και ένας 270mm με δαγκάνα ενός εμβόλου, πίσω. Το δικάναλο ABS ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.
Η σέλα με ύψος 805mm από το έδαφος, είναι νέα και πιο ευρύχωρη. Αναβάθμιση έχουν δεχτεί οι διακόπτες, τα όργανα – που δεν περιλαμβάνουν στροφόμετρο –, ενώ έχει προστεθεί και θύρα φόρτισης USB. Το Tripper TBT/Turn-by-Turn βρίσκεται στον μακρύ κατάλογο των έξτρα αξεσουάρ, όπου 9 από τα 28 συνολικά εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το νέο Bullet 350.
Η “σφαίρα” της RE διατίθεται στην Ινδία σε πληθώρα χρωματικών συνδυασμών, ενώ έρχεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, που ξεχωρίζουν από το χρώμα του κινητήρα. Στην πρώτη είναι βαμμένος μαύρος, ενώ στην δεύτερη έχει μεταλλική απόχρωση.
- Συνελήφθη η Ειρήνη Μουρτζούκου - Πήγε στο ΑΤ για να καταθέσει μήνυση κατά του Κουσουλού
- Τέλος εποχής για τον ΣΥΡΙΖΑ και λίγα... αλλά καλά προνόμια για το ΠΑΣΟΚ - Πώς αλλάζει το πολιτικό τοπίο
- Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Νεκρό 10χρονο παιδί - Κατέρρευσε σε εμπορικό κέντρο
- Μανούσος Μανουσάκης: Ο καλλιτεχνικός κόσμος αποχαιρετά τον σπουδαίο σκηνοθέτη