Το πρώτο σκούτερ της Voge, SR4 Max, έρχεται σύντομα στην Ελλάδα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η Voge φαίνεται να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει προκειμένου να εδραιωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Η απόφασή της να μην ξεκινήσει τη δημιουργία μίας γκάμας scooter από τα μικρά κυβικά, αλλά να παρουσιάσει κατ’ ευθείαν ένα μοντέλο μεσαίου κυβισμού που ανήκει στην Α2 κατηγορία διπλωμάτων, αυτό δείχνει. Αυτή τη στιγμή, άλλωστε, είναι η πιο δημοφιλής και εμπορική κατηγορία.
Το SR4 Max, φέρει πλούσιο εξοπλισμό πάνω του. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Traction Control, Cornering Lights, TFT οθόνη οργάνων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, σύστημα μέτρησης πίεσης ελαστικών TPMS, dash-cam και πολλά ακόμα.
Ο κινητήρας του είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος 349,8 κ. εκ., με απόδοση 29hp/7.500rpm και 3kgm/6.000rpm. Κατασκευάζεται από την Loncin, τη μητρική της Voge, η οποία μεταξύ άλλων κατασκευάζει τα σκούτερ C400X και C400GT, για λογαριασμό της BMW. Με την χρήση αντικραδασμικού άξονα και silent blocks στα σημεία στήριξης του κινητήρα, η βελούδινη λειτουργία πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
Στην Κίνα η Voge ανακοινώνει βάρος στα 214 κιλά, με όλα τα υγρά του και γεμάτο το ρεζερβουάρ των 12,8 λίτρων. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 761mm απόστασης από το έδαφος.
Οι τροχοί είναι 15 και 14 ιντσών, μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Οι διαστάσεις ελαστικών που φέρουν είναι 120/70-15 και 150/70-14 ενώ το μεταξόνιο είναι γενναιόδωρο και ανέρχεται στα 1.565mm.
Οι αναρτήσεις του SR4 Max είναι της KYB κι αποτελούνται από ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, με τα τελευταία να ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις. Τα ακτινικά τοποθετημένα φρένα εμπρός ανήκουν στην J.Juan με δύο δίσκους 265mm. Ίδιας εταιρείας και διαμέτρου είναι και το πίσω δισκόφρενο. Σύμφωνα με τις Euro5 προδιαγραφές, το δικάναλο ABS είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.
Το Voge SR4 Max είναι ένα καλαίσθητο σκούτερ με σύγχρονη εμφάνιση. Ωστόσο, ξεκάθαρος στόχος του είναι να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την κατηγορία χάρη στο εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού που διαθέτει.
Τα σημεία του εξοπλισμού που ξεχωρίζουν είναι τα παρακάτω:
- Κάμερα καταγραφής εικόνας, τοποθετημένη πάνω από τους διπλούς LED προβολείς μεταφέρει σε κάρτα μνήμης όλα όσα συμβαίνουν μπροστά της
- Τraction control
- Σύστημα TPMS (παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο)
- Cornering lights (φωτίζουν στο εσωτερικό των στροφών)
- Έγχρωμη οθόνη TFT 7” με συνδεσιμότητα bluetooth και λειτουργίες πολυμέσων και πλοήγησης
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
- Φώτα με λειτουργία «follow me home», παραμένουν αναμμένα για λίγο μετά το σβήσιμο του κινητήρα
- Φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης (αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος)
- Full LED φωτιστικά σώματα και DRL LED φώτα
- Θύρα USB
- “Έξυπνο” κλειδί για αυτόματη εκκίνηση και εντοπισμό του scooter
- Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας ρεζερβουάρ
- Χειρόφρενο (για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση)
- Αποθηκευτικός χώρος 41,5 λίτρων κάτω από τη σέλα (χωρά ένα full face και ένα jet κράνος)
- Ισχυροί προβολείς LED (60.000 CD),
- Αμορτισέρ αερίου που κρατά ανοιχτή τη σέλα
- Ακτινικές δαγκάνες J.Juan μπροστά
- Δικάναλο Continental ABS
- Αναρτήσεις Kayaba (ρυθμιζόμενες οι πίσω)
- Αλουμινένιες ζάντες
- Αλουμινένιο ψαλίδι
- Ελαστικά Pirelli Angel
Το SR4 Max αναμένεται να έρθει σύντομα στην Ελλάδα, οπότε και θα ανακοινωθεί η τιμή του.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr