Suzuki V-Strom 800 RE: Χαμηλότερη τιμή από το 800 DE, με πιο ασφάλτινο χαρακτήρα
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Με το V-Strom 800 RE, το εργοστάσιο του Hamamatsu, δημιουργεί μια από τις πιο πλούσιες γκάμες στα μεσαία κυβικά, διαθέτοντας δύο μοντέλα στα 650 κυβικά, τα V-Strom 650 και V-Strom 650 XT και δύο στα 800, V-Strom 800 DE και V-Strom 800 RE.
Όσον αφορά το νέο V-Strom 800 RE, αυτό κινείται από τον ίδιο υγρόψυκτο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 776 κυβικών, που χρησιμοποιεί το V-Strom 800 DE 2023. Η απόδοση παραμένει ίδια, με 83 ίππους στις 8.500 στροφές και 8 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.800 στροφές. Η έκδοση RE έχει κοινό ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο με την DE, έχοντας όμως μικρότερης διάστασης μπροστινό τροχό. Στην RE, αυτός είναι 19 ιντσών, χυτός με μπράτσα και χωρίς σαμπρέλα, σε αντίθεση με το V-Strom 800 DE, όπου μπροστά υπάρχει ακτινωτή ζάντα 21 ιντσών, με σαμπρέλα. Τα tubeless ελαστικά πρώτης τοποθέτησης του V-Strom 800 RE, είναι της Dunlop.
Οι αναρτήσεις είναι της Showa και στη νέα έκδοση, όμως εδώ η λειτουργία τους είναι περισσότερο εστιασμένη στην ασφάλτινη χρήση, με το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι να ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση επαναφοράς. Η διαδρομή είναι σημαντικά μικρότερη, στα 150mm, σε σχέση με τα 220mm του 800 DE. Κάτι που με την σειρά του επηρεάζει το ύψος της σέλας, το οποίο στο 800 RE, φτάνει τα 825, από τα 855 στο DE. Θέση έχουν αλλάξει και τα μαρσπιέ, τα οποία στην νέα έκδοση του V-Strom, έχουν έρθει 14mm πιο πίσω και 7mm ψηλότερα.
Νέο είναι και το αλουμινένιο κωνικό τιμόνι, όπου στο V-Strom 800 RE, βρίσκεται 13mm πιο χαμηλά και 23mm πιο μπροστά, ενώ είναι στενότερο από το V-Strom 800 DE κατά 15mm. Η ζελατίνα έχει ψηλώσει, για καλύτερη προστασία του αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης.
Στον τομέα της πέδησης, το V-Strom 800 RE εφοδιάζεται με δύο δίσκους 310mm με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Nissin μπροστά, ενώ πίσω βρίσκεται ένας δίσκος 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων, της ίδιας εταιρείας.
Η έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών, παραμένει ως είχε, αλλάζοντας αυτόματα χρώμα σε φόντο και γραμματοσειρά αναλόγως των εξωτερικών συνθηκών φωτισμού. Ο αναβάτης μπορεί να περιηγηθεί στο μενού της οθόνης μέσω των χειριστηρίων, που βρίσκονται στο αριστερό grip της μοτοσυκλέτας, ρυθμίζοντας την ευαισθησία του traction control τριών επιπέδων και του ABS δύο επιπέδων. Τα τρία Riding Modes (Active, Basic και Comfort) προσφέρουν διαφορετική απόκριση στο γκάζι, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης μία θύρα φόρτισης USB, στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας, το Quickshifter δύο κατευθύνσεων, για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, και ο μονόδρομος συμπλέκτης.
Η νέα Suzuki V-Strom 800 RE αναμένεται να βρεθεί στους επίσημους αντιπροσώπους της εταιρείας τον Νοέμβριο του 2023, με τον αγοραστή να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών χρωματικών συνδυασμών, Pearl Vigor Blue, Metallic Matt Steel Green και Glass Sparkle Black.
ΗΠΑ: Τι σηματοδοτεί η απόφαση Μπάιντεν για τη χρήση όπλων μεγάλου βεληνεκούς από την Ουκρανία κατά της Ρωσίας – Οι επικρίσεις Τραμπ και οι απειλές Πούτιν
Το Πολυτεχνείο ζει: Μεγαλειώδης η πορεία σε Αθήνα με αντιπολεμικά συνθήματα - Ένταση στη Θεσσαλονίκη
Νέα Δημοκρατία: Η επόμενη ημέρα μετά τη διαγραφή Σαμαρά – «Φουντώνουν» τα σενάρια για νέο κόμμα από τον πρώην πρωθυπουργό
Φινλανδία - Ελλάδα 0-2: Καθάρισε σε 4' στο Ελσίνκι η Εθνική που πάει σε πλέι οφ ανόδου τον Μάρτιο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr