ΕΛΤΑ: Ξεκινά το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου 2.000 εργαζομένων - Τα κίνητρα
Γενναία κίνητρα με εφάπαξ καταβολή 24 έως 45 μισθών προβλέπει το πλάνο εθελουσίας εξόδου των ΕΛΤΑ. Ποιους αφορά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Στην αποχώρηση από τα ΕΛΤΑ περίπου 2.000 εργαζομένων στοχεύει το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, το οποίο ανακοινώθηκε σήμερα Παρασκευή από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ύστερα από σχετική απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας.
Το πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει την καταβολή μισθών 2 έως 3,5 ετών ανάλογα με την ηλικία του ενδιαφερομένου και τα έτη προυπηρεσίας, είναι στοχευμένο και απευθύνεται σε εργαζόμενους που πληρούν συγκεκριμένα και θα τεθεί σε ισχύ στις 1 Φεβρουαρίου και θα ολοκληρωθεί στις 19 Φεβρουαρίου 2021.
Δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα, το οποίο έχει απολύτως εθελοντικό χαρακτήρα, έχουν όλοι οι εργαζόμενοι που έχουν συμπληρώσει το 41ο έτος ηλικίας τους και έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον 15 ετών.
Το Πρόγραμμα Εθελουσίας Εξόδου προβλέπει σημαντικές πρόνοιες για τους εργαζόμενους που θα αποχωρήσουν. Συγκεκριμένα, προβλέπει:
- εφάπαξ καταβολή 24 έως και 45 μισθών ανάλογα με την ηλικία και τα έτη προϋπηρεσίας κάθε εργαζόμενου,
- καταβολή ενός επιπλέον μισθού για κάθε ανήλικο τέκνο και
- επέκταση για 2 έτη της πρόσθετης Ασφάλισης Ζωής και Υγειονομικής περίθαλψης μέσω του ΤΕΑ ΕΛΤΑ.
- Ειδική πρόβλεψη επίσης γίνεται για τους εργαζόμενους που έχουν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης.
- Ειδική πρόβλεψη για εργαζόμενους με τέκνα ΑΜΕΑ ανεξαρτήτως ηλικίας, στους οποίους θα καταβάλλονται επιπλέον πέντε μισθοί.
Το Πρόγραμμα Εθελούσιας Εξόδου αποτελεί κομβικό σημείο για την επίτευξη των στόχων του μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, έχει στόχο την αποχώρηση 2.000 εργαζομένων και «αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα που έχουν επιχειρηθεί σε δημόσια επιχείρηση τα τελευταία χρόνια», όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρίας. Τονίζεται επίσης πως «το ολοκληρωμένο σχέδιο μετασχηματισμού - μέρος του οποίου αποτελεί το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου - έχει εκπονηθεί με στόχο την εκτεταμένη ανασυγκρότηση της εταιρίας, μέσα από: εξορθολογισμό του μισθολογικού κόστους, αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής, ψηφιακό μετασχηματισμό με την αναβάθμιση συστημάτων και των υπηρεσιών για τους πολίτες, ανάπτυξη νέας πολιτικής προμηθειών και βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού».
Έχουν στο περίμενε τη ΡΑΣ: Σχεδόν 2 χρόνια μετά τα Τέμπη, δεν έχουν σταλεί στοιχεία για την ασφάλεια στις σιδηροδρομικές σήραγγες
Αιμόφυρτο άφησε οδηγός λεωφορείου 6χρονο μαθητή σε σχολείο του Πύργου - Καταγγελίες για «πλήρη αδιαφορία»
Επιχείρηση συσπείρωσης «παραδοσιακών» ψηφοφόρων στη NΔ: Τι είπε ο Μητσοτάκης για τη διαγραφή Σαμαρά και ποια θέματα έκλεισε
Όλα έτοιμα για τα πρώτα δρομολόγια του Μετρό Θεσσαλονίκης - Ο νέος συγκοινωνιακός χάρτης
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr