Kawasaki HEV: Παρουσιάσε στην EICMA 2022 δύο ηλεκτρικά και ένα πρωτότυπο με υδρογόνο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Στη φετινή έκθεση της EICMA η Kawasaki έκανε ένα ακόμη βήμα προόδου προς το μέλλον. Παρουσίασε τρεις μοτοσυκλέτες, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν νέες λύσεις για τις επόμενες γενιές μοτοσυκλετιστών.
Η εταιρεία ήδη από το 2020, είχε δείξει μία πρωτότυπη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων και με διαφορά λίγων μηνών παρουσίασε αργότερα ένα πρωτότυπο υβριδικό με χρήση θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα.
Για το 2022, ήρθε η ώρα να παρουσιάσει το τρίτο πρωτότυπο βασισμένο στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του Η2, με χρήση άμεσου ψεκασμού. Όχι όμως με τροφοδοσία από βενζίνη αλλά από υδρογόνο! Αυτό αποτελεί καρπό της συνεργασίας ανάμεσα σε Kawasaki, Yamaha, Mazda, Subaru και Toyota, η οποία έγινε γνωστή από την προηγούμενη χρονιά, όπου η εταιρεία είχε δείξει και ένα UTV, που κινούνταν με υδρογόνο.
Η Kawasaki ήταν πρωτοπόρος στη χρήση ηλεκτρονικού ψεκασμού σε μοτοσυκλέτες παραγωγής. Η χρήση συστήματος άμεσου ψεκασμού αποτελεί άλλη μία καινοτομία για τον χώρο, μόνο που αυτή τη φορά είναι σε πρωτότυπο και όχι σε παραγωγής – τουλάχιστον για την ώρα.
Όπως και να ‘χει, η Kawasaki αυτή τη στιγμή ακολουθεί την πιο σωστή πρακτική. Αυτό γιατί μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία τεχνολογία που να μπορεί να αντικαταστήσει τους συμβατικούς κινητήρες στο σύνολό τους.
Η μόνη πραγματική λύση για το μέλλον, είναι ένας συνδυασμός ηλεκτρικών και οχημάτων που καίνε υδρογόνο μέσω κυψελών μαζί με κινητήρες εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα και υδρογόνο. Αν ακολουθηθεί μόνο μία από τις παραπάνω λύσεις, τότε θα υπάρχει ένα μόνιμο αδιέξοδο. Αντιθέτως ο συνδυασμός χρήσης όλων των νέων τεχνολογιών και η εφαρμογή τους στο περιβάλλον που έχουν πραγματική πρακτική αξία, αποτελεί τον πιο λογικό δρόμο για την σταδιακή αποδέσμευση της ανθρώπινης οικονομίας από τα ορυκτά καύσιμα.
Η Kawasaki εξελίσσει όλες τις τεχνολογίες μαζί, με την πρώτη που θα δει τη γραμμή παραγωγής, μέσα στο 2023, να είναι η πιο εύκολη και πιο προσιτή. Δηλαδή, τα πλήρως ηλεκτρικά Ζ και Ninja για την Α1 κατηγορία. Η υβριδική μοτοσυκλέτα υπολογίζεται για την επόμενη χρονιά, το 2024, ενώ θα είναι η πρώτη στον κόσμο σε επίπεδο παραγωγής!
Ωστόσο, εκεί που η Kawasaki ποντάρει περισσότερο είναι το υδρογόνο. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω, έχει ήδη ένα λειτουργικό side by side. Αυτό δίνει και την δυνατότητα να διατηρηθεί ζωντανός ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα!
- Κιβωτός του Κόσμου: «Βάπτιζαν παιδιά που είχαν ήδη χριστιανικά ονόματα - Αποθηκάριος έγινε παιδαγωγός με μαγικό τρόπο»
- Λέκκας στο ethnos.gr για τον σεισμό στην Τουρκία: Θα παρακολουθούμε για μήνες το ρήγμα για να ησυχάσουμε
- Νέο έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ για την κακοκαιρία «Denise»: Πού θα «χτυπήσει» τις επόμενες ώρες
- Πετρέλαιο: Πλαφόν για το ρωσικό αργό στα 65-70 δολάρια το βαρέλι συζητά η ΕΕ - Πτώση τιμών
- Kanye West: Έδειχνε πορνό και άσεμνες φωτογραφίες της Kim Kardashian ως τακτική εκφοβισμού – Οι νέες καταγγελίες από υπαλλήλους της Adidas
Πώς έφτασε στις πρόωρες εκλογές η Γερμανία: Τι προκάλεσε την κρίση – Θα είναι υποψήφιος ξανά ο Σολτς;
Γυναικοκτονία στο Αγρίνιο: Οπλισμένο πιστόλι είχε πάνω του ο δράστης όταν συνελήφθη - Τι άλλο βρήκε η αστυνομία
Θλίψη για την απώλεια του Βαρδή Βαρδινογιάννη: Η διαδρομή του από τον αντιδικτατορικό αγώνα, στη ναυτιλία και την ίδρυση της Motor Oil
Γιάννης Μπουτάρης: Χιλιάδες Θεσσαλονίκεις είπαν το ύστατο χαίρε - Επικήδειοι από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr