Thrust Motor DSR 125/150: Στα τέλη Μαρτίου πατάει Ελλάδα, σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις
Κώστας ΓκαζήςΗ νέα οικογένεια σκούτερ αστικής μετακίνησης, DSR της Thrust Motor, αναμένεται να πατήσει τις ρόδες της σε δύο διαφορετικούς κυβισμούς, 125 και 150, και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, σε τρεις μοντέρνους χρωματισμούς.
Σχεδιαστικά τα νέα DSR δείχνουν ιδιαίτερα σύγχρονα, με τις μαζεμένες τους διαστάσεις να τα καθιστούν ιδανικά σκούτερ για αστική μετακίνηση, καθώς θα βγουν μπροστά ακόμα και στο πιο δύσκολο μποτιλιάρισμα. Η σέλα τους μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση δύο επιβαίνοντες, με τον συνεπιβάτη να έχει στη διάθεσή του και πρακτικές χειρολαβές. Στον βασικό εξοπλισμό των DSR ανήκει και η χαμηλή ζελατίνα, προφυλάσσοντας τον κορμό του αναβάτη του, ανακατευθύνοντας την ροή του αέρα αλλά και της βροχής, αυξάνοντας την προστασία στην καθημερινή μετακίνηση.
Τα χαρακτηριστικά
Κοινά στις τρεις εκδόσεις του DSR είναι το πλαίσιο, το κοστούμι, οι αναρτήσεις -με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω- και οι τροχοί, οι οποίοι έχουν διάμετρο 14 ίντσες μπροστά και 13 πίσω. Οι διαφορές εντοπίζονται σε κυβισμό, τρόπο ψύξης και επίπεδο εξοπλισμού. Η σέλα φτάνει τα 770 χιλιοστά από το έδαφος, βοηθώντας και τους βραχύσωμους αναβάτες να πατήσουν με σιγουριά στο έδαφος. Το μεταξόνιο των 1.375 χιλιοστών, χαρίζει ευελιξία και στις τρεις εκδόσεις του αστικού σκούτερ.
Η πιο οικονομική έκδοση είναι το DSR 125 AC, το οποίο εξοπλίζεται με έναν αερόψυκτο τετράχρονο κινητήρα 125 κυβικών. Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 9,5 ίππους στις 7.500 στροφές, με την ροπή του ενός κιλού να έρχεται στις 6.000 στροφές. Το ονομαστικό βάρος δηλώνεται στα 124 στεγνά και τα 135 γεμάτα κιλά. Στον τομέα της πέδησης, υπάρχουν δύο δισκόφρενα, ένα 240 χιλιοστών μπροστά και ένα 220 χιλιοστών πίσω, με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS να μειώνει τον κίνδυνο μπλοκαρίσματος κάποιου τροχού. Επιπλέον, η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με έγχρωμη ψηφιακή TFT οθόνη οργάνων, η οποία παρέχει στον αναβάτη τις απαραίτητες πληροφορίες.
Οι δύο ακριβότερες εκδόσεις είναι υγρόψυκτες, ενώ χάρη στον διαφορετικό κυβισμό τους απευθύνονται σε ξεχωριστές κατηγορίες διπλωμάτων. Από την μία το DSR 125 LC αφορά τους κατόχους διπλωμάτων Α1, ενώ από την άλλη το DSR 150 LC στρέφεται προς την Α2 κατηγορία. Το υγρόψυκτο 125άρι ανεβάζει επίπεδο όσον αφορά την απόδοση και τον εξοπλισμό. Εδώ, σε αντίθεση με την αερόψυκτη έκδοση η ισχύς αγγίζει τους 11,6 ίππους στις 8.500 στροφές και τα 1,14 κιλά ροπής στις 6.500 στροφές. Η εκκίνηση γίνεται με keyless διακόπτη, ενώ το DSR 125 LC εφοδιάζεται με σύστημα start-stop, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας παίζει τον ρόλο τόσο της γεννήτριας όσο και της μίζας. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν ακόμη η έγχρωμη TFT οθόνη, το ABS και το TCS. Σε σύγκριση με το αερόψυκτο μοντέλο, η υγρόψυκτη έκδοση είναι ελαφρώς βαρύτερη, στα 127 στεγνά και 138 γεμάτα κιλά.
Το μεγαλύτερο και ισχυρότερο μοντέλο της νέας οικογένειας σκούτερ αστικής μετακίνησης της Thrust Motor, είναι το DSR 150 LC, με τη μέγιστη απόδοση να ανακοινώνεται στους 14,7 ίππους στις 8.500 στροφές και τα 1,4 κιλά στις 6.500 στροφές. Ο εξοπλισμός είναι και εδώ κορυφαίος για την κατηγορία, με ABS, TCS, keyless διακόπτη, έγχρωμη TFT οθόνη οργάνων και σύστημα Start-Stop. Τα τρία DSR αναμένεται να πατήσουν τις ρόδες τους στην Ελλάδα, στα τέλη Μαρτίου, σε 3 διαφορετικές χρωματικές επιλογές: Γκρι Ματ, Λευκό και Κόκκινο Ματ. Για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές τους.
- Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
- Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
- Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
- Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της