Bruce Dickinson για τα... γαλλικά στο ΟΑΚΑ: «Εχασα την ψυχραιμία μου, αυτοί με τα καπνογόνα θέλουν να βλάψουν τους γύρω τους»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Σύνεντευξη παραχώρησε ο Bruce Dickinson στο Rockhard. Μεταξύ άλλων, ο αρχηγός των Iron Maiden αναφέρθηκε στο ατυχές περιστατικό που έλαβε χώρα στο ΟΑΚΑ σε παλαιότερη εμφάνισή του. Οταν ξεκίνησε να τραγουδάει το «The Number of the Beast», ενας οπαδός άναψε καπνογόνο, κάτι που δεν θέλει ο Dickinson στις συναυλίες του, καθώς είναι επικίνδυνο για τυχόν πυρκαγιές αλλά και ενοχλητικό για τον υπόλοιπο κόσμο.
Μόλις τον είδε, έξαλλος άρχισε να του φωνάζει «You f*cking c*nt I'm singing», ενώ στη συνέχεια έφυγε από τη σκηνή και δεν τραγούδησε το πρώτο κουπλέ του τραγουδιού. Αργότερα, επέστρεψε και δείχνοντας φανερά τον εκνευρισμό του, ολοκλήρωσε το κομμάτι.
«Απλά έχασα την ψυχραιμία μου. Ξέρεις, αυτή η δραστηριότητα, που μία απειροελάχιστη μειονότητα ανθρώπων κάνουν, είναι τόσο εγωιστική και ενοχλητική. Εκείνοι πιστεύουν ότι είναι πολύ cool, στην πραγματικότητα όμως, δεν έχει να κάνει με το συγκρότημα ή το κοινό, έχει να κάνει με τ' ότι θέλουν να στρέψουν τα φώτα της δημοσιότητας μόνο στον εαυτό τους και φυσικά να βλάψουν τους γύρω τους, με αυτό το υπερβολικά τοξικό πράγμα που το κουνάνε. Αν κάποιος έχει άσθμα ή χρόνια προβλήματα υγείας, σιγά μην τον νοιάζει τον άλλον, αφού θέλει να φαίνεται σημαντικός. Αυτή είναι η νοοτροπία τους κι αυτό με ενοχλεί αφάνταστα. Τέλος πάντων, έχασα την ψυχραιμία μου, ναι. Δεν έπρεπε να τον πω "Greek cunt". Έπρεπε να τον πω απλά "cunt"» σχολίασε με χιούμορ.
Το «Number of the Beast» των Iron Maiden έγινε 40 ετών
Τον περασμένο Μάρτιο, το «Number of the Beast» των Iron Maiden έγινε 40 ετών. Πρόκειται, αναμφίβολα, για τον δίσκο που όρισε το Heavy metal και επαναπροσδιόρισε τον σκληρό ήχο γενικότερα. Το τρίτο επίσημο album των Iron Maiden, κυκλοφόρησε σε μορφή βινυλίου το 1982, μέσω της δισκογραφικής εταιρείας "ΕΜΙ" κι έκτοτε το «Number of the Beast» έχει γίνει ο αγαπημένος δίσκος εκατομμυρίων μουσικόφιλων σε όλο τον πλανήτη. Είχε τεράστια εμπορική επιτυχία. Οι New York Times ανέφεραν το 2010 ότι πουλήθηκαν 14 εκατομμύρια αντίτυπα και μέχρι τον Δεκέμβριο του 2021 είχαν πουληθεί σχεδόν 20 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως. Είναι ο πρώτος δίσκος του συγκροτήματος που έφτασε στην κορυφή των βρετανικών τσαρτ, φτάνοντας στο Νο1.
Επίσης, είναι το πρώτο άλμπουμ τον Iron Maiden με τον Bruce Dickinson στα φωνητικά, και το τελευταίο με τον Clive Burr στα drums. Το άλμπουμ επανεκδόθηκε στις 26 Οκτωβρίου 1995 σε μορφή CD. Η ηχογράφηση και η μίξη του δίσκου έγινε μέσα σε διάστημα πέντε εβδομάδων, στα «Battery Studios» με παραγωγό τον Martin Birch.
Το εξώφυλλο του δίσκου σχεδιάστηκε από τον Ντέρεκ Ριγκς, όπως και όλα τα άλλα εξώφυλλα δίσκων του συγκροτήματος κατά τη δεκαετία του '80. Η εικόνα της μασκότ του συγκροτήματος, του Έντι, να χειραγωγεί τον Διάβολο σαν μαριονέτα, αποτέλεσε λόγο για σφοδρή κριτική κατά του συγκροτήματος, στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σύμφωνα με τον Ριγκς, εικόνα αυτή ήταν εμπνευσμένη από το κόμικ «Doctor Strange», ενώ οι εικόνες της Κόλασης προερχόταν από μεσαιωνικές Χριστιανικές εικόνες. Το ομότιτλο τραγούδι ήταν εμπνευσμένο από έναν εφιάλτη που είδε στον ύπνο του ο Χάρις αφού πριν είχε δει την ταινία «Damien: Omen II».
Το άλμπουμ ήταν πολύ μεγάλο σε διάρκεια για να ακούγεται αρμονικά σε βινύλιο, οπότε το συγκρότημα έπρεπε να αποφασίσει μεταξύ του «Gangland» και του «Total Eclipse». Αν και τα άλλα μέλη του συγκροτήματος -ειδικά ο Dickinson- εξέφρασαν την προτίμηση τους για το «Total Eclipse», ο Χάρις αποφάσισε ότι το τραγούδι ήταν πιο πειραματικό απ' ότι θα ήθελε για τους Maiden και έτσι χρησιμοποιήθηκε το «Gangland». Το «Total Eclipse» κυκλοφόρησε τελικά ως B Side single στο «Run to the Hills», το οποίο κυκλοφόρησε λίγες εβδομάδες πριν από το άλμπουμ. Αν και οι Fans λατρεύουν αυτό το άλμπουμ, ο Steve και ο Bruce προτιμούν τον διάδοχο του, «Piece of Mind».
Το συγκρότημα είχε αρχικά ζητήσει από τον Vincent Price ν' απαγγείλει την αρχική φράση για το «The Number of the Beast», αλλά ο Price ζήτησε 25.000 δολάρια, έτσι πήγαν με τον Barry Clayton. Κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης του άλμπουμ, υπήρχαν φήμες ότι στο στούντιο συνέβαιναν υπερφυσικά φαινόμενα, όπως φώτα που αναβόσβηναν, περίεργοι θόρυβοι, καθώς και περίεργες σκιές στου τοίχους.
Όπως εξήγησε στη σειρά του BBC Classic Albums, η κραυγή του Bruce Dickinson στο τέλος της εισαγωγής ήταν αποτέλεσμα του παραγωγού Martin Birch που ανάγκασε το συγκρότημα να επαναλάβει την εισαγωγή αρκετές φορές. Ο Ντίκινσον βαρέθηκε τόσο πολύ με τις συνεχείς επαναλήψεις που έβγαλε την κραυγή από απογοήτευση και ταίριαξε τόσο καλά που το συγκρότημα αποφάσισε να το κρατήσει..
Στην τελευταία του ραδιοφωνική εκπομπή για το BBC Radio 6, κατά τη διάρκεια ενός τμήματος φόρου τιμής στον Ronnie James Dio, ο Dickinson ανέφερε ότι το «Children of the Sea» των Black Sabbath αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το «Children of the Damned».
Κατέρρευσε ψηφιακά το Νοσοκομείο της Νίκαιας: Εξετάσεις, εξιτήρια, μισθοδοσίες... στο χέρι
Η μάχη των... ντεσιμπέλ στη Θεσσαλονίκη: Κάθε μέρα 10 επιχειρηματίες οδηγούνται με χειροπέδες στο κρατητήριο
Φοβερός και «τριπλός» ο Γιάννης Αντετοκούνμπο! Κυπελλούχοι οι Μπακς
Πρεμιέρα σήμερα για το «Καλάθι του Αϊ-Βασίλη»: Ποια μαγαζιά με παιχνίδια αφορά - Τι περιλαμβάνει
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr