MotoGP Ισπανίας: Η Ducati με Martin και Bagnaia στο πρώτο σκαλί
Κώστας ΓκαζήςΕντυπωσιακοί ήταν και οι δύο αγώνες στην πίστα της Jerez, με τον Sprint του Σαββάτου να κρίνεται από το ποιος δεν θα πέσει, με ρεκόρ πτώσεων για έναν αγώνα τόσο μικρής διάρκειας, ενώ την Κυριακή, η συγκλονιστική μάχη των Bagnaia με τον Marquez ήταν για σεμινάριο, με την Ducati να δείχνει ακόμα μία φορά για ποιο λόγο θεωρείται η κορυφαία εταιρεία αυτή την στιγμή στα MotoGP, με τις μοτοσυκλέτες της να κάνουν το 1-2-3-4-5.
Αγώνας Sprint: O Jorge Martin πρώτος σε έναν αγώνα… επιβίωσης!
Η βροχή που ήρθε το πρωί του Σαββάτου, μετέτρεψε τον Sprint σε αγώνα… επιβίωσης, με 16 αναβάτες συνολικά να έχουν πτώση. Τόσες πτώσεις και μάλιστα σε τόσο μικρής διάρκειας αγώνα, είναι κάτι που δεν συμβαίνει τόσο συχνά. Αν και η πίστα της Jerez είχε θεωρητικά στεγνώσει, ο Sprint την έκανε να μοιάζει ότι ήταν καλυμμένη με γράσο, με μερικά από τα νερά της πρωινής βροχής να παραμένουν στην άσφαλτο, ευθυνόμενα για τις πτώσεις. Τα πλάνα έδειχναν τους αναβάτες να πέφτουν δυο-δυο και τρεις-τρεις, με πολλούς να μην έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές και να επανέρχονται στον αγώνα -εννιά, όμως, από αυτούς εγκατέλειψαν.
Κερδισμένος τελικά από τον χαμό του παρασκηνίου, βρέθηκε ο Jorge Martin, ο οποίος είχε επίσης ένα γλίστρημα που τον τρόμαξε και τον έκανε να ρίξει τον ρυθμό του. Πίσω του, ο rookie Pedro Acosta διατήρησε την ψυχραιμία του, δείχνοντας σοβαρός και εγκρατής, χωρίς να δώσει μάχες. Ο απίστευτος Quartararo κέρδισε με το σπαθί του -και με την βοήθεια του χεριού της τύχης που έσπρωξε πολλούς μπροστά του στην αμμοπαγίδα- 20 θέσεις, από 23ος στην εκκίνηση να κλείνει το βάθρο, κατακτώντας το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Όμως μετά την απονομή, οι κριτές ανακοίνωσαν πως η πίεση των ελαστικών του βρέθηκε πιο χαμηλά από τα όρια, με τον αναβάτη της Yamaha να χάνει άδοξα έτσι μια ανέλπιστη θέση στο βάθρο, η οποία κατέληξε στον Dani Pedrosa της KTM, που είχε τερματίσει 4ος πριν την απόφαση των αγωνοδικών.
Και οι 25 αναβάτες, στην σχάρα εκκίνησης έχουν κοινές επιλογές ελαστικών, με μεσαίας σκληρότητας γόμα μπροστά και μαλακή πίσω. Μετά τη βροχή που ανακάτεψε την τράπουλα στα δοκιμαστικά, ο ήλιος έχει επιστρέψει στη θέση του, με την πίστα εντελώς στεγνή - φαινομενικά τουλάχιστον…
Ο άνθρωπος που έχει πάρει την pole position, Marc Marquez, κάνει κακή εκκίνηση, για να βρεθεί τρίτος στην πρώτη στροφή. Μπροστά του, ο Brad Binder οδηγεί τον αγώνα, με τον Jorge Martin δεύτερο. Ο ομόσταυλος του pole-man, Alex Marquez, εμφανίζεται δυνατός, περνώντας τον Pecco για να βρεθεί πίσω από τον αδερφό του.
Πριν καλά-καλά ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο Martin έχει ήδη περάσει τον Binder. Εκεί, έρχεται και η πρώτη πτώση, με τον Aleix Espargaro να πέφτει με πολλά χιλιόμετρα, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί! Επόμενος στη λίστα είναι ο Miller της KTM, που βρίσκεται επίσης στο έδαφος, ενώ ούτε και αυτός χτυπάει.
Ο δεύτερος γύρος
Στον δεύτερο γύρο βλέπουμε τον Marc Marquez να καραδοκεί για την επίθεσή του στον Binder. Στην Στροφή 9 θα κάνει την κίνησή του, περνώντας 2ος! Ο Binder απαντά αμέσως, περνώντας σκληρά αλλά καθαρά τον Marc. Στην προσπάθειά του να κρατήσει την θέση του, όμως, ανοίχτηκε πολύ, με αποτέλεσμα τελικά να τον περάσουν και τα δύο αδέλφια Marquez.
Περνώντας τη γραμμή για την αρχή του τρίτου γύρου, ο Binder έχει μείνει πιο πίσω. Μην θέλοντας να επιτρέψει στην ψαλίδα να ανοίξει πολύ με τους μπροστινούς, ορμά στην εσωτερική στην Στροφή 1, κλείνοντας τον χώρο στον Bagnaia, ο οποίος γίνεται σάντουιτς μεταξύ της KTM και του Bezzecchi. Αναπόφευκτο αποτέλεσμα, να πέσει ο Πρωταθλητής 2022 και 2023! Στο μεταξύ, οι αδελφοί Marquez έχουν φύγει μπροστά, κυνηγώντας τον Martin. Άδοξη έξοδο έχει ο Di Giannantonio, ο οποίος αποχωρεί από τον Sprint μετά από την πτώση του.
Οχτώ γύροι απομένουν για την καρό σημαία, και ο Martinator έχει καταφέρει να δημιουργήσει μία διαφορά από τον Marc Marquez, που με τη σειρά του έχει μικρή απόσταση από τον Alex. Φοβερός ο Quartararo, ο οποίος κάνοντας έναν πολύ καλό πρώτο γύρο έχει περάσει από 23ος… 9ος! Όλοι αναρωτιούνται αν θα καταφέρει κάτι περισσότερο ή αν η Yamaha του θα τον περιορίσει εκεί.
Πίσω από την πρώτη τριάδα, η μάχη μεταξύ Binder και Bastianini καλά κρατά. Λίγο πιο πίσω τους είναι οι Pedro Acosta στην έκτη και Vinales στην έβδομη θέση. Έναν γύρο αργότερα, ο αναβάτης εξέλιξης που έχει έρθει ως wildcard συμμετοχή, Lorenzo Salvadori, θα πάρει τη σκυτάλη στον χορό των πτώσεων, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί.
Με έξι γύρους να απομένουν, ο Marc Marquez γράφει τον ταχύτερο γύρο, ψαλιδίζοντας τη διαφορά με τον Martin. Το ισπανικό κοινό παραληρεί, με δύο Ισπανούς αναβάτες να μάχονται εντός έδρας, με τις φωνές του να ακούγονται στην μετάδοση. Ένα λάθος του Martin στην Στροφή 7, επέτρεψε στον Marquez να πλησιάσει στην ρόδα του αναβάτη της Prima Pramac. Χωρίς να περιμένει καθόλου, τον περνάει, με το κοινό να τρελαίνεται.
Η μεγάλη ανατροπή
Αμέσως μετά έχουμε τη μεγάλη ανατροπή, με τον Marquez να μεγαλώνει την λίστα των πτώσεων, χάνοντας το μπροστινό σε κάποιο βρεγμένο κομμάτι της πίστας!
Τρεις γύροι μένουν για την καρό σημαία και η πρώτη τριάδα αποτελείται από τους Jorge Martin, Pedro Acosta και Maverick Vinales. Ξαφνικά, πέφτει και ο Vinales. Ο αγώνας Sprint έχει σημαδευτεί από μία καταιγίδα πτώσεων. Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ο Quartararo έχει περάσει… τρίτος! Μπροστά του Martin και Acosta, με τέταρτο τον Pedrosa και πέμπτο τον Zarco!
Στο μεταξύ, ο Marc Marquez έχει επιστρέψει στον αγώνα, στην 9η θέση. Λυσσασμένος πέφτει πάνω στον Mir, κάτι που κάνει κριτές να διερευνήσουν την υπόθεση. Τελικά, η απόφαση είναι ο Marquez πρέπει να παραχωρήσει μία θέση -όπως και γίνεται. Ο τελευταίος γύρος βρίσκει τον Martin μπροστά μόνο του, χωρίς να απειλείται, ενώ μοναχική είναι και η πορεία του Acosta. Η μάχη έχει μεταφερθεί στην τρίτη θέση, μεταξύ των Quartararo και Pedrosa. Τελικά, ο αναβάτης της Yamaha κατάφερε να κρατήσει την τελευταία θέση του βάθρου!
Πριν, όμως, η καρό σημαία ανεμίσει, δύο ακόμα αναβάτες είδαν από κοντά την αμμοπαγίδα, με τους Marini και Bradl της Honda να πέφτουν! Συνολικά, 16 αναβάτες από τους 25 που ξεκίνησαν τερματίζουν. Μάλιστα, οι 7 που τερμάτισαν έχουν πέσει και επιστρέψει στον αγώνα, ενώ 9 έχουν εγκαταλείψει!
Ο Martin περνά την γραμμή τερματισμού πρώτος, πανηγυρίζοντας με όρθια σούζα τη νίκη του. Πίσω του, όμως, η μάχη να μείνουν όρθιοι οι αναβάτες πάνω στις μοτοσυκλέτες τους παραμένει. Λίγες στροφές πριν το τέλος, ο Zarco δεν θα τα καταφέρει, βάζοντας το όνομά του στον μακρύ κατάλογο των πτώσεων! Ο κακός χαμός!
Αποτελέσματα αγώνα Sprint:
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | 89J. Martin | Prima Pramac Racing | 19:52.682 |
2 | 31P. Acosta | Red Bull GASGAS Tech3 | 2970 |
3 | 20F. Quartararo | Monster Energy Yamaha MotoGP™ | 7052 |
4 | 26D. Pedrosa | Red Bull KTM Factory Racing | 7102 |
5 | 21F. Morbidelli | Prima Pramac Racing | 8481 |
6 | 25R. Fernandez | Trackhouse Racing | 15882 |
7 | 93M. Marquez | Gresini Racing MotoGP™ | 18131 |
8 | 37A. Fernandez | Red Bull GASGAS Tech3 | 18278 |
9 | 88M. Oliveira | Trackhouse Racing | 18418 |
10 | 36J. Mir | Repsol Honda Team | 18553 |
11 | 30T. Nakagami | LCR Honda | 21136 |
12 | 5J. Zarco | LCR Honda | 21948 |
13 | 49F. Di Giannantonio | Pertamina Enduro VR46 Racing Team | 23478 |
14 | 43J. Miller | Red Bull KTM Factory Racing | 37901 |
15 | 42A. Rins | Monster Energy Yamaha MotoGP™ | 62288 |
16 | 32L. Savadori | Aprilia Racing | 82979 |
Αγώνας Κυριακής: Μάχη για τα βιβλία της ιστορίας μεταξύ Bagnaia και Marc Marquez
Την Κυριακή, ένας εκπληκτικός Marc Marquez πίεσε στα όρια τον Pecco Bagnaia, με τον Πρωταθλητή του 2022 και 2023 να μην σπάει. Αντιθέτως, βρήκε την ταχύτητα και το πείσμα που χρειαζόταν, δείχνοντας αποφασισμένος για όλα. Οι επιλογές του ήταν ή νίκη ή πτώση, δεύτερος όμως δεν θα ερχόταν. Μια νίκη κρίνεται πάντα και από το επίπεδο του ανταγωνισμού και ο Bagnaia έδειξε την πάστα του, αυτή που του έφερε δύο συνεχόμενους τίτλους, απέναντι σε έναν εξαιρετικό και ταχύτατο Marquez, που δείχνει ότι πλέον είναι έτοιμος να πρωταγωνιστήσει ξανά!
Στις δύο το μεσημέρι, τοπική ώρα, όλα είναι έτοιμα. Ο ήλιος χτυπάει την άσφαλτο, με το θερμόμετρο να δείχνει 20 βαθμούς Κελσίου στην Jerez και όλοι ελπίζουν ότι τα υγρά σημεία που είχαν προκαλέσει ένα ανεπανάληπτο χάος την προηγούμενη μέρα στον αγώνα Spint, θα έχουν στεγνώσει για τον μεγαλύτερο σε διάρκεια αγώνα της Κυριακής. Σχεδόν 300.000 κόσμου έχουν συγκεντρωθεί στην πίστα, που αποτελεί και αριθμό ρεκόρ για το συγκεκριμένο GP!
Η πρώτη τριάδα στην αρχή του δεύτερου γύρου
Αυτή την φορά ο Marc Marquez δεν κάνει λάθος στην εκκίνηση, στρίβοντας πρώτος. Δεύτερος έρχεται ο Martin και πίσω του ο Bezzecchi. Όλα κυλούν ομαλά στις πρώτες στροφές, χωρίς παρατράγουδα, συγκρούσεις και πτώσεις. Προτού ακόμα ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος, ο Bagnaia έχει περάσει δεύτερος από το πουθενά, ενώ στην ευθεία τερματισμού περνά και τον Marquez. Ο αναβάτης της Gresini, περνάει ξανά στη στροφή 1, χάνοντας όμως την γραμμή του. Έτσι, η πρώτη τριάδα στην αρχή του δεύτερου γύρου είναι Bagnaia, Martin και Marquez!
Πίσω τους ακριβώς είναι οι Bezzecchi, Alex Marquez και Binder. Εφιαλτική εκκίνηση είχε ο Pedro Acosta, ο οποίος βρέθηκε στην 18η θέση, μένοντας όρθιος από ένα άγαρμπο σκούντημα του Zarco! Αντίστοιχη η κατάσταση και για τον Quartararo που είναι μόλις 19ος. Ο Augusto Fernandez πιάστηκε από την κάμερα να κάνει jump start, επομένως ο αναβάτης της GASGAS δέχτηκε ποινή μακρύτερου γύρου.
Στην τελευταία στροφή του 2ου γύρου, ο Pecco έκανε λάθος με αποτέλεσμα να τον περάσει ο Martin. Οι τρεις Ducati μπροστά πηγαίνουν ρόδα-ρόδα, ενώ λίγο πιο πίσω είναι δύο ακόμα μοτοσυκλέτες του Borgo Panigale. Πρώτος αναβάτης που σπάει το σερί είναι ο Binder με μοτοσυκλέτα του Pierer Group στην 6η θέση, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον Alex Marquez. Η πρώτη πτώση ήρθε στην Στροφή 8, δυστυχώς από τον Dani Pedrosa, ο οποίος ήρθε 3ος στον Sprint.
Μένουν ακόμη 21 γύροι, με τον Marc Marquez να δείχνει σαν να μην έχει τον ρυθμό για να ακολουθήσει τους πρώτους 2. Όχι μόνο αυτό, αλλά τον περνάει και ο Bezzecchi! Μπροστά, η μάχη μεταξύ του πρώτου Martin και του Pecco μαινόταν, με τον Ιταλό να προσπαθεί να βρει σε κάθε στροφή το άνοιγμα που θα του επιτρέψει να περάσει αυτός πρώτος.
Οι κακές επιδόσεις συνεχίζουν για την Aprilia και στον αγώνα της Κυριακής, με τον Vinales 12o και τον Aleix 17o! Με 20 γύρους για την καρό σημαία, ταχύτερος αναβάτης ιαπωνικού εργοστασίου είναι ο Joan Mir της Honda, στην 14η θέση. Αρκετά πιο μπροστά, οι Marc Marquez και Jorge Martin αλλάζουν θέση στον πίνακα με τους ταχύτερους γύρους. Ο ρυθμός είναι πολύ ψηλά, στο 1:37, με την αντοχή των ελαστικών να μπαίνει στις συζητήσεις.
Έχουν περάσει οι 8 πρώτοι γύροι, με 18 να απομένουν, και οι δύο πρώτοι απέχουν μισό δευτερόλεπτο από τα δύο επόμενα Ducati. Στο μεταξύ, ο Acosta έχει ανέβει στην 14η θέση και ο Quartararo στην 18η. Ένας ακόμα γύρος περνά, με το κενό μεταξύ των δύο πρώτων από το επόμενο ντουέτο έχει αυξηθεί στα 0,850 δέκατα του δευτερολέπτου. Αντίστοιχη απόσταση έχει και ο Alex από τον Marc Marquez. Ο Augusto Fernandez για κάποιο λόγο δεν ολοκληρώνει την ποινή του long lap που του έχει επιβληθεί. Συνέπεια είναι να υποχρεούται να περάσει από τα pits για να βγει ξανά στην πίστα!
Απομένουν 16 γύροι για το τέλος, με τους Aleix Espargaro και Johann Zarco να έχουν επαφή και να πέφτουν, εγκαταλείποντας έτσι τον αγώνα. Παρόμοια μοίρα με αυτή του Marc το Σάββατο, έχει την Κυριακή ο Martin. Εκεί που ηγείται, χάνει το μπροστινό και πέφτει στη στροφή 6, 15 γύρους πριν το τέλος, σοκάροντας κι αυτός τους Ισπανούς θεατές!
Έτσι, 14 γύρους πριν το τέλος η τριάδα έχει αλλάξει, με τον Bagnaia μπροστά, τον Bezzecchi στη δεύτερη και τον Marquez στην τρίτη θέση, με μικρή διαφορά μεταξύ τους. Στον επόμενο γύρο, ένα λάθος του Bez φέρνει τον Marquez σε απόσταση βολή. Το είχε δείξει ήδη από τα δοκιμαστικά ο αναβάτης της Gresini, ότι με φθαρμένα ελαστικά μπορεί να έχει δαιμονισμένο ρυθμό.
Με 12 γύρους να απομένουν ο Marc κάνει την κίνησή του και με μία καθαρή block pass αφήνει πίσω του τον αναβάτη της ομάδας του Valentino Rossi. Όπως είναι φυσικό οι αλαλαγμοί των Ισπανών θεατών καλύπτουν όλα τα υπόλοιπα στην μετάδοση του αγώνα. Η απόσταση από τον Pecco είναι στο ένα δευτερόλεπτο και το σκηνικό έχει στηθεί για να δούμε αν ο Marc φτάσει τον τρέχοντα Παγκόσμιο Πρωταθλητή στους επόμενους 11 γύρους. Στο μεταξύ, ο Pedro Acosta έχει ανέβει πλέον 11ος, ενώ ο Quartararo έχει φτάσει στην 15η θέση -δεν θα επαναλάβει όμως τον θρίαμβο του Σαββάτου.
Συνεχίζονται οι ανατροπές
Ένα γύρο αργότερα, ο Acosta περνάει τον Miller και μπαίνει στην πρώτη δεκάδα, ξεσηκώνοντας για ακόμα μία φορά το κοινό. Η απόσταση μεταξύ των Pecco και Marc πέφτει ραγδαία και με 9 γύρους αν απομένουν ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής γράφει τον ταχύτερο χρόνο, για να πλησιάσει απειλητικά. Ο Pecco δεν το αφήνει έτσι και με την σειρά του κάνει 8 γύρους πριν το τέλος τον δικό του ταχύτερο γύρο. Η διαφορά ανεβαίνει έτσι ξανά, στα 0,750 δέκατα.
Έχει έρθει η σειρά του Morbidelli να περάσει τον Miller, προσπαθώντας από την εσωτερική. Αποτυγχάνει όμως, πέφτοντας πάνω στον αναβάτη της KTM, με τους δυο τους να καταλήγουν εκτός πίστας. Όπως είναι λογικό, ο Αυστραλός δείχνει ιδιαίτερα θυμωμένος με τον αναβάτη της Prima Pramac για αυτή του την κίνηση.
Ο Bagnaia φαίνεται ότι μπορεί να κρατήσει διαφορά ασφαλείας από τον Marquez για την ώρα, ενώ μοναχικός είναι ο αγώνας για τον Bezzecchi στην τρίτη θέση, απέχοντας 1,8 δευτερόλεπτα από τον Marc και 2,5 δευτερόλεπτα από τον Alex Marquez. Ο Marc κάνει ξανά ταχύτερο γύρο, κυνηγώντας με πείσμα τον εργοστασιακό αναβάτη της Ducati. Η διαφορά εκμηδενίζεται ξανά, με τον Marquez να βρίσκεται μία ανάσα πίσω από τον Pecco.
Πέντε γύροι ακόμα και ο Marc γράφει νέο ρεκόρ αγώνα, με 1:37.655! Το θέμα πλέον δεν είναι το αν αλλά το πότε και πού θα περάσει τον Pecco. Ο Ισπανός της Gresini επιλέγει την στροφή Aspar για την κίνησή του, με τον Bagnaia να απαντά απευθείας. Εκεί υπάρχει μία επαφή (αδιάψευστος μάρτυρας το… αποτύπωμα του ελαστικού του Pecco στον ώμο του Marc!), χωρίς ευτυχώς πτώση, ενώ ο Ιταλός έχει βρεθεί ξανά πρώτος και μένουν ακόμα 4 γύροι!
Είναι ξεκάθαρο ότι εδώ πλέον δεν διακυβεύεται μόνο η 1η θέση, με τους δύο αναβάτες να είναι έτοιμοι για όλα! Εδώ δεν διακυβεύεται μια απλή πρωτιά στον αγώνα, αλλά το ποιος είναι ο καλύτερος υπό πίεση, και η πρόκληση είναι τεράστια και για τους δυο αναβάτες. Από τον Marquez είναι κάτι αναμενόμενο, γνωρίζοντας τον χαρακτήρα του, όμως στην προκειμένη περίπτωση, πιο επιθετικός και ανυποχώρητος δείχνει να είναι ο Pecco. Είχε φαίνεται κουραστεί από τις δεύτερες θέσεις και τις εγκαταλείψεις των τελευταίων αγώνων και δεν θα δεχόταν τίποτα άλλο, εκτός από νίκη.
Απίστευτη μάχη μεταξύ τους, με τον Marc να κάνει μία ακόμα ανεπιτυχή προσπέραση, αφού ανοίγεται στην έξοδο, επιτρέποντας στον Pecco να περάσει ξανά μπροστά του. Τρεις γύροι ακόμα και ο Pecco συνεχίζει να προηγείται, κάνοντας μάλιστα και μία μικρή διαφορά, σπάζοντας το ρεκόρ γύρου με 1:37.449!
Λίγο πριν την καρό σημαία, στον τελευταίο γύρο, ο Pecco έχει ανοίξει την ψαλίδα στα 0.649 δέκατα από τον Marc και μοιάζει άπιαστος. Οι δυο τους οδηγούν χωρίς λάθη, όμως ο αναβάτης της εργοστασιακής Ducati είναι εξαιρετικός, μην αφήνοντας περιθώρια στον Marquez, που τα δίνει όλα. Ο χρόνος όμως εξανεμίζεται και στην τελική ευθεία ο Pecco είναι αυτός που πήρε μία πανάξια νίκη, η 3η συνεχόμενη σε αγώνα Κυριακής στη συγκεκριμένη πίστα!
Ο Marc Marquez έρχεται δεύτερος, με τον Bezzechi να κλείνει το βάθρο. Ο έτερος αδελφός Marquez πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση (το 2-4 η Gresini), με τον Bastianini να ολοκληρώνει την πρώτη πεντάδα. Έτσι, η Ducati έκανε το 1-2-3-4-5, δείχνοντας την υπεροχή των GP24 & GP23! Ο καλύτερα τοποθετημένος αναβάτης του Pierer Group είναι ο Binder στην 6η θέση, με τον Acosta να έρχεται 10ος. Από την πλευρά των ιαπωνικών εργοστασίων, καλύτερος ήταν ο Joan Mir της Honda στην 12η θέση, ενώ ακριβώς πίσω του στην 13η βρίσκεται ο Alex Rins της Yamaha. Τελικά ο Quartararo κατάφερε να πάρει μόλις 1 βαθμό, τερματίζοντας στην 15η θέση.
Αποτελέσματα Κυριακής:
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΧΡΟΝΟΣ / ΔΙΑΦΟΡΑ |
1 | 1F. Bagnaia | Ducati Lenovo Team | 40:58.053 |
2 | 93M. Marquez | Gresini Racing MotoGP™ | 372 |
3 | 72M. Bezzecchi | Pertamina Enduro VR46 Racing Team | 3903 |
4 | 73A. Marquez | Gresini Racing MotoGP™ | 7205 |
5 | 23E. Bastianini | Ducati Lenovo Team | 7253 |
6 | 33B. Binder | Red Bull KTM Factory Racing | 7801 |
7 | 49F. Di Giannantonio | Pertamina Enduro VR46 Racing Team | 10063 |
8 | 88M. Oliveira | Trackhouse Racing | 10979 |
9 | 12M. Vinales | Aprilia Racing | 11217 |
10 | 31P. Acosta | Red Bull GASGAS Tech3 | 20762 |
11 | 25R. Fernandez | Trackhouse Racing | 23508 |
12 | 36J. Mir | Repsol Honda Team | 23584 |
13 | 42A. Rins | Monster Energy Yamaha MotoGP™ | 28452 |
14 | 30T. Nakagami | LCR Honda | 29049 |
15 | 20F. Quartararo | Monster Energy Yamaha MotoGP™ | 32015 |
16 | 6S. Bradl | HRC Test Team | 41433 |
17 | 10L. Marini | Repsol Honda Team | 43323 |
NOT CLASSIFIED | |||
37A. Fernandez | Red Bull GASGAS Tech3 | 19 laps | |
21F. Morbidelli | Prima Pramac Racing | 17 laps | |
43J. Miller | Red Bull KTM Factory Racing | 17 laps | |
32L. Savadori | Aprilia Racing | 11 laps | |
89J. Martin | Prima Pramac Racing | 10 laps | |
41A. Espargaro | Aprilia Racing | 9 laps | |
5J. Zarco | LCR Honda | 9 laps | |
26D. Pedrosa | Red Bull KTM Factory Racing | 3 laps |
Η βαθμολογία του Πρωταθλήματος μετά τον γύρο στην Jerez:
ΘΕΣΗ | ΑΝΑΒΑΤΗΣ | ΟΜΑΔΑ | ΒΑΘΜΟΙ |
1 | 89J. Martin | Prima Pramac Racing | 92 |
2 | 1F. Bagnaia | Ducati Lenovo Team | 75 |
3 | 23E. Bastianini | Ducati Lenovo Team | 70 |
4 | 31P. Acosta | Red Bull GASGAS Tech3 | 69 |
5 | 12M. Vinales | Aprilia Racing | 63 |
6 | 93M. Marquez | Gresini Racing MotoGP | 60 |
7 | 33B. Binder | Red Bull KTM Factory Racing | 59 |
8 | 41A. Espargaro | Aprilia Racing | 39 |
9 | 72M. Bezzecchi | Pertamina Enduro VR46 Racing Team | 36 |
10 | 49F. Di Giannantonio | Pertamina Enduro VR46 Racing Team | 34 |
11 | 73A. Marquez | Gresini Racing MotoGP | 27 |
12 | 20F. Quartararo | Monster Energy Yamaha MotoGP Team | 25 |
13 | 88M. Oliveira | Trackhouse Racing | 23 |
14 | 43J. Miller | Red Bull KTM Factory Racing | 22 |
15 | 25R. Fernandez | Trackhouse Racing | 12 |
16 | 36J. Mir | Repsol Honda Team | 12 |
17 | 37A. Fernandez | Red Bull GASGAS Tech3 | 10 |
18 | 26D. Pedrosa | Red Bull KTM Factory Racing | 7 |
19 | 42A. Rins | Monster Energy Yamaha MotoGP Team | 6 |
20 | 21F. Morbidelli | Prima Pramac Racing | 6 |
21 | 5J. Zarco | CASTROL Honda LCR | 5 |
22 | 30T. Nakagami | IDEMITSU Honda LCR | 4 |
23 | 10L. Marini | Repsol Honda Team | 0 |
24 | 6S. Bradl | HRC Test Team | 0 |
25 | 32L. Savadori | Aprilia Racing | 0 |
- Μαγδεμβούργο: Ερωτήματα για τις ευθύνες των Αρχών και τους χειρισμούς για τις πληροφορίες από το παρελθόν του δράστη
- Νέες απειλές Πούτιν: Υπόσχεται καταστροφικά αντίποινα στην Ουκρανία μετά την επίθεση στο Καζάν
- Επίδομα θέρμανσης: Τη Δευτέρα (23/12) η πληρωμή της πρώτης δόσης
- Ισχυρή καταιγίδα στην Αττική: Επιδείνωση του καιρού τις επόμενες ώρες – Πού θα «χτυπήσουν» τα φαινόμενα