QJMOTOR SVT 650X: Η επιστροφή του V2 στην μεσαία κατηγορία
Κώστας ΓκαζήςΗ QJMOTOR SVT 650X, φέρνει ξανά τον V2 κινητήρα στο προσκήνιο της μεσαίας κατηγορίας On-Off, με έμφαση στο On, με αξιόλογες επιδόσεις και πλούσιο εξοπλισμό. Η έκδοση X έχει tubeless ακτινωτούς τροχούς, μια σημαντική διαφορά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό που επιλέγει να χρησιμοποιεί ακόμα σαμπρέλες.
Μία οικονομικότερη επιλογή, την οποία έχουν υιοθετήσει οι Ιάπωνες κατασκευαστές σε πολλά on-off μοντέλα τους (Yamaha Tenere 700, Honda XL750 Transalp, Suzuki V-Strom 800 DE, μέχρι και τη βασική έκδοση της Honda CRF1100L Africa Twin). Το αυξημένο κόστος παραγωγής αποτελεί και τον βασικό λόγο που οι V2 κινητήρες εξαφανίστηκαν από τη μεσαία κατηγορία κυβισμού, κάτι που το MOTO είχε προβλέψει χρόνια πριν ότι θα συμβεί.
Τώρα, η αναγέννηση αυτών έρχεται από την QJMOTOR, που εισάγεται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά από την ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Βασιζόμενη σε σχέδια της Suzuki, δημιούργησε έναν δικό της κινητήρα με ίδιες διαστάσεις εμβόλου με αυτές του V-Strom 650 πρώτης γενιάς. Η μέγιστη ονομαστική απόδοση φτάνει τους 76,2 ίππους στις 9.000 στροφές και τα 6,62 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 8.000 στροφές.
Όσον αφορά το βάρος του μοντέλου, η QJMOTOR κλέβει τον εαυτό της καθώς τα 236 γεμάτα κιλά που ανακοινώνει είναι ελαφρώς περισσότερα από τα πραγματικά, όπως μέτρησαν οι ζυγαριές ακριβείας του MOTO κατά την διάρκεια της δοκιμής της SVT 650X.
Το SVT 650X έχει έναν εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει full-LED φωτιστικά σώματα, θερμαινόμενη άνετη σέλα και grip, τα οποία προστατεύονται μάλιστα από όμορφες εμφανισιακά χούφτες με αλουμινένια ενίσχυση, θύρα ταχείας φόρτισης USB, έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με το smartphone του αναβάτη, και ρυθμιζόμενες μανέτες. Η μεγάλη και φαρδιά σχάρα που έρχεται σε ίσο ύψος με την σέλα για πιο εύκολο φόρτωμα, ανήκει επίσης στον βασικό εξοπλισμό.
Στα φρένα έχουν επιλεχθεί επώνυμες λύσεις με δύο δίσκους μπροστά, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo. Το δικάναλο ABS είναι η μονάδα 9.1MB της Bosch, χωρίς να υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης του για οδήγηση στο χώμα. Πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά του στο δυνατό φρενάρισμα, αλλά και το αν επηρεάζει την απόσταση ακινητοποίησης θα βρίσκονται στο τεύχος Δεκεμβρίου του MOTO, όπου θα υπάρχουν όλες οι μετρήσεις επιδόσεων σε πραγματικές συνθήκες.
Παρά τον σύγχρονο εξοπλισμό και την ποιοτική συναρμογή και βαφή των πλαστικών, η τιμή του καταφέρνει να μείνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική, καθώς με 7.195€ βρίσκεται πολύ κάτω από τον μέσο όρο της κατηγορίας κυβισμού που ανήκει.
Περισσότερα όσον αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα πραγματικά κιλά της μοτοσυκλέτας, τη δυναμομέτρηση του κινητήρα και τις πρώτες εντυπώσεις από τη συμβίωση με τη μοτοσυκλέτα της QJMOTOR θα βρείτε στο άρθρο του ΜΟΤΟ, ΕΔΩ.
Τέλος, στο τεύχος Δεκεμβρίου του MOTO θα υπάρχει η αναλυτική παρουσίαση του μοντέλου με τις μετρήσεις επιδόσεων και τα τελικά συμπεράσματα της δοκιμής του.
- Δολοφονία στην Εύβοια: Πώς προσπάθησαν να εξαπατήσουν οι δράστες τους αστυνομικούς - Ψάχνουν ακόμη το κίνητρο
- Κρήτη: Το χρονικό της δολοφονίας της 36χρονης που ο δράστης δεν γνώριζε καν - Τα πρώτα λόγια του
- Νύχτα ντροπής για το ελληνικό ποδόσφαιρο: Επίθεση στην αποστολή του ΠΑΟΚ από οπαδούς της ΑΕΚ
- Η μαγεία του Θεάτρου Σκιών μέσα από τα μάτια του γνωστού καραγκιοζοπαίκτη Γιάννη Χατζή