Vespa: Ανανέωση για Primavera και Sprint και προσθήκη ηλεκτρικών εκδόσεων
Κώστας ΓκαζήςΗ Vespa, που ανήκει στον Όμιλο Piaggio, παρουσίασε στην EICMA 2023 τις ανανεωμένες Primavera και Sprint με δύο εκδόσεις εξοπλισμού για κάθε μία, ενώ δίπλα τους έρχονται και δύο ηλεκτρικές εκδόσεις, οι Primavera Elettrica και Sprint S Elettrica.
Εδώ και 77 χρόνια, από το 1946 που ιδρύθηκε, η Vespa έχει καταφέρει να αλλάξει την ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως, καταφέρνοντας καλύψει την ανάγκη που υπήρξε, ειδικά μετά τον 2ο Π.Π., για προσιτά ατομικά μέσα μετακίνησης. Την ίδια ώρα, οι προτάσεις της ιταλικής εταιρείας ήταν πάντα στιλάτες, ενώ τα εκατομμύρια πωλήσεις που έχει σημειώσει μέχρι σήμερα την έχουν κάνει Status Symbol.
Κατά τη διάρκεια της EICMA 2023 οι άνθρωποι της Vespa, μέλος του Piaggio Group, παρουσίασαν τις ανανεωμένες Primavera και Sprint του 2024, με Euro5+ κινητήρες 50, 125 και 150 κυβικών, αλλά και μία ηλεκτρική έκδοση για κάθε μία. Τα δύο σκούτερ διαχωρίζονται όσον αφορά το επίπεδο εξοπλισμού σε Primavera και Primavera Tech, Sprint και Sprint S.
Η πρώτη αλλαγή αφορά την εμφάνιση και πιο συγκεκριμένα το μπροστινό φτερό, που είναι νέο και στις δύο. Οι Primavera και Primavera Tech έχουν επιπλέον ένα διακοσμητικό στο μέσο του φτερού. Νέο είναι το κάλυμμα της σέλας, όπως επίσης και οι ζάντες για τα δύο μοντέλα. Στην περίπτωση της Primavera υπάρχουν χυτές με πέντε μπράτσα, ενώ αν βάλει κανείς τη φαντασία του να δουλέψει στη Sprint, το σχέδιο παραπέμπει στο γράμμα “Υ”.
Εκτός από τις Primavera Tech 125, Primavera 150 και Primavera Eletricca, οι οποίες λαμβάνουν την έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών, όλες οι υπόλοιπες εφοδιάζονται με ψηφιακή LCD οθόνη 3 ιντσών. Σε κάθε περίπτωση, ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει το smartphone του με το όχημα του μέσω της εφαρμογής Vespa MIA.
Οι ηλεκτρικές Primavera Elettrica και Sprint Elettrica, έρχονται να σταθούν για το 2024 δίπλα στις υπόλοιπες εκδόσεις Primavera και Sprint με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Βασίζονται και οι δύο στην ήδη γνωστή Elettrica, που παρουσιάστηκε το 2018, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 45 χ.α.ω., καθιστώντας τις κατάλληλες για την κατηγορία διπλωμάτων AM. Δίπλα σε αυτές έρχεται η Primavera Tech Elettrica, με υψηλότερη τελική στα 70 χ.α.ω. για την Α1 κατηγορία διπλωμάτων. Η μεγαλύτερη αλλαγή στις Primavera Elettrica και Sprint Elettrica εντοπίζεται στις μπαταρίες τους, οι οποίες μπορούν πλέον να αφαιρεθούν από τα σκούτερ, για να φορτιστούν στο σπίτι, το γραφείο ή οποιοδήποτε άλλο χώρο -επιτέλους!
Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για την πρώτη ηλεκτρική Vespa Elettrica, η οποία διατηρεί όλες τις εκδόσεις της στην γκάμα του ιταλικού εργοστασίου και το 2024 με μη αφαιρούμενες μπαταρίες.
Οι χρωματικές επιλογές για την Primavera είναι: Bianco Innocente, Nero Convinto, Verde Amabile, Arancio Impulsivo και Blu Energico, ενώ η έκδοση Tech έρχεται στις Blu Energico Opaco και Grigio Entusiasta. Αντίστοιχα, για τις Spint/S είναι: Bianco Innocente, Nero Convinto Opaco, Verde Ambizioso, Rosso Coraggioso και Blu Eclettico.
- Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
- Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
- Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
- «Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή